چگونه فقط اگر دسته بندی دارای پست در وردپرس باشد ، نمایش داده می شود

این قطعه ای که ما در این مقاله به اشتراک می گذاریم در طراحی های بسیار سفارشی مفید است. به طور پیش فرض می توانید از تابع wp_list_categories برای نمایش دسته ها استفاده کنید و فقط در صورت داشتن پست ها ، دسته ها را نمایش می دهد. گاهی اوقات هنگام شخصی سازی وردپرس ، ممکن است لازم باشد از آن به این روش استفاده کنید. وقتی در حال کار بر روی پروژه مشتری بودیم ، نیازی به این قطعه پیدا کردیم ، بنابراین آن را برای هر کسی که می تواند از آن استفاده کند به اشتراک می گذاریم.

 category_count> 0) echo get_category ('17') -> cat_name؛ ؟>

اگر می خواهید تیک بزنید ، در روش بالا شناسه دسته را برای گروه بسیار خاصی تعیین می کنیم ، اما می توانید این کار را با همه دسته ها نیز انجام دهید. کافیست قطعه را در زیر جایی که می خواهید بچسبانید.

 count> 0) {
echo $ category-> cat_name؛
}
}؟>

حالا چگونه از آن استفاده می کنید؟ خوب ، بعضی اوقات شما یک دسته با نام خاص دارید ، اما می خواهید پیوند را با یک متن لنگر متفاوت نمایش دهید ، و فقط اگر پست داشته باشد می خواهید آن را نمایش دهید ، این راه مفید است. بنابراین به عنوان مثال در منوی ناوبری خود می توانید چیزی مانند این را وارد کنید:

 category_count> 0) echo " وبلاگ "؛ ؟>

با این کار بررسی می شود که آیا دسته 17 پستی داشته باشد یا نه ، در این صورت مورد منوی ناوبری به نام Blog نمایش داده می شود ، در غیر اینصورت اینگونه نیست.

این کار بسیار ساده و آسان است ، اما برای آن دسته از توسعه دهندگان جدید می تواند مفید باشد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-a-category-only-if-it-has-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید