چگونه می توان با وجوه سرمایه گذاری در وردپرس پول جمع کرد

جمع آوری اعتبار برای یک پروژه می تواند کار بسیار دشواری باشد. در گذشته ، ما به شما نشان دادیم که چگونه عنوان با استفاده از وردپرس فرم اهدا برای افراد غیرانتفاعی ایجاد کنید . در حالی که فرم های اهدایی عالی کار می کنند ، اما به نظر می رسد که از گذشته گذشته باشد. این روزها مردم از پلتفرم های سرمایه گذاری جمعی مانند Kickstarter یا Indiegogo برای جمع آوری هزاران پول استفاده می کنند. اما چرا می توانید با شرایط این سیستم عامل های شخص ثالث کار کنید و هزینه های دیوانه واری بپردازید ، در حالی که همه کارها را می توانید به تنهایی و با چند کلیک ساده انجام دهید. در این مقاله ، ما به شما نحوه جمع آوری پول با سرمایه گذاری گسترده در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Crowdfunding چیست؟ h4>

Crowdfunding اصطلاحی است که برای توصیف تلاش سازمان یافته افراد برای جمع آوری کمک مالی برای یک پروژه یا سازمان به کار می رود. غالباً شرکت های نوپا با ارائه پروژه هایی به افراد دیگر و اجازه دادن به آنها برای تأمین بودجه به جای انصراف از ارزش سهام به سرمایه گذاران ، از آن برای جمع آوری پول استفاده می کنند. هر اهدا کننده به جای دریافت عدالت ، نوعی پاداش می گیرد. معمولاً این جوایز شامل تهیه پیراهن ، برچسب ، سایر موارد خوب یا یک محصول واقعی است. پاداشی که هر اهدا کننده دریافت می کند معمولاً بر اساس مبلغی است که اهدا می کنند. Crowdfunding یک روش عالی برای جمع آوری پول برای افراد ، استارتاپ ها و حتی سازمان های غیر انتفاعی است.

سرمایه گذاری گسترده با وردپرس h4>

IgnitionDeck یک افزونه سرمایه گذاری جمعی وردپرس است که تنظیم برنامه مبارزات تأمین سرمایه جمعی خود را در عرض چند دقیقه برای شما آسان می کند. شما می توانید از پنل مدیریت آسان و پوسته های حرفه ای آنها برای سفارشی کردن ظاهر سایت خود استفاده کنید. این یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی بزرگ است. گذشته از شبکه های اجتماعی ، ویجت قابل جابجایی به راحتی دیگران را قادر می سازد کمپین خود را در سایت های خود به اشتراک بگذارند یا حتی جاسازی کنند. شما این توانایی را دارید که چندین سطح اهدا کننده ایجاد کنید تا به حامیان خود پاداش دهید و همچنین همه درآمدها را در زمان واقعی کنترل کنید.

بهترین قسمت در مورد استفاده از پلاگین سرمایه گذاری گسترده IgnitionDeck وردپرس از طریق سیستم عامل های شخص ثالث مانند KickStarter یا Indiegogo این است که می توانید هزینه های واسطه و شخص ثالث را حذف کنید. در ادامه این مقاله به موارد مثبت و منفی خواهیم پرداخت. ابتدا می خواهیم ببینیم که چگونه می توانید یک کمپین سرمایه گذاری گسترده در وردپرس راه اندازی کنید.

راه اندازی یک کمپین Crowdfunding در IgnitionDeck

هنگامی که IgnitionDeck را نصب و فعال کردید ، راه اندازی اولین کمپین شما فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از فعال سازی ، دو منو به فهرست مدیریت وردپرس شما اضافه می شود (Projects و IgnitionDeck). قبل از اینکه بتوانید پروژه خود را ایجاد کنید ، باید پلاگین را پیکربندی کنید ، بنابراین همانطور که دوست دارید کار می کند. برای شروع به تغییر تنظیمات ، روی منوی IgnitionDeck کلیک کنید.

دنبال کردن تنظیمات آسان است. احتمالاً باید با انتخاب تم برای IgnitionDeck پروژه ها را فعال کرده و دکمه های اجتماعی را فعال می کند. در مرحله بعدی باید به صفحه تنظیمات پرداخت بروید که در آن می توانید آدرس ایمیل PayPal خود را ارائه دهید. تنظیمات دیگری را که دوست دارید ویرایش کنید و روی ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

Setting up IgnitionDeck Crowdfunding plugin for WordPress

اکنون آماده اضافه کردن پروژه ها هستید. برای شروع به پروژه ها »افزودن پروژه جدید بروید. در این صفحه ، با استفاده از متاباکس پروژه می توانید نام پروژه را به همراه سایر جزئیات اضافه کنید. پس از اتمام کار ، می توانید هدف تأمین بودجه ، تاریخ شروع / پایان کار ، نوع کمپین و غیره را تعیین کنید ، سپس باید کد کوتاه [project_page_complete product = "1"] را برای ارسال منطقه ویرایش اضافه کنید و پروژه خود را منتشر کنید.

Adding a new crowdfunding project in WordPress using IgnitionDeck

پس از پر کردن جزئیات پروژه ، باید سه صفحه اضافی ایجاد کنید. اولین صفحه مربوط به صفحه جزئیات پروژه است ، می توانید آن را به صفحه فعلی بسپارید. صفحه دوم صفحه خرید است. اینجا جایی است که کاربران پرداخت وجه را انجام می دهند. برای نمایش فرم پرداخت در آن صفحه ، باید از کد کوتاه [project_purchase_form] در صفحه استفاده کنید و آن را منتشر کنید. صفحه آخر صفحه تشکر است. شما می توانید از کد کوتاه برای افزودن محتوا از پروژه خود استفاده کنید یا به سادگی از کاربران برای مشارکت خود تشکر کنید. پس از ایجاد این صفحات ، به پروژه خود برگردید و آن صفحات را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

Adding purchase and thank you pages for crowdfunding project in WordPress

پلاگین IgnitionDeck Crowdfunding همچنین ابزارک های قابل جاسازی ایجاد می کند که به کاربران شما امکان می دهد کمپین شما را در وب سایت های دیگر جاسازی کنند. برای تشویق کمک های مالی ، ویژگی ای به نام سطح اهداکننده دارد. برای ایجاد انگیزه بیشتر در اهدا کنندگان می توانید برای هر سطح پاداش تعیین کنید.

جوانب مثبت استفاده از IgnitionDeck

اولین مزیت بارز استفاده از IgnitionDeck صرفه جویی در هزینه است. هنگامی که شما در سیستم عامل های شخص ثالث مانند Kickstarter یا Indiegogo پول جمع می کنید ، در ازای جمع آوری پول به آنها پرداخت می کنید و مبلغی که به آنها پرداخت می کنید به میزان پول شما بستگی دارد. هرچه پول بیشتری جمع کنید ، مبلغ بیشتری به آنها پرداخت خواهید کرد. با استفاده از IgnitionDeck شما نمی توانید برای جمع آوری پول به کسی پرداخت کنید.

برای دادن زمینه بیشتر به شما: Kickstarter 5٪ از کل پول شما را جمع می کند. علاوه بر این ، شما همچنین تحت هزینه پردازش پرداخت آمازون هستید که حدود 3٪ -5 is است. این حدود 9 درصد از کل مبلغ جمع شده شما است که می تواند بسیار باشد. در طرف دیگر ، IgnitionDeck فقط 79 دلار هزینه دارد. شما باید 3٪ هزینه پردازش پرداخت را به PayPal بپردازید. اگر از قبل سایت وردپرس دارید ، هیچ هزینه اضافی ندارید. اگر سایت وردپرسی ندارید ، باید سایت وردپرس را راه اندازی کنید بدون در نظر گرفتن.

IgnitionDeck در سایت وردپرس خود شما میزبانی می شود. شما می توانید آن را عمیقا با سایر ابزارهای وب سایت خود ادغام کنید. پسوندهای زیادی به صورت رایگان در دسترس هستند که می توانند IgnitionDeck را با سایر ابزارهای محبوب مانند Mailchimp و Aweber لیست های پستی ، Facebook ، Pinterest ، Google Drive ، بارگیری آسان دیجیتال و غیره. حتی در صورت تمایل ماژولی برای دروازه پرداخت Stripe در دسترس است. برای ارائه روش پرداخت جایگزین در سایت خود.

نکته اصلی این است که مارک تجاری شما همچنان تمرکز اصلی است و مردم به دلیل اعتماد آنها به شما و نه به دلیل اعتماد به سیستم عامل شخص ثالث ، در این امر مشارکت خواهند کرد. این مارک تجاری شما را تقویت می کند و به شما کمک می کند یک جامعه قوی از افرادی که واقعاً در محصول و ایده های شما سرمایه گذاری می شوند ، ایجاد کنید.

موارد منفی استفاده از IgnitionDeck

سیستم عامل های شخص ثالث مانند Kickstarter در حال حاضر دارای جامعه بزرگی از کاربران هستند که به نام تجاری Kickstarter اعتماد دارند. اگر تازه در وب سایت خود کار خود را شروع می کنید ، احتمالاً می خواهید به جای ایجاد پایگاه کاربری خود ، به مکانی بروید که کاربران از قبل وجود داشته باشند. با این حال ، اگر قبلاً جامعه کوچکی دارید ، می توانید با IgnitionDeck آن را بیشتر رشد دهید.

نکته منفی دیگر استفاده از IgnitionDeck در وب سایت خود می تواند مدیریت وب سایت باشد. شما باید نگران میزبانی وب ، ارتقا، ، پشتیبان گیری ، افزونه ها و نگهداری باشید. در Kickstarter ، شما از زیرساخت های آنها برای جمع آوری پول استفاده می کنید. با این حال ، فراموش نکنیم که استفاده از زیرساخت های آنها هزینه ای دارد که می تواند بسیار بالاتر از IgnitionDeck و WordPress باشد.

دامنه اجتماعی پروژه Kickstarter یک عامل تأثیرگذار است. برای داشتن همان تأثیر در وب سایت خود ، احتمالاً مجبور خواهید شد که خیلی سخت تر کار کنید. نشریات عمده آنلاین همیشه به دنبال پروژه های KickStarter هستند تا ببینند آیا چیز جالبی نظر آنها را جلب می کند.

جمع آوری پول با Crowdfunding در وردپرس با IgnitionDeck a > یک راه حل مقرون به صرفه ، آسان برای استفاده و قدرتمند است. انعطاف پذیر است و گسترش و ادغام آن در هر قالب وردپرس کاملاً آسان است. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید با سرمایه گذاری گسترده در وردپرس پول جمع کنید. آیا می خواهید سرمایه گذاری جمعی را در سایت خودتان امتحان کنید یا ترجیح می دهید از یک سیستم عامل شخص ثالث استفاده کنید؟ با نظر دادن در پایین ما را مطلع کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-raise-money-with-crowdfunding-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید