چگونه می توان بدون پاک کردن حساب کاربری وردپرس ، او را مسدود کرد

آیا می خواهید یک کاربر وردپرس را از وبلاگ خود مسدود کنید؟ ساده ترین راه برای دستیابی به این هدف ، حذف نمایه کاربری آنها است اما باعث حذف کامل آنها از سایت شما می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کاربر وردپرس را بدون حذف حساب کاربری خود مسدود کنید.

Blocking a WordPress user without deleting their account

چرا نباید یک حساب کاربری را حذف کنید؟ h4>

ساده ترین راه برای مسدود کردن کاربر وردپرس ، حذف ساده حساب کاربری وی است. با این حال ، حذف یک حساب کاربری در وردپرس مستلزم آن است که تمام محتوای وی را به کاربر دیگری اختصاص دهید. این اطلاعات نویسنده برای آن مقالات.

یکی از راه های مقابله با این مسئله تغییر رمز ورود و آدرس ایمیل کاربر با ویرایش مشخصات کاربر است. با این کار دسترسی آنها مسدود می شود و آنها نمی توانند وارد سیستم شوند. با این حال ، این امر همچنین باعث تغییر تصویر Gravatar .

آیا خوب نیست اگر بتوانید یک کاربر را بدون حذف حساب کاربری کاربر مسدود کنید؟ به این ترتیب هیچ محتوایی منتقل نمی شود و شما مجبور نیستید هیچ اطلاعات نمایه کاربری را حذف کنید.

ویژگی مسدود کردن برای وبلاگهای چند نویسنده ، تالارهای گفتمان و همچنین سایتهای انجمن می تواند بسیار مفید باشد.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید یک کاربر وردپرس را به راحتی مسدود کنید بدون اینکه در واقع حساب کاربری او را حذف کنید.

مسدود کردن یک کاربر وردپرس بدون حذف حساب کاربری وی h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه User Blocker . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان “User Blocker” را به فهرست مدیریت WordPress شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید که به سه زبانه تقسیم شده است.

User blocker settings

مسدود کردن کاربر بر اساس زمان

در زیر مسدود کردن کاربر بر اساس زمان ، لیست همه کاربران ثبت شده را مشاهده خواهید کرد. وقتی می خواهید این کاربر مسدود شود می توانید یک کاربر را انتخاب کنید و دامنه زمانی را اضافه کنید.

Block user by time

همچنین می توانید همه کاربران را همزمان در یک بازه زمانی مسدود کنید. برای مسدود کردن زمان به پایین پیمایش کنید ، زمان هر روز را جداگانه اضافه کنید و روی دکمه اعمال برای همه کلیک کنید.

Add block time for users

پس از افزودن ، باید بر روی دکمه مسدود کردن کاربر در زیر کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

مسدود کردن کاربر بر اساس تاریخ

اگر می خواهید کاربران را براساس تاریخ مسدود کنید ، می توانید به برگه “مسدود کردن کاربر براساس تاریخ ” بروید. می توانید کاربران را از لیست انتخاب کرده و یک محدوده تاریخ اضافه کنید تا آنها را برای این تاریخ ها مسدود کنید.

Block users by date

همچنین می توانید همه کاربران را یک باره انتخاب کرده و آنها را برای یک محدوده تاریخ مشابه مسدود کنید.

مسدود کردن دائمی کاربر

برای مسدود کردن دائمی کاربر ، باید از برگه مسدود کردن دائمی کاربر بازدید کنید. از اینجا باید کاربر را انتخاب کنید و روی دکمه مسدود کردن کاربر در زیر کلیک کنید.

Block user permanent

خواهید دید وضعیت آنها به قرمز تغییر کرده است.

مسدود کردن کاربر با نقش

اگر وب سایت شما حساب کاربری زیادی دارد و می خواهید کاربران را با یک کاربر خاص کاربر مسدود کنید نقش ، سپس بر روی کشویی انتخاب کاربر / دسته کلیک کنید و سپس نقش را انتخاب کنید. اکنون لیستی از نقش های کاربر وردپرس نشان داده می شود. شما باید یک نقش را انتخاب کنید و روی دکمه مسدود کردن کاربر در زیر کلیک کنید تا همه کاربران با این نقش کاربر مسدود شوند.

Block user by role

توجه: شما نمی توانید کاربران را با سرپرست مسدود کنید نقش و مجوزهای کاربر .

در همه این اقدامات ، می توانید یک پیام عمومی برای کاربران مسدود شده اضافه کنید. همچنین می توانید برای هر کاربر پیام سفارشی اضافه کنید. اگر این قسمت را خالی بگذارید ، پیام پیش فرض برای کاربران مسدود شده هنگام تلاش برای ورود به حساب کاربری خود در وبلاگ شما نمایش داده می شود.

Custom message for blocked users

پس از مسدود شدن ، آنها در صفحه ورود به وردپرس پیغام خطایی را مشاهده می کنند که می گوید حساب آنها بطور موقت یا دائمی مسدود شده است.

Login screen for blocked user

توجه: باید پلاگین را نصب و فعال نگه دارید. با غیرفعال کردن یا حذف پلاگین ، به طور خودکار تمام کاربران مسدود شده انسداد را از بین می برند و آنها می توانند دوباره وارد سیستم شوند.

چگونه حساب کاربر را رفع انسداد کنیم؟ h4>

برای رفع انسداد کاربر ، باید به صفحه User Blocker »لیست ​​کاربران مسدود شده در منطقه مدیر وردپرس خود بروید. همان 3 برگه بالا را مشاهده خواهید کرد که لیست کاربران مسدود شده بر این اساس طبقه بندی شده اند. یک برگه فهرست کاربران مسدود شده وجود دارد که لیستی از کاربران مسدود شده از هر 3 دسته را نشان می دهد.

Blocked user list

می توانید به برگه فهرست کاربران مسدود شده رفته و بر روی گزینه بازنشانی در زیر هر کاربر کلیک کنید تا انسداد وی رفع شود.

Reset blocked users

پس از بازنشانی ، کاربر می تواند به طور معمول به حساب خود وارد شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه یک کاربر وردپرس را بدون حذف حساب کاربری خود مسدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل ما را در نحوه جابجایی فوری بین حسابهای کاربری در وردپرس برای آزمایش ویژگیهای جدید در وبلاگ خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-block-a-wordpress-user-without-deleting-their-account/.

دیدگاهتان را بنویسید