چگونه می توان از NextGEN به گالری Envira در وردپرس تغییر وضعیت داد

آیا به دنبال گزینه گالری NextGEN هستید؟ گالری Envira قابلیت های زیادی را ارائه می دهد بدون اینکه سرعت و سهولت استفاده را از بین ببرد. اخیراً یک کاربر پرسید آیا راهی آسان برای تغییر از NextGEN به گالری Envira وجود دارد؟ بله وجود دارد ، و بسیار ساده است. در این مقاله ، ما به شما نحوه تغییر از افزونه NextGen به Envira Gallery برای وردپرس را نشان خواهیم داد.

Envira بهترین گالری پاسخگو وردپرس ایجاد کنید. اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند گالری های تصویر NextGEN خود را به Envira وارد کنند. در واقع وارد کردن داده ها از گالری های تصویر NextGEN به گالری Envira بسیار آسان و کاملاً ساده است. در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نحوه تغییر از افزونه NextGen به افزونه Envira Gallery برای وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Envira Gallery است. نسخه رایگان در دسترس است و همچنین نسخه PRO .

پس از فعال شدن ، به سادگی به گالری Envira »تنظیمات بروید و روی برگه Addons کلیک کنید.

Envira Gallery Addons

برای یافتن افزونه NextGEN Importer ممکن است لازم باشد به پایین اسکرول کنید. بعد ، روی دکمه install addon کلیک کنید و پس از نصب ، روی دکمه فعال سازی کلیک کنید.

NextGEN Importer Addon plugin for Envira Gallery

اکنون آماده وارد کردن گالری های تصویر NextGEN خود به Envira هستید. مشاهده خواهید کرد که یک مورد منوی جدید با عنوان NextGEN Import در زیر گالری Envira ظاهر می شود.

NextGEN Import menu under Envira Gallery

هنگامی که بر روی وارد کردن NextGEN کلیک می کنید ، به طور خودکار تمام گالری ها و آلبوم های NextGEN شما مانند این لیست نمایش داده می شود:

Envira NextGEN Importer

توجه: آلبوم ها بخشی از نسخه PRO Envira است ، بنابراین اگر آلبوم گالری NextGen شما آلبوم ها را نصب کرده اید ، حتما آلبوم ها را نصب کرده باشید (از کوپن Envira Gallery : WPB25 برای 25٪ تخفیف).

بعد ، باید گالری هایی را که می خواهید وارد کنید بررسی کنید و روی دکمه وارد کردن گالری ها کلیک کنید. همین کار را برای آلبوم های خود نیز باید انجام دهید.

اکنون این افزونه گالری های NextGen شما را به گالری Envira وارد می کند. پس از پایان کار ، پیام موفقیت را مشاهده خواهید کرد.

اکنون می توانید برای دیدن گالری های تازه وارد شده خود به گالری Envira »گالری Envira مراجعه کنید.

Imported NextGEN galleries in Envira Gallery

Envira نه تنها گالری NextGen شما را وارد می کند ، بلکه فراداده تصویر را نیز انتقال می دهد.

Envira Metadata

شما می توانید با استفاده از کد کوتاه یا با استفاده از دکمه افزودن گالری در ویرایشگر پست ، گالری های وارد شده خود را در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید.

Adding Envira Gallery into a WordPress post

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند از NextGen به گالری Envira بروید.

همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد انتخاب بهترین پلاگین کشویی وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-switch-from-nextgen-to-envira-gallery-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید