چگونه می توان با استفاده از وردپرس به صورت ناشناس وبلاگ نوشت

آیا می خواهید با استفاده از وردپرس به صورت ناشناس وبلاگ نویسی کنید؟ کاربران زیادی وجود دارند که می خواهند یک وبلاگ راه اندازی کنید اما آنچه را که نام واقعی آنها را روی آن قرار دهید انجام ندهید. در این راهنمای مبتدیان ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از وردپرس به راحتی و بدون امنیت اطلاعات شخصی خود وبلاگ بنویسید.

How to anonymously blog using WordPress

توجه: این راهنما برای خبرنگاران یا سوت کش هایی نیست که کارهای پر خطر انجام می دهند. آنها باید از چیزی مانند TOR یا ابزارهای دیگر استفاده کنند. این مربوط به یک وبلاگ نویس معمولی است که می خواهد به صورت ناشناس وبلاگ نویسی کند.

جوانب مثبت و منفی وبلاگ نویسی h4>

بسیاری از کاربران هستند که می خواهند برای بیان نظرات خود به صورت ناشناس وبلاگ نویسی کنند. اکثر آنها می خواهند ناشناس بمانند زیرا می ترسند که این ممکن است بر نحوه مشاهده مردم در زندگی واقعی تأثیر بگذارد. برخی فقط برای خلاقیت بیشتر می خواهند این کار را انجام دهند.

نکات منفی و منفی در مورد وبلاگ نویسی به صورت ناشناس وجود دارد و مهم این است که قبل از شروع بلاگ نویسی ، آنها را درک کنید.

جوانب مثبت وبلاگ نویسی با استفاده از وردپرس

  • آزادی بیان عقاید خود بدون اینکه مورد قضاوت قرار بگیرید
  • از هویت و اطلاعات شخصی خود محافظت کنید
  • آزادی خلاقانه و هنری

موارد منفی وبلاگ نویسی با استفاده از وردپرس

  • قادر به ملاقات با افرادی که وبلاگ شما را دنبال می کنند نیست
  • گزینه های محدود کسب درآمد ، هنوز هم می توانید از Google AdSense استفاده کنید ، اما شما باید اطلاعات شخصی خود را با Google به اشتراک بگذارید.
  • اگر کسی واقعاً مصمم است ، باز هم می تواند وبلاگ شما را به شما ردیابی کند.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه با استفاده از وردپرس به طور ناشناس وبلاگ نویسی کنیم.

نحوه راه اندازی بلاگ ناشناس با استفاده از وردپرس h4>

دو نوع وب سایت وردپرس وجود دارد. ابتدا WordPress.com وجود دارد که یک سرویس وبلاگ نویسی میزبان است و سپس WordPress.org را نیز با عنوان WordPress خود میزبان در اختیار دارید. برای مقایسه ، به راهنمای ما در مورد تفاوت WordPress.com vs WordPress.org .

سایر سیستم عامل های وبلاگ نویسی نیز. با این حال ، ما برای استفاده کامل از حریم خصوصی و مالکیت وب سایت خود ، از WordPress.org خود میزبان استفاده می کنیم.

شما به یک نام دامنه و یک میزبانی وب سایت حساب کاربری خود را برای شروع وبلاگ خود وردپرس میزبانی کنید.

ما توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان هستند و به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند. آنها به کاربران ما دامنه رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی وب خود را ارائه می دهند.

برای جزئیات بیشتر ، به مقاله ما در نحوه راه اندازی وبلاگ وردپرس با دستورالعمل های گام به گام کامل.

پس از نصب WordPress ، بیایید آن را ناشناس کنیم.

استفاده از Whois Privacy

هنگام خرید نام دامنه ، شما ملزم به ارائه اطلاعات تماس ، مانند نام ، آدرس ، شماره تلفن و آدرس ایمیل هستید. این اطلاعات در دسترس عموم است و هر کسی می تواند به دنبال آن باشد.

برای محافظت از حریم خصوصی مشتری ، بسیاری از ارائه دهندگان نام دامنه خدماتی را به نام حریم خصوصی Whois ارائه می دهند. با پرداخت هزینه ای ناچیز ، این سرویس اطلاعات تماس آنها را به جای شما نمایش می دهد. اگر کسی ایمیلی به آدرسی که در صفحه حریم خصوصی WHOIS نمایش داده شده بفرستد ، برای شما ارسال می شود.

