چگونه می توان به روزرسانی پلاگین را در وردپرس غیرفعال کرد و چرا نباید

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما س ourال کرده است که آیا امکان غیرفعال سازی به روزرسانی های پلاگین در وردپرس وجود دارد؟ به روزرسانی افزونه ها می توانند در وردپرس غیرفعال شوند ، اما دلیل خوبی برای این کار وجود ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به روزرسانی افزونه را در وردپرس غیرفعال کنید. ما همچنین بحث خواهیم کرد که چرا نباید این کار را انجام دهید و نتیجه این کار چه عواقبی می تواند داشته باشد.

How to Disable Plugin Updates in WordPress

چرا نباید به روزرسانی های افزونه را در وردپرس غیرفعال کنید؟ h4>

بسیاری از کاربران وردپرس فکر می کنند که به روزرسانی پلاگین می تواند سایت آنها را خراب کند. اگر از بهترین افزونه های وردپرس با یک تم وردپرس سازگار استاندارد ، پس احتمال شکسته شدن ارتقاgrade سایت شما بسیار کم است.

به راهنمای مبتدیان ما در نحوه انتخاب بهترین افزونه های WordPress را برای سایت خود انتخاب کنید. برای مضامین ، ممکن است بخواهید لیست چک 9 نکته ای که باید هنگام انتخاب قالب مناسب وردپرس در نظر داشته باشید .

به روزرسانی های پلاگین نه تنها ویژگی های جدیدی را ارائه می دهند ، بلکه نقاط ضعف امنیتی را وصله می زنند ، عملکرد را بهبود می بخشند و مشکلات سازگاری را با آخرین یا نسخه های بعدی وردپرس برطرف می کنند.

با به روز نکردن افزونه ها ، شما عمداً امنیت و ثبات سایت وردپرس خود را به خطر می اندازید.

برخی از توسعه دهندگان می خواهند برای جلوگیری از شکستن وب سایت هایشان ، به روزرسانی های پلاگین را در سایت های مشتری غیرفعال کنند. در اکثر موارد دلیل خوبی نیست زیرا بیشتر روابط با مشتری برای همیشه ادامه ندارد. در این صورت شما وب سایتی را در معرض آسیب پذیری در آینده به مشتریان خود تحویل می دهید.

ما اعتقاد داریم که بهتر است به مشتریان خود آموزش دهید.

اگر همچنان باید به روزرسانی افزونه ها را در سایت خود غیرفعال کنید ، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

همه به روزرسانی های پلاگین را در وردپرس غیرفعال کنید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مدیر بروز رسانی آسان . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای مدیریت تنظیمات افزونه باید از داشبورد »گزینه های بروزرسانی بازدید کنید.

روی برگه “عمومی” کلیک کنید و به پایین به گزینه “All Plugin Updates” بروید. برای خاموش کردن همه به روزرسانی های افزونه ، روی “غیرفعال” کلیک کنید.

Disable all plugin updates in WordPress

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

به روزرسانی به روزرسانی افزونه های خاص در وردپرس را غیرفعال کنید h4>

همچنین می توانید به روزرسانی برخی از افزونه های وردپرس را غیرفعال کنید. این گزینه کمی بهتر از غیرفعال کردن تمام به روزرسانی های پلاگین است.

شما باید به صفحه داشبورد »گزینه های بروزرسانی بروید و روی برگه” افزونه ها “کلیک کنید. در آنجا لیستی از تمام افزونه های نصب شده را در سایت وردپرس خود مشاهده خواهید کرد.

Disallow updates for a specific plugin

برای غیرفعال کردن به روزرسانی های آن افزونه خاص ، می توانید فقط روی “غیرفعال کردن به روزرسانی” در زیر یک افزونه کلیک کنید

Easy Updates Manager به شما امکان می دهد تمام به روزرسانی های وردپرس از جمله هسته ، پلاگین ، موضوع و به روزرسانی های ترجمه را مدیریت کنید. به راهنمای ما در چگونگی برای راهنمایی های دقیق بهتر به روزرسانی های خودکار وردپرس را مدیریت کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بیاموزید چگونه به روزرسانی افزونه را در وردپرس غیرفعال کنید و چرا نباید این کار را انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی عنوان موارد غیرضروری را با Adminimize از مدیر وردپرس مخفی کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-disable-plugin-updates-in-wordpress-and-why-you-shouldnt/.

دیدگاهتان را بنویسید