چگونه می توان برای پست های وبلاگ خود عکس صفحه گرفت (راهنمای مبتدیان)

آیا می خواهید یک عکس از صفحه را به پست وبلاگ خود اضافه کنید ، اما از بهترین روش برای انجام این کار مطمئن نیستید؟ عکسهای صفحه به شما امکان می دهند یک عکس فوری از صفحه دسک تاپ یا موبایل خود در پست های وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برای پست های وبلاگ وردپرس خود اسکرین شات بگیرید.

How to Take a Screenshot for Your Blog Posts

گرفتن عکس صفحه برای پستهای وبلاگ شما h4>

از آنجا که روش های مختلفی برای گرفتن عکس از صفحه وجود دارد ، ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه عکس گرفتن از صفحه در دستگاه ها و برنامه های مختلف ایجاد کرده ایم. برای سهولت کار شما ، جدول زیر را نیز ایجاد کرده ایم ، بنابراین می توانید به سرعت روشی را که برای شما کاربرد بیشتری دارد پیدا کنید.

  1. نحوه گرفتن عکس صفحه با استفاده از CloudApp
  2. نحوه گرفتن عکس صفحه از Mac
  3. نحوه گرفتن عکس از صفحه ویندوز
  4. نحوه گرفتن عکس صفحه از Chromebook
  5. نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش در آیفون
  6. نحوه گرفتن عکس از صفحه Android Phone

آماده است ، شروع می کنیم!

نحوه گرفتن عکس با استفاده از CloudApp h4>

CloudApp یک برنامه محبوب صفحه نمایش است در بازار. به شما امکان می دهد به راحتی از رایانه خود اسکرین شات بگیرید و به اشتراک بگذارید. CloudApp به طور خودکار پیوند ضبط صفحه را در کلیپ بورد ذخیره می کند ، بدین معنی که شما می توانید تمام تصاویر صفحه خود را مدیریت کرده و در هر پلتفرمی از جمله وردپرس به اشتراک بگذارید.

برای ضبط سریع یک منطقه انتخابی یا کل صفحه ، با دستگاه های Mac و Windows بسیار عالی کار می کند. CloudApp همچنین با تمام برنامه های ارتباطی معروف مانند Slack ، Asana ، Trello و موارد دیگر ادغام می شود.

کاربران Mac ، برای گرفتن عکسهای صفحه می توانند “Command + Shift + 5” را فشار دهند و کاربران ویندوز می توانند “Alt + Shift + 5” را فشار دهند تا با CloudApp عکس صفحه بگیرند.

هنگام ضبط عکس از صفحه ، اندازه زنده را نیز در گوشه پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد. به شما کمک می کند از اندازه دقیق مورد نیاز خود اسکرین شات بگیرید.

CloudApp screen capture

CloudApp همچنین به شما امکان می دهد یک پخش فیلم ، بنابراین می توانید آموزش های صوتی سریع ایجاد کنید. کافیست بر روی نماد CloudApp در نوار منوی مرورگر خود کلیک کرده و نماد تلویزیون را برای ضبط صفحه خود انتخاب کنید.

TV icon

بعد ، برای ضبط قسمت خاصی از فیلم ، باید روی خط کش (نشانگر) کلیک کنید و آن را بکشید.

این یک نوار منو در زیر منطقه انتخاب شده شما نشان می دهد. برای شروع ضبط صدا ، کافیست روی نماد میکروفون کلیک کنید و سپس روی دکمه “شروع” کلیک کنید.

Screen recording with audio

پس از پایان کار ضبط ، بر روی دکمه “پایان” کلیک کنید و پیوند پرونده ضبط شده شما به طور خودکار در کلیپ بورد ذخیره می شود.

CloudApp یک برنامه freemium است و با سرعت بالاتری سریع ترین روش برای گرفتن و اشتراک عکس های صفحه است. ما از آن در کل شرکت خود برای کمک به بهره وری و همکاری استفاده می کنیم.

اما اگر نمی خواهید از CloudApp استفاده کنید ، می توانید با استفاده از قابلیت های بومی ، در دستگاه های مختلف از صفحه عکس بگیرید.

نحوه عکس گرفتن از Mac در Mac

اگر از دستگاه Mac استفاده می کنید و می خواهید از صفحه عکس بگیرید ، چندین گزینه برای آن وجود دارد.

در دستگاه های Mac ، می توانید کل صفحه ، قسمت انتخاب شده از صفحه خود ، یک پنجره خاص و موارد دیگر را ضبط کنید.

برای گرفتن عکس از صفحه در یک دستگاه Mac ، کافی است “Shift + Command + 3” را فشار دهید تا صفحه شما ضبط شود.

اگر می خواهید یک قسمت انتخاب شده را بگیرید ، سپس “Shift + Command + 4” را فشار دهید. بعد ، روی خط کش (نشانگر) کلیک کرده و بکشید تا از منطقه انتخاب شده اسکرین شات بگیرید.

