چگونه صفحات پیوست تصویر را در وردپرس غیرفعال کنیم

وردپرس به طور پیش فرض برای هر پیوست موجود در سایت خود یک صفحه واحد ایجاد می کند. این شامل تصاویر ، فایلهای صوتی / تصویری ، pdf و … این قابلیت برای عکاسان عالی است ، اما برای بقیه ما خیلی زیاد نیست. غالباً از مبتدیانی که تصادفاً تصاویر خود را به صفحات پیوست پیوند داده اند ، شکایتی دریافت می کنیم و شکل ظاهری آنها را دوست ندارند. این مسئله بزرگی است زیرا بسیاری از مضامین الگوهای خاصی برای صفحات پیوست تصویر ندارند. گاهی اوقات یک تصویر در وب سایت شما ممکن است محبوب شود و افراد ممکن است مستقیماً از Google شروع به فرود در صفحه پیوست کنند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید که بر روی پست شما قرار بگیرند و تصویر را در زمینه استفاده از آن مشاهده کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحات پیوست تصویر را در وردپرس غیرفعال کنید.

اگر قبلاً از SEO WordPress توسط Yoast استفاده می کنید plugin ، سپس به صفحه گزینه های SEO »پیوندهای ثابت خود بروید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کادر کنار “Redirect Attachment URL’s to URL post والدین” را علامت بزنید. با این کار کاربرانی که به صفحات پیوست وارد می شوند به پست اصلی هدایت می شوند.

Disable attachment pages and redirect users to parent post

برای کسانی که از افزونه WordPress SEO by Yoast استفاده نمی کنند ، هنوز هم می توانید صفحات پیوست تصویر را غیرفعال کنید و کاربران را با استفاده از یک افزونه دیگر به نام هدایت صفحات پیوست . تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه است. پس از فعال شدن ، این افزونه هدایت کاربران در صفحات پیوست را به پست والدین هدایت می کند. اگر هیچ پست والدین یافت نشد ، کاربران به صفحه اصلی هدایت می شوند. این افزونه خارج از جعبه کار می کند و صفحه تنظیماتی ندارد. ساده و آسان

اگر شما در زمره کسانی هستید که افزونه ها را دوست ندارند ، پس گزینه ای نیز برای شما وجود دارد. یک پرونده جدید در پوشه قالب وردپرس خود ایجاد کنید و نام آن را image.php بگذارید. اگر طرح زمینه شما از قبل دارای یک پرونده image.php است ، باید در عوض آن را ویرایش کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این کد را به عنوان اولین خط در پرونده image.php خود اضافه کنید:

  post_parent))؛ ؟> 

فایل image.php را ذخیره کرده و در فهرست موضوع خود بارگذاری کنید. اکنون وقتی یک کاربر به صفحه پیوست تصویر رسید ، آنگاه به پست اصلی هدایت می شوند.

در آخر ، فقط می خواهم تأکید کنم که استفاده از افزونه های خوب مشکلی ندارد. به مقاله ما در چند افزونه باید در سایت خود نصب کنید . ما توصیه می کنیم که همه از افزونه Yoast WordPress SEO استفاده کنند ، بنابراین انجام این کار به سادگی کلیک کردن روی یک جعبه تأیید است.

در سایت ما ، پیوست های تصویر را به طور کامل غیرفعال نکرده ایم ، زیرا مواردی وجود دارد که می خواهیم افراد را به نمودار یا تصویری خاص که در سایت داریم ، بفرستیم. درعوض کاری که ما انجام داده ایم این است که آن را از نقشه سایت . علاوه بر این ، ما یک متن روبات متنی noindex اضافه کرده ایم که با استفاده از پلاگین Yoast’s SEO به همه صفحات پیوست پیوست خود nofollow می دهد. با رفتن به زبانه Titles & Metas و رفتن به بخش Post Posts ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. به سادگی برچسب noindex و nofollow را برای نوع پست پیوست بررسی کنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند صفحات پیوست تصویر را در وردپرس غیرفعال کنید و کاربران را به پست های اصلی هدایت کنید. اگر س questionsالی یا بازخوردی دارید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-image-attachment-pages-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید