چگونه فیلد عنوان پیوند گمشده را در وردپرس 4.2 بازیابی کنیم

در وردپرس 4.2 ، قسمت عنوان پیوند در قسمت insert link با قسمت text link جایگزین شد. این برای بسیاری از کاربران که معتقدند قسمت عنوان پیوند برای اهداف SEO مفید است کمی ناامید کننده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه عنوان عنوان پیوند گمشده را در وردپرس 4.2 و نسخه های بعدی اضافه کنید.

In WordPress 4.2 Link title field is replaced by link text

چرا قسمت عنوان پیوند حذف شد؟ h4>

عنوان پیوند عنوانی را برای پیوند فراهم می کند که می تواند متفاوت از متن لنگر پیوند باشد. این فرصت را به کاربران می دهد تا عنوان سند را بهم پیوسته ببینند. برخی از کاربران معتقد بودند که این مزایای دسترسی دارد ، اما در واقع بسیاری از صفحه خوان ها به طور پیش فرض نمی توانند ویژگی عنوان را در پیوندها بخوانند. پنجره عنوان پیوند توسط کاربران در تلفن همراه و سایر دستگاه های دستی قابل مشاهده نیست. این پنجره های بازشو همچنین برای کاربرانی که فقط از صفحه کلید استفاده می کنند قابل مشاهده نیست.

Link title popup displayed in Google chrome on a Mac

بسیاری از کاربران معتقدند متن عنوان پیوند دارای اهمیت SEO نیز می باشد. این به صاحبان سایت اجازه می دهد تا از عنوان واقعی سند در عنوان و کلمات کلیدی آنها به عنوان لنگر متن استفاده کنند. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در متن alt تصویر در مقابل عنوان تصویر .

مزایای جستجوگرها یا دسترسی به سایت وجود دارد یا خیر ، ویژگی عنوان پیوند مطمئناً بی ضرر است. در اینجا چگونگی افزودن آن به سایت وردپرس خود آورده شده است.

افزودن قسمت عنوان پیوند به WordPress h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی هدف عنوان و Nofollow برای پیوندها پلاگین. خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. چند متن را انتخاب کنید و روی دکمه insert link در ویرایشگر کلیک کنید. یک پنجره درج پیوند ظاهر می شود و متوجه خواهید شد که قسمت عنوان پیوند اضافی در آنجا نشان داده می شود.

Insert link popup with title and nofollow fields

در صورت تمایل به استفاده از این افزونه ، کادر تأیید rel = “nofollow” نیز اضافه می شود. بیشتر بخوانید درباره چرا و چه زمانی باید پیوندها را غیرفعال کنید .

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند قسمت عنوان پیوند گمشده WordPress 4.2 و نسخه های بعدی را اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی رفع پیوندهای خراب در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-restore-the-missing-link-title-field-in-wordpress-4-2/.

دیدگاهتان را بنویسید