چگونه می توان به صورت انبوه پست ها و صفحات را در وردپرس اضافه کرد

آیا می خواهید پست ها و صفحات را به سرعت به صورت انبوه در WordPress اضافه کنید؟ مواقعی وجود دارد که باید سریعاً پست ها و صفحات انبوه ایجاد کنید ، فقط برای اینکه ببینید همه چیز در سایت شما چگونه است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط با یک کلیک به صورت انبوه پست ها و صفحات را در وردپرس اضافه کنید.

Adding bulk posts and pages in WordPress

چرا و چه موقع می توان پست و صفحه را به صورت انبوه اضافه کرد در وردپرس؟ h4>

بیشتر ممکن است لازم باشد این کار را در هنگام توسعه یک وب سایت یا یک قالب WordPress انجام دهید. با اضافه کردن سریع حجم عمده پست ها و صفحات ، می توانید نحوه نمایش آنها در سایت خود را مشاهده کنید ، منوهای ناوبری ، و ابزارک ها .

با این حال ، اگر این کار را برای عنوان آزمایش قالب وردپرس خود ، در این صورت روش بسیار بهتری برای انجام آن وجود دارد. لطفاً نگاهی به راهنمای ما بیاندازید که چگونه افزودن محتوای ساختگی برای توسعه تم در وردپرس.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید پست ها و صفحات را به صورت انبوه اضافه کنید اما با کنترل بیشتری ، چه می کنید؟ مانند انتخاب پست یا عناوین صفحه خود ، یا ورودی های انبوه برای نوع پست سفارشی .

شما به ابزاری با گزینه هایی نیاز دارید که به شما امکان انتخاب عناوین پست یا انتخاب انواع پست را می دهد.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید به راحتی پست ها و صفحات را در وردپرس به صورت انبوه اضافه کنید.

انبوه افزودن پست و صفحه در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ارسال سریع و انبوه صفحه سریع. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه ابزارها »ایجاد کننده پست سریع بازدید کنید. اینجا جایی است که به طور عمده پست و صفحه ایجاد می کنید.

Bulk post creator

اولین گزینه در صفحه انتخاب یک کاراکتر تورفتگی است. گزینه پیش فرض علامت ستاره است ، اما می توانید آن را به شخصیت دیگری که می خواهید تغییر دهید.

پس از آن باید نوع پست را انتخاب کنید . این افزونه به شما امکان می دهد به صورت انبوه برای هر نوع پست در سایت خود ورودی ایجاد کنید.

گزینه بعدی انتخاب وضعیت ارسال . گزینه پیش فرض منتشر شده است ، در صورت تمایل می توانید آن را به پیش نویس تغییر دهید.

آخرین گزینه نوشته هایی با برچسب است. اینجا جایی است که عنوان پست یا صفحه خود را اضافه خواهید کرد. برای پست ها ، می توانید عناوین پست خود را فقط یک در هر سطر اضافه کنید.

برای صفحات و صفحات فرعی ، باید از یک کاراکتر تورفتگی برای سطوح صفحه استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک صفحه والدین می تواند فقط عنوان صفحه را داشته باشد ، اما یک صفحه کودک به یک شخصیت indent نیاز دارد. صفحه کودک صفحه کودک به دو نویسه تورفتگی نیاز دارد.


صفحه والد
* صفحه اول کودک
** صفحه کودک دوم
*** صفحه کودک سوم
* صفحه خواهر و برادر

پس از پایان کار بر روی دکمه درج انبوه کلیک کنید.

این همه است. این افزونه اکنون با استفاده از عناوینی که ارائه کرده اید ، پست ها یا صفحات جدید ایجاد می کند.

توجه: همه پست ها در دسته پیش فرض سایت WordPress شما با نام نویسنده خود ثبت می شوند. اگر می خواهید دسته پیش فرض را از دسته بندی نشده به مورد دیگری تغییر نام دهید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی تغییر دسته پیش فرض پست در وردپرس.

سایر ابزارهای انبوه برای توسعه وردپرس h4>

اقدامات عمده دیگری وجود دارد که می توانید در طول توسعه وردپرس خود استفاده کنید. در اینجا چند مورد دیگر برای سرعت بخشیدن به کارها در زمان شبانه روزی آورده شده است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه سریعاً پست ها و صفحات را در وردپرس به صورت انبوه اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 25 ابزارک مفید وردپرس برای سایت شما .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-bulk-add-posts-and-pages-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید