چگونه می توان به راحتی یک برنامه وابسته در ووکامرس اضافه کرد

آیا می خواهید یک برنامه وابسته در WooCommerce اضافه کنید؟

افزودن یک برنامه وابسته به فروشگاه تجارت الکترونیکی راهی عالی برای تشویق مشتریان و سایر بازاریابان برای تبلیغ محصولات شما است.

چالش این است که WooCommerce با یک سیستم مدیریت وابسته داخلی ساخته نشده است. خوشبختانه چندین پلاگین وابسته وجود دارد که می توانید استفاده کنید. در این مقاله ، ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید به راحتی یک برنامه وابسته در WooCommerce اضافه کنید.

How to easily add an affiliate program in WooCommerce

چرا باید یک برنامه وابسته به WooCommerce اضافه کنید h4>

افزودن یک برنامه وابسته انگیزه ای برای مشتریان ، طرفداران و سایر بازاریابان شماست تا محصولات خود را در ازای کمیسیون کمی در ازای فروش ، تبلیغ کنند.

وقتی کاربری برای عضویت در شما ثبت نام می کند ، پیوند ویژه ای به فروشگاه شما می گیرد. این پیوند دارای کد رهگیری وابسته آنها در داخل آن است.

وقتی شخصی از طریق آن لینک خرید می کند ، شرکت وابسته درصدی از قیمت فروش را بدست می آورد. برای محصولات دیجیتال ، این اغلب 30٪ است. برای محصولات فیزیکی ، حدود 5٪ تا 10٪ طبیعی است.

این کمیسیون شرکت های وابسته شما (سفیران مارک) را به تبلیغ محصولات شما تشویق می کند و به شما کمک می کند کسب درآمد آنلاین بیشتر و بدون هیچ گونه کار اضافی.

چالش جدید فروشگاه آنلاین صاحبان این هستند که WooCommerce ویژگی پیگیری وابسته یا ارجاع داخلی ندارد ، بنابراین آنها اغلب در مورد نحوه افزودن آن گیج می شوند.

خوشبختانه چندین افزونه وابسته WooCommerce وجود دارد که می توانید برای ایجاد برنامه وابسته خود استفاده کنید. ما در این مقاله سه روش مختلف را به شما پیشنهاد می دهیم.

1. وابسته رویال

Affiliate Royale

Affiliate Royale است یک افزونه وردپرس برتر. می تواند به راحتی با فروشگاه WooCommerce شما ادغام شود.

هنگامی که عنوان افزونه وردپرس را نصب و فعال کنید ، یک برگه Affiliate Royale جدید در داشبورد وردپرس خود مشاهده خواهید کرد.

اگر روی آن برگه کلیک کنید ، صفحه ای مانند این را مشاهده خواهید کرد:

The Affiliate Royale dashboard

با Affiliate Royale ، می توانید سطح کارمزد خود را تنظیم کنید ، پیام های اطلاع رسانی استقبال و فروش خود را سفارشی کنید و موارد دیگر.

در بخش Affiliate Royale »گزینه ها می توانید صفحات اصلی را برای شرکت های وابسته خود تنظیم کنید.

اگر می خواهید از طریق WooCommerce پرداخت های وابسته را مدیریت کنید ، این کار کاملاً ساده است. فقط به گزینه های وابسته رویال »بروید سپس برگه” Integrations “را انتخاب کنید.

Integrating Affiliate Royale with WooCommerceng Affiliate Royale with WooCommerce

کادر کنار “WooCommerce” را علامت بزنید و Affiliate Royale به طور خودکار به WooCommerce پیوند داده می شود.

در مرحله بعدی ، می خواهید کمیسیون های وابسته خود را راه اندازی کنید. Affiliate Royale به شما امکان می دهد در صورت تمایل ردیف های مختلف کمیسیون را تعیین کنید.

می توانید این کار را در زیر برگه “کمیسیون” انجام دهید. به سادگی درصدی را که می خواهید برای هر سطح ارائه دهید تایپ کنید.

شما باید سطوح کمیسیون مختلفی را به شرکتهای وابسته خود در زیر برگه “وابسته” اختصاص دهید:

Setting the commission for your Affiliate Royale affiliates

مزایا:

  • شرکت Affiliate Royale برای شروع کار سریع و ساده است. شما به سادگی افزونه را نصب کرده و آماده استفاده هستید.
  • شرکت های وابسته شما به داشبوردی دسترسی خواهند داشت که در آن می توانند آنچه را که بدست آورده اند مشاهده کنند ، پرداخت های گذشته خود را مشاهده کرده و جزئیات حساب خود را ویرایش کنند.
  • همچنین می توانید برای شرکت های وابسته خود پیوند ایجاد کنید ، می توانید بنرهای تبلیغاتی برای استفاده آنها ایجاد کنید.
  • بعد از نصب پلاگین ، آن به طور خودکار به روز می شود. لازم نیست وارد سیستم شوید و دوباره آن را بارگیری کنید.
  • تعدادی گزارش داخلی وجود دارد تا بتوانید میزان فروش شرکت های تابعه ، لیستی از شرکت های برتر وابسته و موارد دیگر را مشاهده کنید.
  • شما می توانید 99 سطح مختلف کارمزد تنظیم کنید. این بدان معنی است که اگر بخواهید می توانید به برخی از شرکتهای وابسته با نرخ کمیسیون بالاتری پاداش دهید.
  • Affiliate Royale هیچ هزینه ای را برای فروش شما دریافت نمی کند. شما فقط هزینه سالانه خود پلاگین را پرداخت می کنید.

موارد:

  • شرکت های وابسته شما فقط می توانند به صفحاتی پیوند دهند که به طور خاص برای آنها پیوندهای وابسته تنظیم کرده اید. در نهایت این می تواند کار زیادی برای شما باشد یا برای آنها ناامید کننده باشد.
  • ضمانت برگشت 14 روزه پول کاملاً محدود کننده است. فقط درصورتی می توانید پول خود را پس بگیرید که اصل افزونه برای کاری که می خواهید با آن انجام دهید کار نمی کند.
  • نسخه آزمایشی و آزمایشی رایگان در دسترس نیست.

قیمت گذاری:

اتهامات

Affiliate Royale 85 دلار در سال برای افزونه آنها. این شما را برای یک وب سایت تحت پوشش قرار می دهد یا می توانید سالانه 165 دلار برای استفاده از آن در چندین وب سایت پرداخت کنید.

حتی اگر تمدید نکنید می توانید از آن استفاده کنید ، اما به به روزرسانی ها یا پشتیبانی دسترسی نخواهید داشت.

2. AffiliateWP

AffiliateWP

AffiliateWP یکی دیگر از افزونه های وردپرس برتر است . پس از پرداخت هزینه این افزونه ، به سادگی آن را بارگیری و نصب می کنید.

سپس می توانید به صفحه “Affiliate” در داشبورد خود بروید تا نمای کلی فروش شرکت های وابسته خود را مشاهده کنید. این مثال مربوط به یک برنامه وابسته است که مدتی است در حال اجرا است:

The AffiliateWP dashboard

برای ادغام AffiliateWP با WooCommerce ، به تنظیمات وابسته »وابسته ها بروید. بعد ، روی برگه “Integrations” در بالای صفحه کلیک کنید.

Integrating AffiliateWP with WooCommerce

به سادگی کادر کنار “WooCommerce” را علامت بزنید و سپس روی دکمه “ذخیره تغییرات” در پایین کلیک کنید. اکنون ، AffiliateWP به طور خودکار مراجعه های وابسته را هنگام مراجعه هر کس به فروشگاه WooCommerce از طریق پیوند وابسته.

در صورت تمایل می توانید با استفاده از AffiliateWP برای هر شرکت وابسته نرخ کمیسیون دیگری تعیین کنید. در داشبورد وردپرس خود به شرکتهای وابسته »شرکتهای وابسته بروید ، سپس برای تعیین نرخ کارمزد شرکتهای وابسته ثبت شده را جستجو کنید.

Setting an affiliate's commission in AffiliateWP

شرکتهای وابسته بدون نرخ کارمزد خاص ، نرخ کارمزد پیش فرض را دارند. می توانید این مورد را تنظیم کرده یا با مراجعه به تنظیمات وابسته »تنظیمات (تنظیم” میزان مراجعه “در برگه” عمومی “).

موافقت ها

  • می توانید کدهای کوپن خاصی را برای شرکت های وابسته ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید با یک شرکت وابسته شریک شوید و یک معامله ویژه فقط برای مخاطبان آنها ارائه دهید.
  • شرکتهای وابسته می توانند پیوندهای ارجاع خود را ایجاد کنند. لازم نیست همه گزینه های پیوند را به صورت دستی تنظیم کنید.
  • افزونه های رایگان و حق بیمه زیادی در دسترس است که به شما امکان می دهد عملکرد اصلی AffiliateWP را گسترش دهید.
  • استفاده از رابط AffiliateWP آسان است. ساده است در حالی که گزینه های قدرتمندی را نیز ارائه می دهید.
  • دوره بازپرداخت 30 روز کامل است.
  • AffiliateWP بابت هر فروش هزینه ای از شما دریافت نمی کند. شما فقط هزینه سالانه پلاگین را پرداخت می کنید.

