چگونه می توان برای بارگذاری تصاویر GIF در وردپرس کلیک کرد

آیا می خواهید برای بارگذاری GIF Player در وب سایت وردپرس خود یک کلیک اضافه کنید؟ بارگیری تصاویر متحرک GIF بیشتر طول می کشد که بر سرعت صفحه و تجربه کاربر تأثیر می گذارد. به همین دلیل بسیاری از سیستم عامل های محبوب وبلاگ نویسی بارگذاری خودکار GIF در برنامه های خود را انجام نمی دهند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید برای بارگذاری GIF در وردپرس به راحتی کلیک اضافه کنید.

Adding click to load for Gifs in WordPress

چرا برای بارگذاری تصاویر GIF در وردپرس کلیک کلیک کنید؟ h4>

اگر اغلب تصاویر متحرک GIF را در وردپرس اضافه کنید ، سپس می دانید که اندازه آنها بسیار بزرگتر از تصاویر معمولی است. این بدان معنی است که بارگیری آنها طولانی تر می شود و این امر بر سرعت و عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

برخی از وب سایت ها با این بارگذاری تنبل تصاویر در وردپرس . با این وجود ، این همچنان بر تجربه کاربران تأثیر می گذارد زیرا بارگیری GIF با پایین رفتن کاربر به طول می انجامد.

سیستم عامل های معروف مانند Tumblr و دیگران برای کاهش این مشکل از کلیک برای بارگذاری GIF Player استفاده می کنند. آنها به جای بارگیری تمام فریم ها در یک انیمیشن GIF ، اولین فریم انیمیشن را بارگیری می کنند. دکمه پخش یا برچسب GIF روی تصویر نشان می دهد که کاربران می توانند برای مشاهده GIF متحرک کلیک کنند.

Paused GIF example

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید دکمه کلیک برای بارگذاری GIF را در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

افزودن کلیک برای بارگیری تصاویر GIF در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP GIF Player . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای آن وجود ندارد.

می توانید به صفحه ویرایش پست بروید تا آن را در عمل مشاهده کنید.

Add GIF button in WordPress post editor

در صفحه ویرایش پست ، دکمه Add GIF را در بالای ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، پنجره آپلود کننده رسانه ظاهر می شود که در آن می توانید تصاویر GIF خود را شبیه به هر تصویر دیگر بارگذاری کنید.

Upload GIFs using the Add Gif button

پس از بارگذاری ، برای ادامه باید روی دکمه درج تصویر کلیک کنید.

افزونه WP GIF player اکنون کد کوتاه مورد نیاز را در وردپرس خود اضافه می کند ویرایشگر پست

GIF shortcode in WordPress post editor

اکنون می توانید پست / صفحه خود را ذخیره کرده و بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید تا کلیک خود را برای بارگذاری GIF در عمل مشاهده کنید.

همه GIF های تعبیه شده در پست شما اکنون یک دکمه در بالای آنها با برچسب GIF وجود دارد. با کلیک بر روی دکمه ، GIF متحرک در پس زمینه بارگیری و نمایش داده می شود.

Click to play animated GIF

یک نکته منفی این افزونه این است که فقط برای GIF های جدیدی که آپلود می شوند کار می کند. برای بارگذاری برای GIF های بارگذاری شده با استفاده از بارگذار رسانه معمولی وردپرس ، کلیک اضافه نمی شود. این بدان معنی است که تمام GIF های بارگذاری شده قبلی شما دکمه کلیک برای بارگیری را ندارند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید کلیک را برای بارگذاری GIFs player در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه مشکلات معمول تصویر را در وردپرس برطرف کنیم .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-click-to-load-for-gifs-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید