چگونه می توان آدرس های ایمیل یکبار مصرف را در وردپرس مسدود کرد

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما س ourال کرده است که آیا امکان مسدود کردن آدرس های ایمیل یکبار مصرف در وردپرس وجود دارد؟ آدرس های ایمیل یکبار مصرف حساب های ایمیل موقت هستند که توسط اسپمرها برای ایجاد حساب های جعلی وردپرس استفاده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به طور موثر آدرس های ایمیل یکبار مصرف را در وردپرس مسدود کنید.

Block disposable email addresses in WordPress

آدرس های ایمیل یکبار مصرف چیست و چرا آنها را در وردپرس مسدود می کنید h4>

اکثر وب سایت ها برای ایجاد حساب های کاربری به آدرس ایمیل احتیاج دارند. این به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا با ارسال پیوند به آن آدرس ایمیل ، حساب ها را تأیید کنند.

هرزنامه نویسان در مورد این مورد به شکل ایمیل های یکبار مصرف راه حل پیدا کردند. این حساب های ایمیل موقت برای مدت کوتاهی در دسترس هستند که به اسپم ها اجازه می دهد حساب خود را تأیید کنند.

اگر سایت عضویت در وردپرس یا اجازه ثبت نام کاربر را می دهیم ، سپس افراد می توانند از آن حساب های ایمیل یکبار مصرف برای ایجاد حساب های کاربری جعلی در وب سایت شما استفاده کنند.

می توانید ثبت نام کاربر هرزنامه را مسدود کنید با استفاده از افزونه های مختلف. با این حال با مسدود کردن آدرس های ایمیل یکبار مصرف ، می توانید ثبت نام کاربر هرزنامه را در وب سایت خود به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی به نحوه مسدود کردن آدرس های ایمیل یکبار مصرف در وردپرس بیندازیم.

مسدود کردن آدرسهای ایمیل یکبار مصرف در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه Ban Hammer . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه Tools »Ban Hammer بازدید کنید.

Settings page for Ban Hammer plugin

اکنون باید یک پیام خطای سفارشی وارد کنید تا زمانی که شخصی از آدرس ایمیل یکبار مصرف استفاده می کند ، نشان داده شود.

بعد ، باید نام دامنه هایی را که می خواهید مسدود کنید وارد کنید. می توانید لیستی از مشعل رایج ترین مورد استفاده را پیدا کنید. ارائه دهندگان ایمیل به عنوان یک فایل txt در GitHub.

به سادگی لیستی از دامنه ها را کپی کرده و در جعبه ایمیل های لیست سیاه در صفحه تنظیمات پلاگین جای گذاری کنید. همچنین می توانید دامنه های دیگری را که در این لیست وجود ندارند اضافه کنید.

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه Update Options کلیک کنید.

هر کاربری که اکنون سعی دارد با استفاده از یک آدرس ایمیل یکبار مصرف ثبت نام کند ، پیام خطایی را که قبلاً تعریف کردید مشاهده می کند.

Disposable email address error

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه آدرسهای ایمیل یکبار مصرف را در وردپرس مسدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید اینها را ببینید 12 نکته و ابزار مهم برای مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-block-disposable-email-addresses-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید