چگونه می توان از تم وردپرس استفاده کرد

آیا تا به حال خواسته اید بدانید که یک وب سایت از کدام قالب وردپرس استفاده می کند؟ اغلب ما از خوانندگان ایمیل می گیریم که از ما برای یافتن موضوع دقیق مورد استفاده یک وب سایت خاص درخواست کمک می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی دریابید که یک وب سایت خاص از کدام قالب وردپرس استفاده می کند.

Which Theme is a Website is Using?

وقتی راه اندازی یک وب سایت جدید ، انتخاب تم مناسب تصمیم بسیار مهمی است.

اغلب شما ایده ها و الهاماتی دارید که در وب سایت های دیگر دیده اید. در برخی موارد ، ممکن است بخواهید که وب سایت شما تقریباً همان طرح و ویژگی وب سایت دیگری را داشته باشد که در اینترنت مشاهده کرده اید.

این امر به ویژه در صورتی امکان پذیر است که وب سایت از یکی از هزاران تم های رایگان و پولی وردپرس موجود در بازار.

و خوشبختانه ، فهمیدن اینکه یک وب سایت از کدام قالب وردپرس استفاده می کند بسیار آسان است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش 1. قالب WordPress را که یک وب سایت با IsItWP از آن استفاده می کند پیدا کنید h4>

یكی از ساده ترین راه برای شناسایی قالب WordPress مورد استفاده یك وب سایت ، با IsItWP است. . این یک ابزار آنلاین است که به شما امکان می دهد از پلاگین ها و مضامین مورد استفاده یک وب سایت وردپرس استفاده کنید.

ابتدا باید از وب سایت IsItWP بازدید کرده و URL وب سایتی را وارد کنید که می خواهم بررسی کنم

Looking up a website on IsItWP

IsItWP ابتدا بررسی می کند که آیا وب سایت از وردپرس استفاده می کند یا خیر. اگر یک وب سایت دارای وردپرس باشد ، IsItWP بررسی می کند که وب سایت از کدام قالب وردپرس استفاده می کند. همچنین سعی خواهد شد افزونه های وردپرس مورد استفاده وب سایت.

پس از آن ، نتایج را با جزئیات بیشتر در مورد پلاگین ها و موضوع مورد استفاده وب سایت به شما نشان می دهد.

WordPress theme and plugin details

IsItWP ممکن است نتواند جزئیاتی درباره قالب وردپرس سفارشی یا طرح زمینه کودک .

با این وجود نام موضوع را نمایش می دهد ، بنابراین می توانید آن را در Google جستجو کنید تا ببینید آیا برای بارگیری در دسترس است یا خیر.

روش 2. دستی کشف قالب وردپرس مورد استفاده توسط یک وب سایت h4>

گاهی صاحبان وب سایت نام قالب وردپرس را تغییر می دهند. این ابزار را متوقف می کند مانند IsItWP برای تشخیص اینکه از کدام قالب وردپرس استفاده می کنند.

با این حال ، هنوز هم ممکن است سرنخ های زیادی در کد پنهان باشد که می توانید موضوع وردپرس را که استفاده می کنید شناسایی کرده و پیدا کنید.

شروع کنیم

هر قالب WordPress لازم است که دارای یک فایل style.css باشد. این پرونده حاوی سربرگ تم است که به WordPress نام موضوع ، نویسنده قالب ، URI ، نسخه و غیره را می گوید. همچنین شامل سبک های CSS که توسط موضوع استفاده می شود.

برای یافتن این فایل ، ابتدا باید به وب سایت مراجعه کنید. روی هر قسمت از صفحه کلیک راست کرده و از منو «مشاهده صفحه منبع» را انتخاب کنید.

View page source of a WordPress website

با این کار کد منبع صفحه ای که مشاهده می کنید در یک برگه مرورگر جدید باز می شود. اکنون باید یک خط در کد منبع پیدا کنید که به شکل زیر باشد:

می توانید روی URL موجود در این خط کلیک کنید تا فایل style.css باز شود.

در بالای پرونده style.css ، بلوک هدر طرح زمینه را مشاهده می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد موضوع مورد استفاده وب سایت است. به طور معمول ، چیزی شبیه به این است:

نام تم: نام تم
تم URI: https://example.com
نویسنده: ThemeAuthorName
نویسنده URI: https://example.com
توضیحات: تم من یک قالب وردپرس انعطاف پذیر است که برای وب سایت های نمونه کارها طراحی شده است
نسخه: 1.1.47
مجوز: مجوز عمومی عمومی GNU نسخه 2 یا بالاتر
مجوز URI: http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html
دامنه متن: hestia
برچسب ها: وبلاگ ، آرم سفارشی ، نمونه کارها ، تجارت الکترونیکی ، پشتیبانی از زبان RTL ، فرمت های پست ، طرح بندی شبکه ، یک ستون ، دو ستون ، پس زمینه سفارشی ، رنگ های سفارشی ، سربرگ سفارشی ، سفارشی منو ، سربرگ ویژه تصویر ، تصاویر برجسته ، سربرگ انعطاف پذیر ، قالب تمام عرض ، پست مهم ، گزینه های موضوع ، نظرات رشته ای ، آماده ترجمه

شاید بتوانید URL تم یا URL نویسنده قالب را در اینجا پیدا کنید که منجر به تم مورد استفاده وب سایت می شود.

پیدا کردن موضوع والد

بسیاری از وب سایت های وردپرس برای شخصی سازی وب سایت های خود از تم کودکانه استفاده می کنند. در این صورت ، سرصفحه تم آنها حاوی اطلاعاتی در مورد مضمون والدی است که از آن استفاده می کنند.

*
نام تم: تم کودک من
توضیحات: فقط یک موضوع کودک است
نویسنده: پیتر اسمیت
URL نویسنده: آدرس وبلاگ یا وب سایت نویسنده را بنویسید
الگو: hestia
نسخه: 1.0
مجوز: مجوز عمومی عمومی GNU نسخه 2 یا بالاتر
مجوز URI: http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html
دامنه متن: تم-کودک-من
* /

در مثال بالا ، این بلوک هدر دارای یک پارامتر اضافی “الگو” در بلوک هدر موضوع است. این الگو موضوع اصلی است که توسط این وب سایت استفاده می شود.

همچنین می توانید با مشاهده کد منبع وب سایت ، از موضوع والدین مطلع شوید. در آنجا یک فایل style.css دیگر بارگیری شده از یک موضوع دیگر پیدا خواهید کرد. این فایل style.css دیگر ، شیوه نامه طرح زمینه والدین است و با کلیک بر روی آن ، به شما نشان داده می شود که یک سایت از کدام موضوع اصلی استفاده می کند.

در حال حاضر این همه چیز است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه یک سایت WordPress از کدام موضوع استفاده می کند. همچنین ممکن است بخواهید لیست نهایی نکات ، ترفندها و هک های وردپرس مورد جستجو .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-find-which-wordpress-theme-a-site-is-using/.

دیدگاهتان را بنویسید