چگونه می توان به صورت خودکار شماره ها را به پست های وردپرس خود اضافه کرد

آیا شما مجموعه پست ها مدیریت کنید یا مقالاتی را در قالب اپیزودیک منتشر کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید به صورت خودکار اعداد را به پست های وردپرس خود اضافه کنید.

Adding numbers to WordPress posts

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی شماره گذاری خودکار است پلاگین ارسال . افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی از وب سایت خود بازدید کنید ، و بر اساس تاریخ انتشار ، اعدادی را در کنار عنوان پست خود مشاهده خواهید کرد. این به این معنی است که اولین پست منتشر شده در سایت شما دارای شماره 1 و سپس غیره خواهد بود.

همچنین توجه داشته باشید که این افزونه عناوین پست شما را تغییر نمی دهد. این فقط از فیلتر برای نمایش این اعداد قبل از عنوان پست استفاده می کند.

Numbered post titles in WordPress

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به صورت خودکار اعداد را به عناوین پست های وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید این آموزش را در مورد نحوه افزودن پیشوند ارسال حمایت شده برای ارسال عنوان در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-automatically-add-numbers-to-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید