چگونه می توان به روزرسانی خودکار پلاگین های وردپرس را فعال کرد

اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسیده است که چگونه می توانند به طور خودکار افزونه های وردپرس را به روز کنند. به نظر بسیاری از کاربران آزار دهنده است که تقریباً هر روز دیگر مجبور هستند پلاگین را به روز کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید به روزرسانی خودکار افزونه های وردپرس را فعال کنید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه برخی از افزونه ها را از بروزرسانی خودکار حذف کنید.

How to Enable Automatic Updates for WordPress Plugins

چه زمانی و چرا باید افزونه های وردپرس را به طور خودکار به روز کنید؟ h4>

به طور پیش فرض وردپرس می تواند به صورت خودکار هنگام انتشار نسخه امنیتی یا جزئی ، خود را به روز کند. برای نسخه های اصلی ، باید خودتان به روزرسانی کنید. همچنین باید خودتان به روزرسانی های پلاگین و تم را نصب کنید.

به روز نگه داشتن سایت وردپرس خود برای امنیت و ثبات سایت بسیار مهم است. راهنمای ما را در چرا همیشه باید از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید .

این مورد برای همه پلاگین ها و موضوعات نصب شده در وب سایت شما صدق می کند. برای دریافت ویژگی ها و اصلاحات جدید باید به روزرسانی ها را برای طرح زمینه ها و پلاگین ها نصب کنید.

با این حال ، ممکن است متوجه شده باشید که برخی از آنها بیشتر از بقیه به روز می شوند. بسیاری از افزونه های محبوب تقریباً هر هفته به روز می شوند.

WordPress updates

به نظر برخی از کاربران این مسئله کمی حواس پرت کننده است ، هر زمان که وارد سیستم می شوند به روزرسانی برای یک یا چند افزونه در دسترس است.

اگر می توانید به توسعه دهندگان معتمد اجازه دهید افزونه های مشابه WordPress را به روز کنند ، چه می کنید.

بیایید نگاهی به چگونگی به روزرسانی خودکار افزونه ها در وردپرس بیندازیم.

تنظیم به روزرسانی خودکار برای همه افزونه های وردپرس h4>

می توانید وردپرس را تنظیم کنید تا تمام به روزرسانی های پلاگین را به سادگی با افزودن این کد به موضوع فایل توابع.php یا افزونه اختصاصی سایت .

add_filter ('plugin_update_ Auto'، '__return_true')؛

این فیلتر به به روزرسانی خودکار وردپرس می گوید در صورت وجود به روزرسانی های پلاگین ، به طور خودکار نصب کند

اگر می خواهید مضامین خود را به صورت خودکار به روز کنید ، می توانید کد دیگری مانند این را اضافه کنید:

add_filter ('auto_update_theme'، '__return_true')؛

نحوه نصب خودکار به روزرسانی برخی افزونه ها در وردپرس h4>

اگر چند افزونه وجود دارد که به طور مرتب به روز می شوند ، ممکن است بخواهید فقط به روزرسانی خودکار آن پلاگین ها را فعال کنید.

وضعیت دیگر زمانی است که نمی خواهید افزونه های خاصی را به روز کنید.

در اینجا چگونگی افزودن یا حذف پلاگین از به روزرسانی خودکار آمده است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی به روزرسانی خودکار پلاگین پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از نصب ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از صفحه تنظیمات »به روزرسانی خودکار پلاگین بازدید کنید.

Exclude plugins from automatic update

می توانید افزونه هایی را که نمی خواهید به طور خودکار به روز شوند ، انتخاب کنید. همچنین می توانید اعلان های ایمیل را برای به روزرسانی های خودکار فعال کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

این همه ، افزونه اکنون به طور خودکار همه افزونه ها را به جز مواردی که شما حذف کرده اید ، به روز می کند.

توجه اگر از این افزونه استفاده می کنید ، دیگر نیازی به استفاده از روش قبلی افزودن فیلتر پلاگین خودکار_به روز نیست.

چگونه می توان پس از به روزرسانی به نسخه قبلی افزونه برگشت داد؟ h4>

عدم سازگاری پلاگین یا طرح زمینه می تواند برای وب سایت شما دردسر ایجاد کند. حتی اگر بیشتر توسعه دهندگان خوب افزونه های خود را کاملاً آزمایش می کنند ، اما اشکالات نادر همیشه وجود دارد که می تواند باعث خراب شدن سایت شما شود.

اولین قدم برای حفاظت از وب سایت خود باید نصب نسخه پشتیبان وردپرس

با این وجود ، بازیابی سایت وردپرس خود از یک نسخه پشتیبان کار زیادی به نظر می رسد. اگر می دانید چه به روزرسانی افزونه یا طرح زمینه باعث بروز مشکل شده است ، پس فقط می توانید دوباره به روزرسانی کنید.

در اینجا نحوه شما می توانید به راحتی پلاگین یا به روزرسانی موضوع را دوباره بازگردانید. به سادگی افزونه WP Rollback را نصب و فعال کنید.

پس از فعال شدن ، به صفحه افزونه ها در سایت وردپرس خود برگردید. در زیر هر پلاگین نصب شده در سایت خود ، متوجه گزینه Rollback جدید خواهید شد.

Rollback plugin's to previous versions

با کلیک بر روی Rollback به شما امکان می دهد افزونه خود را به نسخه قبلی که می خواهید برگردانید. همچنین می تواند به روزرسانی های تم را دوباره به حالت اولیه برگرداند. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه بازگرداندن افزونه های وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما در تنظیم به روزرسانی خودکار افزونه ها در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه به روزرسانی خودکار در وردپرس را برای انتشارهای مهم فعال کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-enable-automatic-updates-for-wordpress-plugins/.

دیدگاهتان را بنویسید