چگونه می توانید با پروژه وردپرس درگیر شوید

وردپرس یک پروژه منبع باز است که هر کسی می تواند در آن مشارکت کند و به همین دلیل می توانید از وردپرس به صورت رایگان استفاده کنید اکنون اگر مهارت برنامه نویسی خوبی دارید ، می توانید کدی را در وردپرس ارائه دهید. اما اکثر کاربران وردپرس برنامه نویس نیستند ، بنابراین چگونه می توانند کمک کنند؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با پروژه وردپرس درگیر شوید.

Giving back to the WordPress project

چرا باید درگیر شوید و در وردپرس کمک کنید؟ h4>

وردپرس مانند آزادی رایگان است. این مجوز به گونه ای مجاز است که به شما امکان می دهد بدون هیچ گونه هزینه ای آن را برای هر نوع پروژه بارگیری و استفاده کنید.

شما در مطالعه و اصلاح کد منبع آن آزاد هستید. حتی می توانید محصولات خود را با استفاده از وردپرس بفروشید. راهنمای ما را در عنوان چرا وردپرس رایگان است؟ هزینه های آن چقدر است؟ چه چیزی گیر است؟

صدها میلیون نفر در سراسر جهان از این پروژه فوق العاده بهره مند می شوند. به عنوان یک کاربر وردپرس ، شما در حال حاضر بخشی از یک انجمن جهانی وردپرس هستید. با این حال ، می توانید با پاسخگویی به جامعه ، بیشتر درگیر شوید.

مزایای مشارکت در وردپرس:

  • شما می توانید با طرحی کار کنید که باعث ایجاد دموکراتیک سازی وب برای همه افراد در جهان می شود.
  • فرصتی برای ملاقات و تعامل با همکاران عالی وردپرس خواهید یافت.
  • مشارکت در یک پروژه منبع باز همیشه یک فرصت عالی برای یادگیری است.
  • می توانید فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود مانند فرصت شغلی یا قرارداد پیدا کنید. شرکتهای مرتبط با وردپرس همیشه به دنبال استخدام / برون سپاری دیگران در جامعه هستند.

نحوه شروع کار h4>

وقتی گفتیم هرکسی می تواند در وردپرس مشارکت کند ، منظور ما این بود. برای درگیر شدن نیازی نیست که یک برنامه نویس عالی باشید. تمام آنچه شما نیاز دارید تمایل به اشتراک گذاری و عضویت در یک جامعه جهانی از علاقه مندان به وردپرس است.

روشهای مختلفی برای شرکت در آن وجود دارد. بدانید کدام یک بیشتر به شما مناسب است و سپس دستورالعمل ها را برای شروع دنبال کنید.

Make WordPress

ارسال وصله ها به وردپرس h4>

اگر شما یک برنامه نویس عالی هستید و مهارت های بسیار خوبی در همه جا دارید ، پس باید در مورد کد کمک کنید. شما می توانید وصله هایی را برای باز کردن اشکالات ، مشارکت در بحث توسعه وردپرس و ویژگی های جدیدی را به وردپرس پیشنهاد دهید .

این احتمالاً دشوارترین راه درگیر شدن ویژه برای مبتدیان است. این به زمان / دانش زیادی احتیاج دارد و اگر شغل تمام وقت دارید ، ممکن است نتوانید 100٪ آن را به آن بدهید. با این حال ، شما لزوماً مجبور به ارائه کد نیستید.

شما همیشه می توانید در چرخه توسعه وردپرس در بحث ها شرکت کرده و به توسعه اتفاق نظر در مورد موضوعات مختلف کمک کنید. به WordPress بسازید بپیوندید تا روش های مختلف درگیر شدن را بیابید.

تست نسخه های آلفا و بتا h4>

Help by beta testing WordPress

میلیون ها کاربر از وردپرس استفاده می کنند ، به همین دلیل بسیار مهم است که هر نسخه وردپرس کاملاً آزمایش شود. می توانید با بارگیری و نصب نسخه های توسعه دهنده وردپرس در رایانه محلی خود ، آن را راهنمایی کنید.

با نصب وردپرس بر روی رایانه خود شروع کنید ( ویندوز | Mac ). پس از آن می توانید تستر بتا WordPress plugin برای نصب خودکار خود به جدیدترین نسخه های شبانه به روز شود.

توجه: انجام ندهید این کار را در سایت زنده خود انجام دهید. فقط در نصب های محلی.

ارسال گزارش اشکالات به وردپرس h4>

Filing a bug report

اگر هنگام تست یا استفاده از وردپرس با اشکالی روبرو شدید ، می توانید آن را برای بررسی به پروژه ارسال کنید. وردپرس از سیستمی به نام Trac استفاده می کند که به شما امکان می دهد گزارش اشکال ، پیشنهاد ویژگی ، وصله ها و غیره را اضافه کنید. راهنمای مبتدیان در استفاده از Trac برای دریافت آغاز شده.

به ترجمه وردپرس به زبان خود کمک کنید h4>

Help translate WordPress

وردپرس به عنوان یک نرم افزار محبوب جهانی ، در بسیاری از زبانها در دسترس است. به آموزش ما در مورد نحوه نصب وردپرس به زبانهای دیگر برای یادگیری نحوه تغییر زبان در وردپرس.

در دسترس قرار دادن وردپرس به هر زبانی فقط با کمک داوطلبان قابل انجام است. این پروژه توسط تیم مترجمان وردپرس مدیریت می شود ، شما می توانید با مراجعه به وب سایت WordPress Polyglots .

با پیوستن به یک تیم ترجمه محلی می توانید شروع کنید. وردپرس یک رابط کاربری ساده برای مترجمان فراهم می کند که GlotPress نامیده می شود. شما می توانید عبارتی را از نرم افزار وردپرس به زبان انگلیسی مشاهده کرده و سپس ترجمه خود را در جعبه متن کنار آن اضافه کنید.

به ترجمه افزونه ها و مضامین وردپرس کمک کنید h4>

هزاران قالب و افزونه وردپرس وجود دارد که به میلیون ها کاربر در ایجاد وب سایت های زیبا کمک می کند. این مضامین و افزونه ها نیز به کمک شما نیاز دارند. به آموزش ما در مورد نحوه پیدا کردن و ترجمه تم آماده وردپرس برای راهنمایی در مورد نحوه ترجمه مضامین و افزونه های وردپرس.

همچنین می توانید دستورالعمل هایی در مورد چگونگی کمک به ترجمه در یک افزونه وردپرس در وب سایت پلاگین ها پیدا کنید. اگر این دستورالعمل ها را نمی بینید ، می توانید با نویسنده پلاگین یا موضوع تماس بگیرید و از آنها بپرسید چگونه می توانید به ترجمه کمک کنید.

کمک به کاربران در انجمن های پشتیبانی وردپرس h4>

Helping users in WordPress support forums

هر روز هزاران کاربر وردپرس در انجمن های رسمی وردپرس به دنبال راهنمایی و کمک هستند. کمک به یکدیگر جوهره یک جامعه قوی است و افراد وردپرس بهترین افراد هستند. به راهنمای ما در نحوه درخواست صحیح پشتیبانی از وردپرس و دریافت آن .

می توانید وقت خود را برای کمک به سایر کاربران وردپرس در زمینه مشکلات خود اختصاص دهید. سطح مهارت شما مهم نیست ، شما همیشه کاربرانی را پیدا خواهید کرد که کمتر از شما می دانند و می توانند از تجربه شما در وردپرس بهره مند شوند.

کمک به کاربران وردپرس در سراسر وب h4>

کاربران وردپرس همه جا هستند. همه انجمن های محبوب طراحی و توسعه وب دارای یک بخش اختصاصی وردپرس هستند. بسیاری از کاربران وردپرس نیز سوالات مربوط به وردپرس خود را در این انجمن ها ارسال می کنند. با شرکت در آن بحث ها می توانید کمک کنید. برخی از فروم های محبوب وردپرس WordPress StackExchange ، وردپرس در Quora ، WordPress on WebmasterWorld .

اگر فروم آنلاین یک فروم در وردپرس اضافه کنید ، سپس می توانید با افزودن بخش وردپرس به انجمن خود کمک کنید. به این ترتیب می توانید انجمن کوچک وردپرس خود را بسازید.

شرکت یا سازماندهی یک نشست محلی وردپرس h4>

WordPress Meetups

باز هم ، کاربران وردپرس همه جا هستند. می توانید دیدار وردپرس را در نزدیکی مکان خود پیدا کنید ، یا ممکن است آشنایی خود با وردپرس را شروع کنید.

دیدارهای مشترک راهی عالی برای ملاقات با افراد فکری است. می توانید نکات خود را به اشتراک بگذارید و از تجربه کاربران دیگر بیاموزید. از همه مهمتر ، شما می توانید دوستان جدید پیدا کنید.

شرکت در یک رویداد WordCamp یا داوطلب شدن در آن h4>

Attend a WordCamp near you

WordCamps رویدادهای وردپرسی است که در سراسر جهان برگزار می شود. اینها رویدادهای رسمی وردپرس هستند که توسط بنیاد وردپرس پشتیبانی می شوند.

شما می توانید در یک WordCamp نزدیک خود شرکت کنید و فرصتی پیدا کنید تا با کارشناسان ، مشاغل و کاربران محلی وردپرس خود ملاقات کنید. همچنین می توانید با اهدای وقت و خدمات خود در سازماندهی این رویداد ، در WordCamp محلی داوطلب شوید. به راهنمای ما در مورد نحوه

به دوستان خود کمک کنید وردپرس را یاد بگیرند h4>

Help your friends learn WordPress

ساده ترین و سرگرم کننده ترین راه برای کمک به پروژه وردپرس این است که به دوستان و خانواده خود در مورد آن بگویید. شما می توانید به آنها نشان دهید که چه کاری می توانند با وردپرس انجام دهند و ممکن است در نصب وردپرس به آنها کمک کنید.

شما می توانید در مورد وردپرس در مدرسه خود صحبت کنید ، این موضوع را به همکلاسی های خود بگویید. در واقع تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به آنها بگویید که چگونه هر کسی می تواند وب سایت خود را با استفاده از وردپرس ایجاد کند. می توانید آنها را به منابع رایگان WPBeginner کنید تا آنها بتوانند خود به خود یادگیری وردپرس را شروع کنند.

با کمک های مالی از تم ها و افزونه های رایگان وردپرس پشتیبانی کنید h4>

Donate to WordPress themes and plugins

پوشه رسمی افزونه وردپرس دارای هزاران افزونه رایگان است. نوشتن و نگهداری این افزونه ها به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. اگر از یک افزونه یا طرح زمینه رایگان وردپرس استفاده می کنید و این به نفع وب سایت شما است ، لطفاً اهدای پول به نویسنده پلاگین را در نظر بگیرید.

کمک های مالی شما به توسعه دهندگان کمک می کند تا هزینه های زمان و تلاش خود را برای حفظ هزینه های رایگان بپوشانند. از همه مهمتر ، کمک مالی شما نشان می دهد که از تلاش آنها قدردانی می کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا راههای ارتباط با پروژه وردپرس را پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-you-can-get-involved-with-the-wordpress-project/.

دیدگاهتان را بنویسید