چگونه می توان این گزینه را به پست های وردپرس خود ایمیل کرد

آیا می خواهید دکمه “ارسال ایمیل به این” را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید؟ دهان به دهان احتمالاً م mostثرترین تکنیک بازاریابی است. با اجازه دادن به کاربران برای ارسال ایمیل مقالات شما از وب سایت شما می تواند بازدید کنندگان و مشتریان جدیدی را به ارمغان بیاورد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه گزینه “Email This” را به پست های وردپرس خود اضافه کنید.

Add Share via Email Button

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP است افزونه -EMA . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید به صفحه پست الکترونیکی »گزینه های پست الکترونیکی بروید.

Settings page for WP-EMail

اگر از سرور SMTP یا سرویس ایمیل شخص ثالث مانند Mandrill استفاده نمی کنید ، می توانید تنظیمات SMTP را خالی بگذارید.

در مرحله بعدی ، باید متن و نماد ایمیل را انتخاب کنید. در بخش تنظیمات ایمیل ، می توانید نوع محتوای ایمیل و زمینه هایی را که کاربران در فرم ایمیل مشاهده می کنند ، انتخاب کنید.

در روش ارسال ایمیل ، می توانید از PHP یا Sendmail استفاده کنید. اگر از سرور SMTP استفاده می کنید ، باید SMTP را به عنوان روش ارسال ایمیل خود انتخاب کنید.

WP-EMail به شما امکان می دهد محدودیت نویسه ای تعیین کنید که به عنوان گزیده ای در ایمیل استفاده شود. ما به شما توصیه می کنیم از 100 تا 250 حرف استفاده کنید. با این کار ایده دریافت کننده از طریق ایمیل به گیرنده ایمیل می رسد و او باید برای مشاهده مقاله کامل به وب سایت شما مراجعه کند.

قسمت بعدی صفحه تنظیمات به شما امکان می دهد الگوی ایمیل خروجی را پیکربندی کنید. الگوی پیش فرض باید برای اکثر وب سایت ها کار کند. با این حال ، می توانید آن را با استفاده از برچسب های الگوی موجود تغییر دهید.

Changing email templates using the template tags

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که بر روی دکمه های ذخیره تغییرات کلیک کنید.

مهم: آخرین مرحله مهم اما به روزرسانی تنظیمات پیوند ثابت است.

به سادگی از صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بازدید کرده و بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. شما نیازی به تغییر چیزی ندارید. فقط با ذخیره ساختار لینک ثابت ، پرونده .htaccess شما رفرنس می دهد.

نمایش ایمیل این دکمه در وردپرس h4>

بعد از پیکربندی پلاگین ، مرحله بعدی اضافه کردن دکمه “ارسال ایمیل به این” در پیام ها و صفحات وردپرس است.

روش 1: استفاده از کد کوتاه

اگر می خواهید دکمه ایمیل را به چند پست یا صفحه انتخاب شده اضافه کنید ، می توانید از این کد کوتاه به محتوای پست خود وارد شوید.

ceptsemail_link ]

اگر می خواهید این پیوند را به همه صفحات خود ایمیل کنید ، می توانید از همان کد کوتاه در یک ابزارک متن نیز استفاده کنید.

با این حال ، وردپرس به طور پیش فرض اجازه استفاده از کد کوتاه در داخل ابزارک های متن را نمی دهد. برای فعال کردن کد کوتاه در ابزارک های متنی ، باید این کد را در پرونده functions.php طرح زمینه یا پلاگین مخصوص سایت خود اضافه کنید.

add_filter ('widget_text'، 'do_shortcode')؛

نکته منفی استفاده از کد کوتاه این است که باید این مورد را به صورت دستی به پست های خود اضافه کنید ، یا اگر از آن در ویجت استفاده می کنید ، گزینه ایمیل از محتوای واقعی جدا خواهد بود.

روش 2: ویرایش پرونده های تم

اگر از ویرایش کد راحت هستید ، می توانید کد زیر را در پرونده function.php موضوع خود یا در افزونه اختصاصی سایت :

// این گزینه را به انتهای پست از طریق ایمیل ارسال کنید
تابع wpb_custom_emailthis ($ محتوا) {
if (is_single ()) {
$ emailthis = email_link (''، ''، false)؛
$ content. = '

'. $ emailthis. '

'؛ } بازگرداندن محتوای $؛ } افزودن_فیلتر ("محتوای_" ، "wpb_custom_emailthis") ؛

کد بالا ایمیل این پیوند را در پایین صفحههای پست تک پست شما اضافه می کند.

یا می توانید از emal_link استفاده کنید پارامترها و برای نمایش سفارشی تر آن را مستقیماً در داخل single.php خود اضافه کنید.

Email This Option WordPress

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند این گزینه را به پست های وردپرس خود از طریق ایمیل ارسال کنید. اگر مشکلی در ارسال یا دریافت ایمیل دارید ، لطفاً نگاهی به راهنمای ما در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-email-this-option-to-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید