چگونه می توان به سرعت اطلاعات سیستم را برای سایت وردپرس خود دریافت کرد

گاهی اوقات هنگام کار با سایت وردپرس خود یا درخواست پشتیبانی در انجمن ها ، ممکن است لازم باشد اطلاعات سیستم را در مورد میزبانی وردپرس . به عنوان مثال ، آنچه نسخه PHP بر روی سرور شما نصب شده است ، اندازه پرونده را بارگذاری کنیم ، تنظیمات پیوندهای ثابت شما چیست و غیره این اطلاعات می تواند به شما یا یک توسعه دهنده دیگر کمک کند تا به سرعت برخی از مشکلات را حل کند خطاهای رایج وردپرس . در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سریعاً اطلاعات سیستم را برای سایت وردپرس خود بدست آورید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی گزارش عکس فوری سیستم. این افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. پس از فعال شدن ، به سادگی از قسمت ابزارها »عکس فوری در سرپرست وردپرس خود بازدید کنید تا اطلاعات سیستم خود را بررسی کنید.

System snapshot report

با کلیک بر روی دکمه Save Snapshot File می توانید اطلاعات سیستم را در یک فایل متنی ذخیره کنید. همچنین می توانید بر روی Highlight Data کلیک کنید تا تمام داده هایی که می توانید در هر کجا که خواستید کپی و جایگذاری کنید ، انتخاب شود.

دریافت کامل phpinfo () در وردپرس h4>

هنگام درخواست پشتیبانی ممکن است ، توسعه دهندگان ممکن است اطلاعات اضافی PHP را درخواست کنند. اگر به اطلاعات دقیق PHP ، مانند اینکه توابع موجود در نصب PHP سرور شما وجود دارد ، نیاز دارید ، با نصب عنوان وردپرس phpinfo () پلاگین. این کلیه اطلاعاتی را که ممکن است در بخش Tools »phpinfo () نیاز داشته باشید نمایش می دهد.

Getting phpinfo inside WordPress admin area

متوجه شده ایم که مبتدیان معمولاً هنگامی که توسعه دهندگان هنگام ارائه پشتیبانی از این نوع اطلاعات می خواهند دچار سردرگمی می شوند.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند اطلاعات سیستم را برای سایت وردپرس خود دریافت کنید. این قطعاً می تواند به شما کمک کند وقتی درخواست پشتیبانی .

برای بازخورد و س questionsال ، لطفاً در زیر نظر بگذارید یا با ما در توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-quickly-get-system-information-for-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید