چگونه می توان از تعداد بیشتر نظرات وردپرس جلوگیری کرد

Disqus ، یک بستر نظر ، تمایل دارد که بیرون برود و قلاب شماره نظرات را برای وردپرس تغییر دهد. این ممکن است باعث شود که تم شما متن “مشاهده نظرات” را به جای تعداد نظر واقعی که می خواهید نمایش دهد ، نشان دهد. دلیل اینکه Disqus سعی در جایگزینی شمارش نظرات نشان داده شده توسط وردپرس دارد این است که در بسیاری از موارد با تعداد نظرات واقعی همگام نخواهد شد. بنابراین با داشتن این تنظیمات جایگزینی ، تعداد نظرات شما باید مطابق با آنچه در Disqus وجود دارد باشد ، با این حال خلاص شدن از شر این تنظیمات جایگزینی باعث بارگیری سریعتر صفحات شما می شود. اخیراً ، ما فرصتی برای کار در سایت مشتری داشتیم که این مسئله باعث از بین رفتن سبک طراحی جعبه شمارش نظرات وی شده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از عدم استفاده از Disqus برای شمارش نظرات وردپرس در مضامین جلوگیری کنید.

پس از جستجوی زیاد از طریق اینترنت (از جمله فرمهای GetS رضایت برای Disqus) ، دیدیم که اکثر مکانهای وب پیشنهاد می کنند که در تب Advanced Options برویم و برای شمارش نظرات این گزینه JavaScript را روشن کنیم که باید رفع شود مشکل. با رفتن به نظرات و raquo Disqus (به گوشه سمت راست بالای صفحه نگاه کنید) می توانید به تب گزینه های پیشرفته Disqus بروید. به تصویر زیر مراجعه کنید:

Disqus Advanced Options Panel

این گزینه یک جاوا اسکریپت را در پاورقی موضوع شما ایجاد می کند. بنابراین مطمئن شوید که پرونده footer.php واقعاً دارای wp_footer () باشد. عملکرد در آنجا وجود دارد. بیشتر مضامین آن را در آنجا خواهند داشت ، اما متأسفانه موضوعی که ما با آن کار می کردیم این کار را نکرد. بنابراین ما مجبور شدیم آن را اضافه کنیم. این مسئله را حل می کند. در هر بار بارگیری متن ، متن “مشاهده نظرات” نشان داده می شود و سپس در یک ثانیه با تعداد نظرات واقعی جایگزین می شود. با این حال ، اگر متوجه شوید زمان بارگیری صفحه شما کندتر می شود.

پس از انجام تحقیقات بیشتر ، ما در انجمن های تم هیبرید جایی که آدام کاپریولا گزینه دیگری را پیشنهاد داد. ابتدا باید فایل functions.php طرح زمینه خود را باز کرده و کدهای زیر را جای گذاری کنید:

// Disqus: جلوگیری از جایگزینی تعداد نظرات
remove_filter ('تعداد نظرات' ، 'dsq_comments_text')؛
remove_filter ('get_comments_number'، 'dsq_comments_number')؛
remove_action ('loop_end'، 'dsq_loop_end')؛

در صورت انجام این کار ممکن است تعداد نظرات شما خاموش باشد. بنابراین باید به تنظیمات Discussions خود بپردازید و Trackbacks را غیرفعال کنید. همچنین کادرهایی را که می گوید مفسران باید ثبت شوند ، علامت بزنید و باید نظر قبلاً تأیید شده داشته باشند.

این کاملاً دردسر بود تا مطمئن شوید که تعداد مناسب نظرات را در مضامین وردپرس خود دریافت کرده ایم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-prevent-disqus-from-overriding-your-wordpress-comment-count/.

دیدگاهتان را بنویسید