می توانید حریم خصوصی دامنه را هنگام تنظیم در اکثر شرکت های میزبان خریداری کنید. به عنوان مثال ، Bluehost گزینه ای را برای شما فراهم می کند تا در هنگام ثبت نام این کار را انجام دهید. ما معمولاً به دلیل هزینه اضافی توصیه نمی کنیم ، اما از آنجا که می خواهید وبلاگی ناشناس ایجاد کنید ، می خواهید این گزینه را بررسی کنید.

Domain privacy

اگر در هنگام راه اندازی آن را خریداری نکرده اید ، پس همیشه می توانید آن را از داشبورد حساب میزبانی خود در بخش دامنه ها فعال کنید.

استفاده از آدرس ایمیل وبلاگ نویسی h4>

مرحله بعدی ایجاد یک حساب ایمیل جدید برای استفاده برای وب سایت وردپرس و نمایه نویسنده در وردپرس. می توانید از ارائه دهنده خدمات ایمیل رایگان مانند Gmail یا از سرویس ایمیل خصوصی مانند Proton Mail استفاده کنید.

بعد از ایجاد یک حساب ایمیل ، باید آن را به عنوان آدرس ایمیل مدیریتی وردپرس اضافه کنید. این آدرس ایمیل برای ارسال ایمیل های اطلاع رسانی وردپرس .

می توانید این کار را با رفتن به صفحه تنظیمات »عمومی در قسمت مدیریت وردپرس انجام دهید و آدرس ایمیل جدید خود را در آنجا اضافه کنید.

Adding admin email address in WordPress

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

در مرحله بعدی ، شما باید همان آدرس ایمیل را به صفحه نمایه نویسنده خود اضافه کنید. کافی است به صفحه کاربران »نمایه خود بروید و آدرس ایمیل را در زیر اطلاعات تماس خود اضافه کنید.

Change your author profile email address

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه Update Profile کلیک کنید.

همچنین می توانید استفاده از gravatar برای نمایش یک عکس نمایه ناشناس در کنار بیوگرافی نویسنده در زیر پست های وبلاگ شما.

نکته: اگر ایمیل وردپرس دریافت نمی کنید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی رفع مشکل عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

استفاده از Psuedonym برای وبلاگ نویسی ناشناس h4>

شما باید یک نام مستعار در وبلاگ خود انتخاب و استفاده کنید. برای امنیت بهتر وردپرس ، نمی توانید فقط از مدیر به عنوان نام کاربری خود استفاده کنید یا نام نویسنده . باید به یک نام مستعار دیگر فکر کنید که می توانید برای امضای پست های خود استفاده کنید.

برای افزودن نام مستعار خود ، باید از صفحه کاربران »نمایه خود بازدید کرده و نام را در کنار قسمت نام مستعار اضافه کنید. پس از وارد کردن نام مستعار خود ، روی منوی کشویی کنار گزینه “نمایش نام عمومی به عنوان” کلیک کنید و نام مستعار خود را انتخاب کنید.

Pseudonym

مهم است که نام و نام خانوادگی واقعی خود را در این نمایه کاربر اضافه نکنید.

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه Update Profile کلیک کنید.

استفاده از VPN

VPN یک شبکه خصوصی مجازی است که به شما کمک می کند اتصال اینترنت خود را ایمن کرده و از هویت خود محافظت کنید.

به طور معمول ، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق سرورهای مختلفی که در سراسر جهان پخش می شوند ، انجام می شود. هکرها و دولت ها می توانند از این ترافیک جاسوسی کنند و ببینند شما به صورت آنلاین چه کاری انجام می دهید.

VPN به عنوان شبکه ای بین رایانه شما و دنیای خارج عمل می کند. تمام ترافیک اینترنتی شما به یک سرویس VPN می رود که در آنجا رمزگذاری شده و با استفاده از یک سرور تصادفی در یک مکان جغرافیایی دیگر به مقصد ارسال می شود.

How VPN works

در اینجا لیستی از بهترین VPN ارائه دهندگان خدمات . ما توصیه می کنیم از IPVanish استفاده کنید. آنها رمزگذاری درجه نظامی را با صدها سرور ارائه می دهند. آنها همچنین با کلیک یک دکمه بر روی هر دستگاهی از جمله لپ تاپ ها ، تبلت ها و تلفن های همراه ، ساده ترین نرم افزار را برای روشن کردن VPN دارند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه با استفاده از وردپرس به طور ناشناس وبلاگ نویسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید قدم به قدم نهایی ما را مشاهده کنید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-blog-anonymously-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید