چگونه فقط در پاسخ به نظرات وردپرس به کاربران اطلاع دهیم

آیا می خواهید فقط در مورد پاسخ دادن به نظرات وردپرس به کاربران اطلاع دهید؟ به طور پیش فرض ، هیچ راهی برای کاربران وجود ندارد که بفهمند کسی به نظر وی در وب سایت وردپرس شما پاسخ داده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فقط به راحتی در مورد نظرات وردپرس به کاربران اطلاع دهید.

Notify users only on replies to their WordPress comments

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی اشتراک در نظرات بارگذاری مجدد پلاگین . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه STCR »فرم نظر بازدید کنید.

Subscribe to Comments Reloaded settings

در زیر گزینه “Advanced اشتراک” باید روی “بله” کلیک کنید و سپس نوع اشتراک پیش فرض را برای “پاسخ به این نظر” انتخاب کنید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به هر پستی در وب سایت خود مراجعه کرده و در زیر فرم نظر گزینه اشتراک را مشاهده خواهید کرد.

Notify on replies to comment

اشتراک در نظرات Reloaded همچنین به کاربران شما امکان می دهد تا در همه نظرات مقاله با یا بدون گذاشتن نظر مشترک شوند. همچنین کاربران می توانند در هر زمان که بخواهند اشتراک خود را لغو کنند.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی عنوان به کاربران امکان می دهد تا در نظرات مشترک شوند در وردپرس.

اگر شما و کاربرانتان اعلان ایمیل دریافت نمی کنید ، نگاهی به راهنمای ما در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه کاربران را فقط در مورد پاسخهای خود در وردپرس مطلع کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان نحوه پیگیری تعامل کاربر در وردپرس با Google Analytics .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-notify-users-only-on-replies-to-their-wordpress-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35