Selected portion capture

اگر می خواهید از یک پنجره خاص عکس بگیرید ، سپس “Shift + Command + 4” را فشار دهید و همچنین “Space bar” را روی صفحه کلید خود فشار دهید. خواهید دید که نشانگر به یک نماد دوربین تبدیل می شود. برای برجسته سازی و ضبط آن ، کافی است نماد دوربین را بر روی پنجره بکشید.

توجه: همه برنامه ها به شما اجازه نمی دهند از پنجره آنها عکس بگیرید. در این صورت ، می توانید از قسمت انتخاب شده اسکرین شات بگیرید و آن را برش دهید.

Capture a window

به طور پیش فرض ، تمام عکس های صفحه روی دسک تاپ شما ذخیره می شوند با زمان / تاریخ ضبط به عنوان نام فایل و .png به عنوان پسوند فایل.

نحوه عکس گرفتن از صفحه ویندوز h4>

برای گرفتن عکس از صفحه دستگاههای Windows ، باید کلیدهای “Ctrl + PrtSc” را فشار دهید. با این کار کل صفحه ضبط می شود.

بعد ، می توانید این تصویر صفحه را در یک نرم افزار ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop باز کرده و قسمت مورد نیاز را برش داده و در رایانه خود ذخیره کنید.

اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید ، می توانید از ابزار جدید Snipping نیز استفاده کنید تا به راحتی عکس های صفحه را بگیرید. ابزار Snipping به شما امکان می دهد قسمت خاصی از صفحه خود را ضبط کرده و به طور خودکار در کلیپ بورد ذخیره کنید.

برای شروع عکس گرفتن از صفحه با ابزار Snipping می توانید کلیدهای “Windows + Shift + S” را فشار دهید. بعد ، روی نشانگر کلیک کرده و بکشید تا منطقه ای روی صفحه نمایش شما انتخاب شود. همانطور که کلیک راست را ترک می کنید ، تصویر از آن به طور خودکار گرفته می شود.

Windows snipping tool

از آنجا که عکس صفحه در کلیپ بورد ذخیره شده است ، می توانید آن را بر روی هر نرم افزار ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop برای تغییرات بعدی جایگذاری کنید و سپس آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

نحوه گرفتن عکس صفحه از Chromebook

در Chromebook ، می توانید از کل صفحه نمایش خود یا از یک منطقه انتخاب شده عکس بگیرید. کلیدهای “Ctrl + Switch Window” را فشار دهید تا تمام صفحه خود را بگیرید.

توجه: اگر از سیستم عامل Chrome 64.0.3282.134 یا بالاتر استفاده می کنید ، می توانید دکمه های “پاور + کاهش صدا” را فشار دهید تا کل صفحه خود را بگیرید.

Screenshot on chromebook

برای گرفتن عکس از منطقه انتخاب شده ، باید کلیدهای “Ctrl + Shift + Switch Window” را فشار دهید. سپس روی خط ضربدر (اشاره گر) کلیک کرده و بکشید تا منطقه ای را که می خواهید ضبط کنید انتخاب کنید.

با خروج از کلیک ، اعلانی را در گوشه پایین سمت راست صفحه خواهید دید که نشان می دهد عکس صفحه در پوشه “بارگیری ها” ذخیره شده است.

اگر از Chromebox استفاده می کنید که صفحه کلید خارجی (عمومی) به آن متصل است ، برای گرفتن عکس صفحه “Ctrl + F5” را فشار دهید. عملکرد کلید F5 همان کلید “Switch Window” در Chromebook است.

نحوه گرفتن عکس از آیفون h4>

گرفتن عکس از صفحه نمایش در گوشی های هوشمند در واقع کاملاً ساده است

اگر از iPhone X استفاده می کنید ، باید پست های وبلاگ یا برنامه را روی صفحه باز کنید. دکمه “Side” را در سمت راست و دکمه “Volume Up” را در سمت چپ تلفن خود فشار دهید.

iPhone screen capture

اطمینان حاصل کنید که هر دو دکمه را همزمان فشار داده اید. این عکس از صفحه عکس گرفته و آن را در پوشه “Screenshots” در عکسهای شما ذخیره می کند.

اگر از iPhone 8 یا مدلهای قبلی استفاده می کنید ، صفحه ای را که می خواهید از طریق تلفن هوشمند خود ضبط کنید باز کنید. برای گرفتن عکس از صفحه کافیست همزمان دکمه های “Power + Home” را فشار دهید.

نحوه عکس گرفتن از صفحه نمایش در تلفن Android

بسیاری از تولیدکنندگان تلفن های مختلف تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید (مانند سامسونگ گلکسی ، موتورولا ، گوگل پیکسل و غیره) را می فروشند. با این حال اکثر دستگاه های جدید از همان روند جهانی برای گرفتن عکس از صفحه پیروی می کنند.

در تلفن Android خود باید صفحه ای را که می خواهید ضبط کنید باز کنید. بعد ، دکمه های ‘Power + Volume Down’ را با هم فشار دهید.

این عکس از صفحه گرفته شده و در گالری عکس شما ذخیره می شود.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه برای پست های وبلاگ خود عکس بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در ابزارهایی برای ایجاد تصاویر بهتر برای پست های وبلاگ خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-take-a-screenshot-for-your-blog-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید