چگونه می توان بخشی از پست محافظت شده با رمز عبور را در وردپرس نشان داد

آیا می دانید می توانید

روش 1: نمایش دستی بخشی از پست محافظت شده h4>

اولین کاری که باید انجام دهید کپی و جایگذاری این قطعه کد در قالب کودک. فایل توابع.php یا افزونه اختصاصی سایت وردپرس .


تابع wpb_protected_excerpt ($ متن) {
if (post_password_required ()) {
$ post = get_post ()؛
$ excerpt = $ post-> post_excerpt؛
}
برگرداندن $ متن؛
}
add_filter ('the_excerpt'، 'wpb_protected_excerpt')؛

تابع wpb_protected_excerpt_posts ($ محتوا) {
if (post_password_required () && is_single ()) {
$ post = get_post ()؛

بازگشت $ post-> post_excerpt. $ content؛
}}
add_filter ('the_content'، 'wpb_protected_excerpt_posts'، 10)؛

اکنون برای ویرایش پست محافظت شده با رمزعبور خود به صفحه Posts در وردپرس بروید و بر روی گزینه های صفحه در بالای صفحه. با این کار منویی همراه با گزینه های مختلف نمایش داده می شود. شما باید مطمئن شوید که کادر تأیید کنار متن انتخاب شده است.

Enabling excerpt meta box on post edit screen in WordPress

این جعبه متا گزیده ای را در زیر ویرایشگر پست نمایش می دهد. می توانید متن پیام خود را در این کادر وارد کنید.

Adding excerpt for your password protected post in WordPress

قبل از انتشار پست خود اطمینان حاصل کنید که > با رمز عبور محافظت شده . اکنون می توانید از وب سایت خود بازدید کنید و می توانید گزیده ای برای پست محافظت شده با رمز عبور در وردپرس مشاهده کنید.

Showing excerpt for a password protected post in WordPress

روش 2: استفاده از یک افزونه برای محدود کردن محتوا h4>

استفاده از پست های محافظت شده با رمز عبور آسان تر است ، اما به شما کنترلی را که برای اطمینان از دسترسی کاربران مناسب به پست نیاز دارید ، نمی دهد.

اگر یک سایت وردپرس چند کاربره اجرا می کنید یا مایلید سایت خود را برای ثبت نام باز کنید ، استفاده از افزونه برای محدود کردن دسترسی به پست ها گزینه بسیار بهتری است.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا کنترل کنید که کاربران به پست های محافظت شده شما دسترسی دارند و به راحتی می توانید میزان محتوایی را که می خواهید به سایر کاربران نشان دهید کنترل کنید. به عنوان یک سایت عضویت با چندین سطح اشتراک فکر کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که محدود کردن محتوای نرم افزار . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی پلاگین باید از محدود کردن »تنظیمات بازدید کنید.

Restricted content settings

شما باید پیامی را ارائه دهید که کاربران می توانند ببینند درصورتی که اجازه مشاهده محتوای محافظت شده را ندارند. پس از اتمام کار کافیست بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید که می خواهید از آن محافظت کنید. به سادگی محتوایی را که می خواهید به عنوان گزیده نشان داده شود ، در قسمت محتوای پست اضافه کنید و سپس بقیه محتوایی را که می خواهید پنهان کنید بین برچسب [restrict] [/ restrict] قرار دهید.

Restrict Content shortcode

مهم : نیازی به ایجاد گذرواژه پست نیست که از منوی انتشار محافظت شود.

همچنین می توانید با استفاده از جعبه متای Restrict Content در زیر ویرایشگر پست ، گزیده ای را به همه کاربران نشان دهید و فقط به کاربران وارد شده دسترسی داشته باشید. به سادگی کادر کنار گزینه را علامت بزنید و نقش کاربری را انتخاب کنید.

انتخاب نقش کاربر مشترک به همه کاربران ثبت نام شده در سایت شما این امکان را می دهد که هنگام ورود به سیستم پست را مشاهده کنند. کاربران غیر وارد شده فقط قادر به مشاهده گزیده آن نخواهند بود.

Allowing only logged in users to view content

فروش محتوای برتر در سایت شما h4>

Contrain Pro Pro به شما امکان می دهد عضویت برای محتوای برتر را نیز بفروشید. با استفاده از Stripe ، PayPal و Braintree می توانید پرداخت ها را بپذیرید.

Accepting payments for protected content with Restrict Content Pro

شما می توانید بسته های اشتراک را برای کاربران ایجاد کنید که آنها می توانند هنگام ثبت نام در سایت شما از بین آنها انتخاب کنند. می توانید تصمیم بگیرید که کاربران برای سطح اشتراک خود به چه محتوایی دسترسی پیدا کنند. همچنین می توانید چندین سطح اشتراک داشته باشید.

برای دستورالعمل های دقیق ، لطفاً نگاهی به راهنمای ما در نحوه محدود كردن محتوا به كاربران ثبت شده در وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا گزیده ای از پست های محافظت شده با رمز عبور در وردپرس را نشان دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-show-excerpt-of-a-password-protected-post-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید