چگونه می توان بلاگ نویسان مهمان را به طور موثر در وردپرس جذب و مدیریت کرد

وبلاگ نویسی مهمان به روشی قدرتمند برای در معرض دید قرار گرفتن تبدیل شده است. تعداد زیادی مقاله در وب وجود دارد که در مورد نحوه نوشتن یک پست مهم برای مهمان صحبت می کند. با این حال ، ما برای یافتن مقاله ای که جنبه ناشران را پوشش دهد مشکل داشتیم. مزایای پذیرش پست های مهمان برای ناشر چیست؟ چگونه می توان بلاگ نویسان مهمان را جذب کرد؟ کدام پست ها را باید قبول کنم و کدام ها را رد کنم؟ چگونه می توان بلاگ نویسان مهمان را به طور موثر مدیریت کرد؟ به چه نوع تنظیمات وردپرس نیاز دارم؟ آیا افزونه های وردپرس وجود دارد که بتواند به شما کمک کند؟ چه چیزهایی باید اجتناب شود؟ اگر تا به حال از این سوالات استفاده کرده اید ، در جای مناسبی قرار دارید. در این مقاله ، ما به شما نحوه جذب و مدیریت بلاگ نویسان مهمان در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

مزایای پذیرش پست های مهمان برای ناشران h4>

همه می دانند که وبلاگ نویسی مهمان مزایای زیادی برای نویسنده مهمان یا شرکتی که آنها نمایندگی دارند دارد. اما به عنوان ناشر چه فایده ای برای شما دارد؟

  • دیدگاه جدید – هر نویسنده دیدگاه منحصر به فرد خود را با نوشتن خود به ارمغان می آورد. مخاطبان شما کمی تغییر سرعت را دوست دارند.
  • مخاطب جدید – غالباً نویسنده مهمان پست منتشر شده را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.
  • اتصال جدید – با اجازه دادن به شخص دیگر برای ارسال پست به عنوان مهمان در سایت شما ، شما به طور خودکار با او رابطه برقرار می کنید. این شانس شما را برای کمک به یکدیگر در آینده افزایش می دهد.
  • ارسال جدید – در سایت خود یک پست اضافی دریافت می کنید که نیازی به نوشتن آن نبوده اید. می توانید از آن زمان برای انجام کار دیگری استفاده کنید.

اکنون که مزایای پذیرش پست های مهمان در سایت خود را مشاهده کردید. تقریباً مطمئن هستیم که شما شروع به کار می کنید. بنابراین چگونه می توانید وبلاگ نویسان مهمان را در وردپرس جذب کنید؟

جذب بلاگ نویسان مهمان در وردپرس h4>

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید وبلاگ نویسان مهمان را در وردپرس جذب کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد صفحه “ برای ما بنویسید ” در سایت شما. اغلب وبلاگ ها تمایل دارند این صفحه را بسیار نمایان کنند. برخی پیوند را در ناوبری اصلی خود قرار می دهند:

List25 Write for Us Header Example

دیگران آن را بعد از هر پست در بیوگرافی نویسنده یا در هر پست نویسنده مهمان قرار می دهند.

Guest Author Call to Action after Author Bio

برخی حتی برای نویسندگان مهمان پاداش های پولی نیز در نظر می گیرند.

Get Paid to Write

موضوع این است که شما باید قابل مشاهده کنید که پست های مهمان را در سایت خود می پذیرید. انتخاب اینکه چقدر می خواهید آن را برجسته کنید انتخاب به شما بستگی دارد.

روش دیگر دریافت پست های میهمان ارسال پست میهمان در سایت های دیگر است. غالباً وبلاگ نویسان تمایل به پاسخ متقابل پست های مهمان دارند. اگر در یک حد و مرز باشید ، این می تواند به ویژه بسیار عالی کار کند. آخر اینکه مطمئناً از اهمیت کمتری برخوردار است ، شما می توانید به جامعه مهمان وبلاگ نویسان بپیوندید. MyBlogGuest تا حد زیادی یکی از بهترین مکان ها برای آن است.

هنگامی که شروع به ارسال مطالب ارسال شده به عنوان مهمان می کنید ، چگونه می توانید تشخیص دهید که چه چیزهایی خوب است و چه مواردی نه؟ شما باید قوانینی تنظیم کنید.

