چگونه می توان با رمزگذار ایمیل وردپرس از ایمیل در برابر هرزنامه ها محافظت کرد

آیا می خواهید آدرس ایمیل خود را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید بدون اینکه گرفتار ربات های اسپم شوید؟ وقتی پیوند ایمیل یا آدرس ایمیل متن ساده را اضافه می کنید ، به احتمال زیاد توسط ربات برداشت نامه ایمیل هرزنامه کپی می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با رمزگذار ایمیل به راحتی از ایمیل ها در برابر اسپمر محافظت کنید.

Protect Emails from Spammers with Email Encoder

چرا رمزگذاری ایمیل مهم است؟ h4>

اکثر دارندگان وب سایت متوجه نمی شوند که جایگذاری آدرس ایمیل آنها در پست ها ، صفحات یا صفحه تماس با آنها می تواند باعث خطر زیادی برای هرزنامه های ایمیل شود.

اسپم ها از ربات های برداشت ایمیل استفاده می کنند که برای جمع آوری آدرس های ایمیل به طور خودکار در وب مرور می کنند. سپس این آدرس های ایمیل به اسپمر در سراسر جهان فروخته می شود.

به همین دلیل است که تقریباً همیشه توصیه می کنیم ایجاد فرم تماس به جای اشتراک آدرس ایمیل.

اکنون مسئله این است که گاهی اوقات ممکن است واقعاً لازم باشد آدرس ایمیلی اضافه کنید که کاربران بتوانند آن را کپی یا برای ارسال ایمیل کلیک کنند.

خوشبختانه راهی برای انجام این کار و محافظت از آدرس ایمیل شما در برابر اسپمر وجود دارد. کدگذاری ایمیل نامیده می شود و کاملاً آسان است.

بیایید نگاهی به نحوه انجام آن بیندازیم.

محافظت از آدرسهای ایمیل از طریق Spammers

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی رمزگذار آدرس ایمیل . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

هنگامی که افزونه را فعال کردید ، رمزگذار آدرس پست الکترونیکی به سادگی شروع به رمزگذاری آدرس های ایمیل در وردپرس می کند پستها و صفحات ، انواع پست سفارشی ، ابزارک و غیره p >

معنای آن این است که آدرس های ایمیل ساده را به موجودات اعشاری و هگزادسیم تبدیل می کند.

اگر منبع صفحه صفحه خود را مشاهده کنید ، آدرسهای ایمیل رمزگذاری شده را به این شکل می بینید:

Enoced email address

به این ترتیب وقتی ربات برداشت ایمیل از منبع صفحه شما بازدید می کند ، دیگر نمی تواند آدرس های ایمیل را ببیند.

با این حال ، کاربران واقعی انسان آدرس ایمیل ساده را در پنجره مرورگر خود مشاهده خواهند کرد.

Email addresses shown to human users in browser

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا از آدرس های ایمیل در وردپرس در برابر اسپمر محافظت کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-protect-emails-from-spammers-with-email-encoder/.

دیدگاهتان را بنویسید