افراد

  • همانند Affiliate Royale ، اگر تصمیم خود را عوض کنید نمی توانید بازپرداخت کنید. باید یک مشکل واقعی وجود داشته باشد که این افزونه برای شما کار نمی کند.
  • برخی از ویژگی هایی که ممکن است بخواهید ، مانند نرخ کمیسیون وابسته به صورت طبقه ای ، موارد اضافی هستند. شما باید هزینه اینها را به عنوان بخشی از بسته های سطح بالاتر پرداخت کنید.

قیمت گذاری

چندین رده قیمت گذاری مختلف برای AffiliateWP وجود دارد. کمترین مبلغی که می توانید پرداخت کنید 99 دلار در سال است که شما را برای یک سایت واحد پوشش می دهد.

اگر سالانه 249 دلار بپردازید ، تمام افزودنیهای “حرفه ای” را شامل می شوید. این موارد را می توانید با عضویت مادام العمر با قیمت 499 دلار نیز دریافت کنید.

3. ShareASale

ShareaSale کمی متفاوت است با دو گزینه دیگر زیرا یک شبکه وابسته است نه یک افزونه وردپرس.

وقتی به عنوان یک تاجر به ShareASale بپیوندید ، “جادوگر” خودکار روند راه اندازی حساب شما را راهنمایی می کند.

اگر افزونه ای مانند ردیاب WooCommerce ShareASale .

پس از نصب و فعال سازی افزونه ، در داشبورد وردپرس خود به برگه “ShareASale WC Tracker” بروید. این “تنظیمات ردیابی” شما را در جایی که باید شناسه تجاری ShareASale خود را وارد کنید نشان می دهد.

Linking the ShareASale WooCommerce Tracker plugin to your ShareASale account

این همه کاری است که شما باید برای پیوند دادن برنامه وابسته ShareASale با فروشگاه WooCommerce خود انجام دهید. با این حال ، ممکن است بخواهید مطمئن شوید که بازپرداخت به طور خودکار از درآمد شرکت های وابسته کسر می شود.

می توانید این کار را در زیر تب “سازش خودکار” افزونه انجام دهید. کادر «خودکار» را علامت بزنید:

Tracking your WooCommerce refunds on affiliate sales in ShareASalev

همچنین با ورود به سیستم ShareASale و رفتن به Tools »Merchant API باید” API Token “و” API Secret “را دریافت کنید. پیوندی در افزونه وجود دارد که شما را مستقیماً به مکان مناسب می رساند.

پس از انجام این تغییرات حتماً روی “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

موافقت ها

  • ShareASale یک شبکه وابسته بزرگ است ، با انبوهی از شرکتهای وابسته که به دنبال محصولات جدید برای تبلیغ هستند.
  • میزبان کلیه نرم افزارها توسط ShareASale است. شما نیازی به نصب هر چیزی در سایت خود ندارید ، به جز افزونه برای اتصال ShareASale با WooCommerce.
  • برای نرم افزار هیچ هزینه ماهانه یا سالانه وجود ندارد ، فقط هزینه اولیه است.
  • ShareASale به طور خودکار کلیه پرداخت ها را برای شرکت های وابسته شما برای شما ارسال می کند.
  • شرکت های وابسته توسط ShareASale نمایش داده می شوند ، به این معنی که دیگر نگران تأیید آنها نیستید.

افراد

  • برای شروع ShareASale ارزان نیست. هزینه دسترسی به طول عمر 550 دلار به اضافه 100 دلار ودیعه قابل استرداد هزینه دارد.
  • شما باید در تمام کمیسیون های شرکت های تابعه 20٪ هزینه بپردازید. به ازای هر 1 دلار پرداخت ، 0.20 دلار اضافی به ShareASale پرداخت خواهید کرد.
  • برای راه اندازی ShareASale با WooCommerce کمی بیشتر تلاش لازم است تا با Affiliate Royale یا AffiliateWP.

قیمت گذاری

هزینه ShareASale در طول زندگی 550 دلار است. آنها همچنین از کلیه پرداخت های شرکت های وابسته شما هزینه ای 20٪ را دریافت می کنند. هنگام عضویت ، باید 100 دلار به آنها سپرده بدهید.

اگر هزینه 20 درصدی پرداخت های شما در یک ماه مشخص به 25 دلار نرسد ، باید مابه التفاوت را پرداخت کنید. هر چند یک دوره موافقت اولیه وجود دارد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا دریابید چگونه می توانید به راحتی یک برنامه وابسته را در ووکامرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما از بهترین افزونه های WooCommerce و مقایسه ما با بهترین ارائه دهندگان میزبانی ووکامرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-easily-add-an-affiliate-program-in-woocommerce/.

دیدگاهتان را بنویسید