چگونه می توان از عنوان پست در وردپرس به پیوندهای خارجی پیوند داد

آیا می خواهید پیوند خارجی به عنوان عنوان پست در وردپرس اضافه کنید؟ ممکن است گاهی اوقات فقط بخواهید پیوندی را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. به جای ارسال آنها به یک پست ، ممکن است بخواهید عنوان پست به وب سایت دیگر پیوند داشته باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم چگونه از عنوان پست در وردپرس به پیوندهای خارجی پیوند دهید.

Adding External Link to WordPress Post Title

روش 1: پیوند دادن عنوان پست به یک پیوند خارجی در WordPress با استفاده از پلاگین h4>

این روش آسان تر است و برای مبتدیان توصیه می شود.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن صفحه پیوندها به پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. متوجه جعبه متای جدید ‘Page Links To’ در زیر ویرایشگر پست خواهید شد.

Adding a custom URL in page links to

پیوند دارد

برای افزودن پیوندی که می خواهید به عنوان پست اضافه کنید ، روی “URL سفارشی” کلیک کنید. اکنون می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کنید.

این همه است. عنوان پست اکنون به URL سفارشی ارائه شده شما پیوند می یابد.

استفاده از آن فقط برای پیوندهای خارجی ضروری نیست. همچنین می توانید از آن برای ارسال کاربران به پست ها و صفحات مختلف در سایت وردپرس خود استفاده کنید.

روش 2: پیوند خارجی را با استفاده از کد به عنوان پست اضافه کنید h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر با چسباندن قطعه از وب به وردپرس .

نگران نباشید ، این کد را به functions.php پرونده یا افزونه اختصاصی سایت .

تابع print_post_title () {
پست جهانی $؛
$ thePostID = $ post-> شناسه؛
$ post_id = get_post ($ thePostID) ؛
$ title = $ post_id-> post_title؛
$ perm = get_permalink ($ post_id)؛
$ post_keys = آرایه ()؛ $ post_val = آرایه ()؛
$ post_keys = get_post_custom_keys ($ thePostID) ؛

if (! خالی ($ post_keys)) {
foreach ($ post_keys به عنوان $ pkey) {
if ($ pkey == 'external_url') {
$ post_val = get_post_custom_values ​​($ pkey)؛
}
}
if (خالی ($ post_val)) {
$ link = $ perm؛
} دیگری {
$ link = $ post_val [0]؛
}
} دیگری {
$ link = $ perm؛
}
echo '

'. $ title. '

" }

به نظر می رسد این کد به سادگی به دنبال یک یک قسمت سفارشی است که حاوی آدرس اینترنتی سفارشی شما اگر پست دارای قسمت سفارشی باشد ، عنوان پست پیوند داده شده به URL شما را از آن خارج می کند.

مرحله بعدی این است که صفحه نمایش پیش فرض عنوان پست خود را با این عملکرد جایگزین کنید. آن را در Archives.php ، content.php ، category.php و سایر الگوها پیدا خواهید کرد. به نظر می رسد چیزی شبیه به این است:

 '، esc_url (get_permalink ())) "،"   h2 > ')؛ ؟>

باید آن را با این کد جایگزین کنید:


قسمت کد تمام شد ، اکنون باید URL خارجی را به پست اضافه کنید. به سادگی پست را ویرایش کنید یا یک پست جدید ایجاد کنید. در صفحه ویرایشگر پست ، به دنبال زمینه های سفارشی جعبه متا.

اگر نمی توانید جعبه متا زمینه های سفارشی را مشاهده کنید ، لازم است که گزینه های صفحه را کلیک کنید در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار منویی پایین می آید که باید کادر کنار «زمینه های سفارشی» را علامت بزنید.

Show custom fields meta box on the post edit screen in WordPress

جعبه متای زمینه های سفارشی را در زیر ویرایشگر پست پیدا خواهید کرد.

بر روی “Enter New” کلیک کنید و سپس external_url را در قسمت “Name” و URL را که می خواهید به عنوان پست اضافه کنید وارد کنید در قسمت “ مقدار” .

Adding new custom key

اکنون می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کنید. این همه ، عنوان پست شما اکنون به URL که در قسمت سفارشی اضافه کرده اید پیوند داده می شود.

دفعه دیگر که باید پیوند اضافه کنید ، فقط باید فیلد سفارشی external_url را از فهرست کشویی انتخاب کرده و پیوند خارجی خود را در قسمت مقدار وارد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از عنوان پست در وردپرس به پیوندهای خارجی پیوند دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان نحوه افزودن نماد پیوند خارجی به سایت وردپرسی خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-link-to-external-links-from-the-post-title-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید