چگونه می توان از منابع رایگان WPBeginner بیشترین بهره را برد

اغلب خوانندگان جدید WPBeginner از ما می پرسند که چگونه می توانند از همه منابع رایگان موجود در وب سایت ما حداکثر سود را ببرند.

WPBeginner بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس برای مبتدیان است. ما از سال 2009 راهنماهای رایگان وردپرس ، آموزش نحوه و فیلم ها را منتشر کرده ایم.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از منابع رایگان WPBeginner بیشترین بهره را ببرید.

Taking advantage of WPBeginner's free WordPress resources

اگر هنوز وب سایتی راه اندازی نکرده اید ، لطفاً به راهنماهای زیر نگاهی بیندازید:

اگر از قبل وب سایتی دارید ، منابع زیر را دنبال کنید:

1 مشترک شدن در خبرنامه WPBeginner

Subscribe to WPBeginner newsletter

ثبت نام در خبرنامه WPBeginner بهترین راه برای به روز ماندن در مورد پست ها و منابع جدید WPBeginner است. وقتی مقاله جدیدی می نویسیم ، مستقیماً در صندوق ورودی ایمیل شما قرار می گیرد (هفتگی).

همچنین به منابع دیگری که ممکن است از دست داده باشید پیوندهایی دریافت خواهید کرد.

2. برای آموزشهای رایگان ویدئویی ما ثبت نام کنید

WPBeginner video tutorials

اگر تازه کار خود را با وردپرس آغاز کرده اید ، فیلم های مبتدی وردپرس باید اولین مقصد شما باشد.

ما از دیدن بسیاری از شرکتهای بزرگ که چنین آموزشهای ابتدایی را به صدها دلار می فروشند متنفر هستیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آن را به صورت رایگان در دسترس قرار دهیم.

این فیلم های با کیفیت HD برای کاربران سطح مبتدی ساخته شده است. آموزشهای ویدئویی آسان 23 گام ما برای پیگیری آسان از مبانی اصلی تا موضوعات پیشرفته وردپرس را پوشش می دهند و به شما کمک می کنند در کمترین زمان وردپرس را شروع کنید.

3. به گروه Facebook ما (WPBeginner Engage)

بپیوندید

WPBeginner Facebook Group

با بیش از 54000 عضو ، گروه فیس بوک ما ، WPBeginner Engage یکی از گروه های وردپرس با رشد سریع در فیس بوک است.

این ساده ترین و غالباً سریع ترین راه برای کمک گرفتن از وردپرس از متخصصان وردپرس ما و سایر دارندگان وب سایتهای باانگیزه مانند خودتان است.

اعضای تیم ما به طور فعال در گروه شرکت می کنند تا به س userالات کاربران پاسخ دهند. ما همچنین جلسات Facebook Live را با بنیانگذار و مدیرعامل خود ، سید بلخی انجام می دهیم.

4. به کانال YouTube ما بپیوندید

WPBeginner on YouTube

با تقریباً 200000 مشترک ، کانال YouTube WPBeginner بهترین کانال وردپرس در YouTube است (بیش از 690 فیلم رایگان).

ما مرتباً فیلمهای جدیدی را با آموزشهای مفید جهت کاربران سطح مبتدی بارگذاری می کنیم. این ویدیوها کوتاه ، شیرین و به راحتی دنبال می شوند.

همچنین متن فیلم ، نسخه متنی آموزش را دریافت خواهید کرد و حتی می توانید در نظرات س questionsال کنید.

پیوستن به کانال YouTube ما به شما کمک می کند تا به روز باشید ، مهارت های WordPress خود را تقویت کنید ، و ابزارها و پلاگین های جدیدی را برای وب سایت خود کشف کنید.

5. اعلان های فشار WPBeginner را مجاز کنید h4>

Allow push notifications from WPBeginner

راه دیگر برای برقراری ارتباط با محتوای مهم ، دریافت اعلان های فشاری از WPBeginner است.

مجاز بودن اعلان های فشاری به شما امکان می دهد اعلان های مرورگر را روی دسک تاپ یا دستگاه های تلفن همراه خود دریافت کنید. ما فقط از این اعلان برای محتوای مهم (نه هر محتوا) استفاده می کنیم. می توانید مقاله را بلافاصله یا بعداً به راحتی خود بررسی کنید.

اگر اعلان های فشاری را در مرورگر خود مسدود کرده اید ، می توانید آنها را فعال کنید یا به صورت انتخابی اجازه WPBeginner را بدهید.

در اینجا نحوه فعال کردن اعلان ها در مرورگرهای اصلی آورده شده است:

6. ما را در شبکه رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود h4> دنبال کنید

Follow WPBeginner on Social

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در همه سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی حضور داشته باشیم ، بنابراین می توانیم به شما در یادگیری وردپرس در بستر مورد علاقه خود کمک کنیم.

می توانید ما را در توییتر ، فیس بوک

، LinkedIn ، Pinterest ، و اینستاگرام .

از این طریق می توانید در بحث های انجمن ما شرکت کنید ، ببینید چه پست های جدیدی را منتشر کرده ایم ، با ما در تماس باشید و نظرات و بازخورد خود را بگذارید.

ما دوست داریم از کاربران خود بشنویم. در واقع ، بسیاری از ایده های ارسال ما ناشی از درخواست های کاربر است که در توییتر ، فیس بوک و سایر کانال های اجتماعی ما انجام شده است.

7. س Wordال وردپرس دارید؟ در اینجا نحوه یافتن پاسخ h4> آورده شده است

Search WPBeginner

در گوشه سمت راست و بالای هر صفحه در WPBeginner ، یک جعبه جستجو وجود دارد. این جعبه جستجو توسط جستجوی سفارشی Google . سریع و بسیار دقیق است.

به سادگی سوالی را که می خواستید از ما بپرسید تایپ کنید. شانس بسیار خوبی وجود دارد که ما قبلاً در این باره نوشته ایم.

نکته حرفه ای: برای صرفه جویی در وقت ، برخی از خوانندگان فقط س Wordالات وردپرس خود را با wpbeginner در پایان هر اصطلاح جستجو می کنند ، بنابراین Google می تواند دقیق ترین پاسخ را به آنها نشان دهد.

8. پاسخی پیدا نمی کنید؟ یک خط برای ما بیاورید یا برای ما توییت کنید h4>

Send us a message

اگر WPBeginner را جستجو کرده اید و جوابی برای س yourال خود پیدا نکرده اید ، می توانید با استفاده از فرم تماس در وب سایت ما.

همچنین می توانید برای ما توییت کنید @ WPBeginner a >

به طور متناوب ، می توانید س yourال خود را در گروه Facebook WPBeginner . به این ترتیب می توانید هر اندازه که دوست دارید اطلاعات به اشتراک بگذارید و نه تنها از متخصصان ما بلکه از کاربران دیگر نیز کمک بگیرید.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در طی 1 روز کاری با پاسخی به شما پاسخ دهیم یا شما را در مسیر درست قرار دهیم.

ما دوست داریم از کاربران خود بشنویم زیرا این همان چیزی است که ما را با انگیزه و الهام نگه می دارد.

9. به پلاگین و توصیه های قالب نیاز دارید؟ h4>

Plugin and theme recommendations

بسیاری از مبتدیان نگران این هستند که از کدام افزونه ها باید در سایت وردپرس خود استفاده کنند یا اینکه چگونه یک موضوع مناسب را پیدا کنند. به بخش ویترین” بخش مورد نظر را انتخاب کنید بهترین افزونه ها و تم های وردپرس. در اینجا چند مکان برای مشاهده وجود دارد:

آیا می خواهید بدانید از کدام افزونه ها و ابزارهای WordPress در WPBeginner استفاده می کنیم؟ WPBeginner’s Blueprint را بررسی کنید که در آن همه ابزارها و افزونه هایی را که برای اجرای WPBeginner استفاده می کنیم پیدا خواهید کرد.

10. شرایط جستجو در واژه نامه WordPress (معروف به وردپرس)

WPBeginner Glossary

به عنوان یک مبتدی ، کاملاً ترسناک است که نمی دانید یک زبان خاص فنی به چه معناست. دقیقاً به همین دلیل واژه نامه وردپرس خود را ایجاد کردیم.

شما می توانید در بخش واژه نامه WordPress در WordPress و شرایط وبلاگ نویسی جستجو کنید. ما اصطلاحات پرکاربرد را به ترتیب حروف الفبا با توصیفاتی آسان برای هر اصطلاح سازماندهی کرده ایم.

11. بهترین معاملات و کوپن های وردپرس را دریافت کنید

WPBeginner Deals

ما به عنوان بزرگترین سایت منبع وردپرس ، با تخفیف ها و معاملات ویژه کاربران خود ، با شرکت های برتر وردپرس تماس گرفته ایم.

در بخش معاملات WPBeginner ، میزبانی وردپرس ، قالب و کوپن های پلاگین.

ما همچنین پیشنهادات ویژه بسیاری از ابزارها و خدماتی را که خود برای رشد تجارت خود استفاده می کنیم ، در نظر گرفته ایم. همه این معاملات به شما کمک خواهند کرد با تلاش بسیار کمتر کسب و کار خود را به صورت آنلاین رشد دهید .

12 آیا می خواهید درباره WPBeginner بیشتر بیاموزید؟ h4>

About WPBeginner

آیا درباره اینکه چه کسی WPBeginner را اجرا می کند کنجکاو هستید؟ چرا رایگان است و چگونه کار می کند؟ درباره صفحه ما را بررسی کنید.

ما به عنوان یک وبلاگ کوچک شروع به کار کردیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا نحوه استفاده از وردپرس را بیاموزند. از آن زمان WPBeginner به یکی از بزرگترین سایت های رایگان منابع وردپرس برای مبتدیان تبدیل شد.

همچنین ممکن است بخواهید وب سایت شخصی بنیانگذار و مدیرعامل ما را بررسی کنید ، سید بلخی a > می توانید او را در توییتر و همچنین اینستاگرام .

13. چه کار دیگری انجام می دهیم؟ h4>

وبلاگ WPBeginner توسط Awesome Motive Inc ، شرکت مدیریت ، مدیریت می شود پشت بسیاری از افزونه های وردپرس برتر و ابزارهای دیگر.

اگر آموزش های رایگان ما را دوست دارید ، لطفاً با استفاده از افزونه های برتر ما را پشتیبانی کنید:

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید از منابع رایگان وردپرس WPBeginner بیشترین بهره را ببرید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه وردپرس را در یک هفته یا کمتر بیاموزید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-make-the-most-out-of-wpbeginners-free-resources/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35