چگونه می توان به راحتی یک فروشگاه تی شرت در وردپرس ایجاد کرد

اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا امکان افزودن فروشگاه خودکار تی شرت در وردپرس وجود دارد؟ در حالت ایده آل ، یک راه حل است که در آن شما به سادگی طرح ها را بارگذاری می کنید و بقیه مراحل (چاپ ، ارسال و غیره) توسط شخص دیگری انجام می شود. خوشبختانه یک راه حل وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با Spreadshirt به راحتی یک فروشگاه تی شرت در وردپرس ایجاد کنید ، بنابراین می توانید در وبلاگ خود کالاهای تجاری اضافه کنید.

How to Create a T-Shirt Shop in WordPress With Spreadshirt

چرا فروشگاه تی شرت خود را در WordPress با Spreadshirt ایجاد کنید؟ h4>

Spreadshirt یک فروشگاه آنلاین است که تی شرت های سفارشی می فروشد طرح ها. هرکسی می تواند طرح های سفارشی خود را بارگذاری کرده و روی تی شرت و همچنین سایر محصولات چاپ کند.

شما می توانید محصولات را برای خود خریداری کنید ، طرح های خود را در بازار آنها بفروشید یا یک فروشگاه ایجاد کنید و مواردی را که با طرح خود طراحی کرده اید به خوانندگان وبلاگ خود بفروشید.

پیراهن گسترده موجودی ، پرداخت ، چاپ و حمل و نقل را کنترل می کند. در ازای هر کالایی که می فروشید ، برای طراحی و ارائه به شما پرداخت می شود. با این کار می توانید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید با فروش تی شرت و لوازم جانبی طراحی شده خود.

شروع کار با WordPress و Spreadshirt

Spreadshirt به شما امکان می دهد Spreadshop خود را با آدرس وب منحصر به فرد ایجاد کنید. شما می توانید طرح ها و محصولات خود را در این صفحه Spreadshop نمایش دهید.

با این وجود ، شما در صفحه Spreadshop از انعطاف پذیری طراحی یکسانی برخوردار نیستید که با سازنده وب سایت حرفه ای .

اگر از قبل وب سایتی ندارید ، توصیه می کنیم از WordPress.org خود میزبان به عنوان بستر وبلاگ نویسی (تفاوت بین WordPress.com vs WordPress .org ).

برای راه اندازی وب سایت WordPress.org که به صورت خود میزبانی می شود ، به یک نام دامنه و Bluehost استفاده کنید. آنها به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

مهمتر از همه ، آنها به کاربران WPBeginner نام دامنه و تخفیف میزبانی رایگان می دهند. اساساً می توانید با پرداخت 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

پس از خرید هاست ، دستورالعمل های گام به گام را در راهنمای ما در نحوه ایجاد وب سایت . در کمترین زمان بیدار خواهید شد.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد فروشگاه تی شرت خود با Spreadshirt بیندازیم و آن را به وب سایت WordPress خود اضافه کنیم ،

ایجاد فروشگاه تی شرت خود با Spreadshirt

ابتدا باید به وب سایت Spreadshirt مراجعه کرده و بر روی “کلیک کنید” دکمه فروش در بالا.

Spreadshirt start selling

برای ادامه گزینه “باز کردن فروشگاه آنلاین خودتان” را انتخاب کنید.

از شما خواسته می شود یک حساب کاربری ایجاد کنید و نامی برای فروشگاه خود انتخاب کنید.

Create Spreadshirt account and shop

پس از ثبت نام ، به داشبورد حساب Spreadshirt خود منتقل خواهید شد.

بعد ، از منوی سمت چپ روی گزینه Designs کلیک کنید تا طرح های تی شرت خود را بارگذاری کنید.

Design your tshirt

می توانید طرح های خود را در قالب تصویری با انواع فایل های پشتیبانی شده بارگذاری کنید.

هنگامی که طرح خود را بارگذاری کردید ، Spreadshirt از شما می خواهد محصولات را انتخاب کنید. شما می توانید برای مردان ، زنان ، کودکان ، نوزادان و لوازم جانبی لباس انتخاب کنید.

Select products

بعد از انتخاب محصول ، برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

اکنون از شما خواسته می شود طرح خود را توصیف کنید. برای توضیح طراحی خود می توانید برچسب ها و توضیحات را اضافه کنید. این اطلاعات به مشتریان Spreadshirt کمک می کند تا طرح شما را در بازار خود کشف کنند.

Describe design

پس از پایان کار ، روی دکمه بعدی کلیک کنید تا کانال فروش خود را انتخاب کنید.

شما می توانید محصولات با طرح خود را در Spreadshop و همچنین Marketplace آنها بفروشید. بر روی دکمه کنار هر گزینه کلیک کنید تا آنها روشن شوند.

Choose sales channel

بعد از فعال کردن کانال فروش ، برای ادامه روی دکمه بعدی کلیک کنید.

اکنون باید قیمت طراحی را تعیین کنید. درآمد شما قیمت طراحی + کارمزد خواهد بود.

Set design price

بعد از انتخاب قیمت طراحی ، روی دکمه ایجاد کلیک کنید تا طراحی به پایان برسد.

می توانید سایر طرح ها را اضافه کنید یا به صفحه فروشگاه خود بروید و آن را منتشر کنید.

launch your shop

هنگام انتشار فروشگاه ، از شما خواسته می شود نام و آدرس خود را وارد کنید. پس از آن فروشگاه شما زنده خواهد بود و شما آماده فروش خواهید بود.

افزودن فروشگاه Spreadshirt خود در وردپرس h4>

اکنون که تی شرت های خود را طراحی کرده و فروشگاه Spreadshirt خود را ایجاد کرده اید ، وقت آن است که آن را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

به داشبورد Spreadshirt خود بروید و روی نماد فروشگاه کلیک کنید. در صفحه فروشگاه ، باید روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

Edit shop

با این کار بخش ویرایش مغازه ظاهر می شود ، جایی که باید روی منوی تنظیمات پیشرفته »قراردادن فروشگاه در وب سایت کلیک کنید.

Embed shop in website

اکنون کدی را مشاهده می کنید که می توانید کپی کنید تا بعداً در وب سایت خود جایگذاری کنید. در زیر کد تعبیه شده ، باید URL صفحه فروشگاه را در وب سایت وردپرس خود جایگذاری کنید.

Embed code

اکنون می توانید به قسمت مدیریت WordPress خود بروید و صفحه جدیدی برای فروشگاه خود ایجاد کنید. در صفحه فروشگاه ، به ویرایشگر متن بروید و سپس کد جاسازی را که قبلاً کپی کرده اید ، جایگذاری کنید.

Creating your tshirt shop page in WordPress

اکنون می توانید این صفحه را ذخیره یا منتشر کنید و بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید تا فروشگاه Spreadshirt خود را مشاهده کنید.

T-shirt shop preview

آیا می خواهید ظاهر فروشگاه Spreadshirt خود را تغییر دهید؟ با ویرایش فروشگاه از حساب خود می توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید تصویر عنوان ، عنوان فروشگاه ، ارز و موارد دیگر را تغییر دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک فروشگاه تی شرت در وردپرس با Spreadshirt ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید گام به گام ما را ببینید راهنمای جستجوگر WordPress برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-t-shirt-shop-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید