چگونه می توان از اشتراک JetPack به MailChimp ، AWeber و غیره تغییر وضعیت داد

هنگام شروع وبلاگ ، اغلب مبتدیان از ویژگی اشتراک ایمیل JetPack استفاده می کنند. با این وجود همزمان با رشد وبلاگ ، به سرعت متوجه می شوید که به یک سرویس اشتراک ایمیل واقعی و قدرتمند نیاز دارید. اخیراً یکی از کاربران ما از ما سال کرده است که آیا راهی برای انتقال مشترکین JetPack آنها به یک ارائه دهنده ایمیل مانند MailChimp ، AWeber و غیره وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از اشتراک JetPack به MailChimp ، AWeber و غیره بنابراین می توانید داشته باشید کنترل کامل لیست ایمیل خود و حداکثر مزایای آن

چرا از JetPack به MailChimp یا Aweber تغییر وضعیت می دهیم؟ h4>

JetPack افزودن اشتراک پست الکترونیکی به وب سایت خود را برای شما آسان می کند. با این حال اگر می خواهید فقط خبرنامه اختصاصی محتوا ارسال کنید ، پاسخگوی خودکار داشته باشید ، کمپین های هدفمندی ارسال کنید و غیره ، به چیز قدرتمندتری نیاز دارید.

برای ایجاد لیست ایمیل خود به یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی از طریق ایمیل واقعی نیاز دارید.

چرا باید به ساخت لیست ایمیل اهمیت دهم

ایمیل مهمترین ابزار بازاریابی و ارتباطی در اینترنت است. مطالعات نشان داده است که ایمیل از لحاظ اثربخشی ، هزینه ، قابلیت اطمینان و تحویل پذیری ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و هر ابزار بازاریابی و ارتباطات آنلاین را شکست می دهد.

اگر در حال ساخت لیست ایمیل خود نیستید ، پس چرا باید ساخت لیست ایمیل را بلافاصله شروع کنید.

نحوه انتقال مشترکان JetPack به MailChimp یا سرویس ایمیل دیگر h4>

برای جابجایی از اشتراک های JetPack به MailChimp ، AWeber یا هر ارائه دهنده خدمات ایمیل دیگر ، به لیست مشترکان ایمیل خود نیاز دارید.

ابتدا باید ایمیل همه مشترکین موجود خود را دریافت کنید. وارد سایت وردپرس خود شوید و به JetPack »آمار سایت بروید. در صفحه آمار سایت ، باید به پایین به جعبه مشترکین در پایین صفحه بروید.

JetPack Subscribers

بر روی مشترکین وبلاگ کلیک کنید ، و JetPack لیست مشترکین شما را واکشی می کند. پس از اتمام این کار متوجه خواهید شد که دو لیست مشترک وجود دارد. اولین لیست برای کاربران WordPress.com است. شما قادر به دیدن آدرس های ایمیل این کاربران نخواهید بود و همچنین نمی توانید آنها را صادر کنید.

لیست دوم فقط برای مشترکان ایمیل است. این مشترکانی هستند که آدرس ایمیل خود را منحصراً در جعبه اشتراک JetPack وارد کرده اند. با کلیک بر روی پیوند ‘بارگیری همه پیروان فقط ایمیل فقط به عنوان CSV’ ’می توانید این مشترکان را صادر کنید.

Downloading the list of your JetPack Subscribers

اکنون که مشترکان ایمیل خود را دارید ، می توانید آنها را به هر سرویس ایمیل مارکتینگ که می خواهید وارد کنید. اکثر ارائه دهندگان خدمات ایمیل ابزارهای وارداتی را به شما ارائه می دهند که به شما امکان می دهد پرونده CSV حاوی اطلاعات مشترک خود را بارگذاری کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مشترکان خود را به MailChimp وارد کنید.

وارد حساب MailChimp خود شوید و سپس روی لیست ها کلیک کنید. در صفحه لیست ها یک فلش کشویی در کنار نام لیست خود مشاهده خواهید کرد. روی فلش کلیک کنید و سپس روی Import کلیک کنید.

Importing subscribers into MailChimp

در صفحه وارد کردن ، برنامه های مختلفی را می بینید که می توانید از آنها وارد کنید. اولین گزینه در لیست وارد کردن از یک فایل CSV یا متن است.

Import from CSV

در مرحله بعدی باید فایل CSV را که قبلاً بارگیری کرده اید بارگذاری کنید. این همه است.

MailChimp به طور خودکار آدرس های ایمیل را واکشی می کند و آنها را به عنوان مشترک به لیست ایمیل شما اضافه می کند.

این روش برای AWeber ، MadMimi و تقریباً در مورد سایر ارائه دهندگان مشابه است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند از اشتراک JetPack به MailChimp بروید ، AWeber ، و غیره. پس از انتقال به یک ارائه دهنده خدمات ایمیل ، می توانید فرم های optin را در نوار کناری و فرم نظر خود ادغام کنید. حتی می توانید برای تقویت ثبت نام های ایمیل خود از OptinMontser استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزشهای ویدئویی وردپرس ما. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-switch-from-jetpack-subscription-to-mailchimp-aweber-etc/.

دیدگاهتان را بنویسید