قوانین پذیرش پست های مهمان و چه چیزی باید اجتناب شود؟ h4>

از زمانی که گوگل شروع به سرکوب لینک های متنی پولی کرده است ، شرکت های جستجوگر اطلاعات و هرزنامه نویسان برای برداشتن شل شدن به پست های مهمان اعتماد می کنند. به همین دلیل ، مهم نیست که وبلاگ شما چقدر محبوب باشد ، حداقل درخواست ارسال چند پست مهمان را خواهید دید. وقتی وبلاگ شما نسبتاً جدید است و درخواست ارسال مهمان دریافت می کنید ، واقعاً هیجان زده می شوید. در آن هیجان ، شما اشتباه می کنید که پست های زیر سطح یا حتی کیفیت پایین را تأیید می کنید. در اینجا چند قانون وجود دارد که ما از آنها پیروی می کنیم:

بپرسید چه کلمه کلیدی / بک لینک را می خواهید؟ – به دلیل رتبه و اقتدار WPBeginner ، بسیاری از شرکت های جستجوگر جستجو و هرزنامه نویسان به ما مراجعه می کنند. اغلب این شرکت ها در مورد بک لینک بسیار حیله گر هستند. آنها هرگز مشخص نخواهند كرد كه در چه شركتي مشغول نوشتن هستند. نمی توانید از طریق ایمیل آنها این موضوع را تشخیص دهید زیرا آنها از برخی آدرس های عمومی gmail یا yahoo استفاده می کنند. ما نمی خواهیم به برخی سایت های ناخواسته (به عنوان مثال پورنو ، چاپگرهای جوهر افشان ، شرکت بیمه اتومبیل و غیره) پیوند دهیم. ما همچنین نمی خواهیم به کلمه کلیدی خاصی پیوند دهیم. حال اگر این س beforeال را پیش از خود نپرسید ، آنها مقاله را برای شما می نویسند و بک لینک را اضافه می کنند. در این مرحله اگر پست آنها را رد کنید ، به نظر می رسد بد است. بهتر است وقت تلف نکنید ، بنابراین این کار را از پیش دور کنید.

قبل از آخرین ارسال ایده ها و خلاصه موضوعات را بخواهید – اغلب این شرکت های جستجوگر سایت و هرزنامه نویس ها تمایل دارند مقالات را از قبل نوشته شده داشته باشند. بنابراین آنها می گویند ما می خواهیم برای وبلاگ شما بنویسیم ، اما آنها ایده هایی را ارائه نمی دهند. اگر بگویید فقط پست مهمان را ارسال کنید ، از این تصمیم پشیمان خواهید شد. زیرا به احتمال زیاد شما یک پست از پیش نوشته شده را دریافت خواهید کرد که در سایت های متعددی منتشر شده است. همیشه بهتر است از آنها ایده های موضوعی همراه با یک خلاصه کوتاه بخواهید. این به شما نشان می دهد که چقدر واجد شرایط هستند.

هرگز ایده های عمومی را قبول نکنید یا ایده های پست را لیست نکنید – ما روزانه از 5 تا 10 ارسال پست مهمان دریافت می کنیم. اکثر آنها پست های عمومی یا ایده های ارسال لیست هستند. به عنوان مثال می توان از “چگونه وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کنیم”. جدی ، فکر نمی کنید ما قبلاً آن موضوع را پوشش داده ایم. یا می تواند مانند “15 بهترین پلاگین SEO” باشد. آیا واقعاً به 15 افزونه نیاز داریم؟ ما پیشنهادهای زیادی از این قبیل دریافت می کنیم و آنها را به طور خودکار حذف می کنیم.

اگر فکر می کنید یک پست مهمان به کاربران شما کمک می کند ، پس باید آن را بپذیرید.

نصب پذیرش وبلاگ نویسان مهمان در وردپرس h4>

اکنون که می دانید چگونه وبلاگ نویسان مهمان را در وردپرس جذب کنید و از چه مواردی باید خودداری کنید ، ما را به این مرحله می رساند که به چه نوع راه اندازی نیاز دارید؟ چگونه پست های مهمان را بپذیریم؟ چگونه پست های مهمان را مدیریت کنیم؟ بیایید نگاهی به گزینه های شما بیاندازیم.

روش حساب های کاربری فردی

این یکی از روشهای رایج است. شما در وبلاگ خود برای کاربر حساب کاربری ایجاد می کنید. این امر به آنها امکان دسترسی به باطن شما را می دهد و این امر سهولت انجام امور را برای شما فراهم می کند. نویسنده مهمان می تواند پست ها را قالب بندی کند ، تصاویر را بارگذاری کند و غیره. لازم به ذکر نیست ، این همچنین به کاربر شما نشان می دهد که پست را ایجاد کرده است زیرا نام نویسنده متفاوت است. مخاطبان شما می توانند با مراجعه به نمایه نویسنده خود در وبلاگ خود ، نویسنده مهمان خاصی را دنبال کنند. این همه خوب به نظر می رسد ، اما برخی از جنبه های اصلی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید.

بیشتر نویسندگان مهمان ، یکبار پوستر هستند. به احتمال زیاد بیش از یک پست مهمان ارسال نمی کنند. منطقی نیست که این همه انتهای سست در سایت خود داشته باشید. مطمئناً می توانید غیرفعال کردن یا قفل کردن حساب کاربری در وردپرس ، اما باید کمی بیشتر مراقب باشید.

شما می خواهید مطمئن شوید که نقش های خود را عاقلانه انتخاب می کنید. شما می توانید به نویسندگان مهمان خود نقش “نویسنده” را بسپارید ، اما باید اطمینان حاصل کنید که برخی از امتیازات آنها مانند انتشار پست ها ، ویرایش پست های منتشر شده و حذف پست های منتشر شده را از آنها می گیرید. متناوباً ، می توانید نقش مشارکت دهنده را به آنها اختصاص دهید و فقط به آنها امتیاز آپلود تصاویر / پرونده ها را بدهید. شما باید از پلاگین Members از Justin Tadlock استفاده کنید. برای انجام اصلاحات نقش (به عنوان مثال اضافه کردن / حذف امتیازات). اگر می خواهید قابلیت ها / امتیازاتی را که هر نقش کاربر دارد مشاهده کنید ، این جدول در کد وردپرس.

این روش برای سایتهایی که چند نویسنده دارند بسیار مفید است ، اما اگر بلاگهای یکبار مصرف دارید ، احتمالاً باید روش زیر را در نظر بگیرید.

حساب عمومی بلاگر مهمان

با استفاده از یک حساب کاربری عمومی مهمان وبلاگ ، متوجه چندین وبلاگ خواهید شد ، از جمله ما. این زمانی است که شما فقط یک حساب خاص ایجاد می کنید و آن را مهمان بلاگر می نامید. هر پست مهمان منتشر شده می تواند به این حساب مرتبط شود. سپس در ابتدای مقاله ، نویسنده اصلی را اضافه می کنید. سپس به انتهای پست ، نویسنده آنها را بیو اضافه کنید. در اینجا یک نمونه پست مهمان در WPBgeinner.

بنابراین چگونه پست ها را قبول می کنید؟ خوب چند راه وجود دارد. می توانید از روش ایمیل به روش قدیمی استفاده کنید. از نویسنده مهمان بخواهید که پست را در یک سند Word بنویسد. آن را به همراه همه تصاویر در یک زیپ ذخیره کرده و برای شما ارسال کنید. این یک روش نسبتاً رایج است که شاهد استفاده از آن بوده ایم. روش دیگر ، می توانید از استفاده کنید فرم های جاذبه . فقط برای مشارکت کنندگان مهمان خود در سایت خود یک صفحه محافظت شده با رمز عبور ایجاد کنید. فرم های جاذبه ای را در آنجا ایجاد کنید و از قسمت های پیشرفته ارسال آنها برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید.

شما می توانید کارهای مرتب دیگری را نیز انجام دهید مانند بازنویسی نام نویسنده مهمان با زمینه های سفارشی . شما می توانید همین کار را با نویسنده bio انجام دهید ، و آن را به طور یکپارچه با طرح خود سازگار کنید. هر کاری انجام می دهید ، فقط مطمئن شوید که ضد آینده است.

نتیجه گیری h4>

امیدواریم که به همه سالات پاسخ داده باشیم. فقط می خواستم به شما یادآوری کنم: هرگز به هیچ کس در سطح مدیر اجازه دسترسی به سایت خود را ندهید ، مگر اینکه کاملاً به آنها اعتماد کنید. اگر س questionsالی دارید یا می خواهید اطلاعات خود را در مورد وبلاگ نویسی مهمان و وردپرس اضافه کنید ، ما دوست داریم در مورد نظرات از شما بشنویم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-effectively-attract-and-manage-guest-bloggers-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید