چگونه سایت وردپرس خود را به یک شبکه اجتماعی تبدیل کنیم

آیا می دانید که می توانید سایت وردپرس خود را به یک شبکه اجتماعی تبدیل کنید؟ یک شبکه اجتماعی وردپرس به کاربران امکان ثبت نام ، ارتباط با یکدیگر ، ارسال پیام و موارد دیگر را می دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سایت وردپرس خود را به یک شبکه اجتماعی تبدیل کنید.

Create a Social Network with BuddyPress

شروع شبکه اجتماعی تحت وردپرس h4>

وردپرس آسان ترین پلتفرم برای ساخت شبکه اجتماعی خود با استفاده از افزونه رایگان BuddyPress است. فوق العاده انعطاف پذیر است و به زیبایی با هر نوع وب سایت وردپرس ادغام می شود.

شما به وب سایت WordPress.org خود میزبان برای شروع استفاده از BuddyPress.

اگر هنوز وب سایتی ندارید ، دستورالعمل های موجود در نحوه ساختن راهنمای وب سایت ، و در کمترین زمان فعال خواهید شد.

بادی پرس چیست؟ h4>

BuddyPress یک پروژه خواهرانه از WordPress.org است . به صورت رایگان در دسترس است افزونه وردپرس که می توانید روی وب سایت خود نصب کنید.

این سایت وردپرس شما را به یک شبکه اجتماعی تبدیل می کند که به شما امکان می دهد یک انجمن آنلاین خود را ایجاد کنید. در اینجا برخی از ویژگی های یک وب سایت معمولی با پشتیبانی BuddyPress آورده شده است:

  • کاربران می توانند در وب سایت شما ثبت نام کنند
  • کاربران می توانند نمایه های کاربر گسترده ایجاد کنند
  • جریان های فعالیت به کاربران امکان می دهد به روزرسانی های سایت را دنبال کنند
  • شما می توانید با گروه های کاربری زیرمجموعه هایی ایجاد کنید
  • کاربران می توانند یکدیگر را به عنوان دوست اضافه کنند
  • کاربران می توانند پیام های خصوصی را برای یکدیگر ارسال کنند
  • قابلیت BuddyPress با استفاده از افزونه های شخص ثالث قابل تمدید است
  • با هر قالب وردپرس سازگار استاندارد کار می کند
  • با سایت موجود وردپرس شما قابل تنظیم است

راه اندازی شبکه اجتماعی وردپرس خود با استفاده از BuddyPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی BuddyPress پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »BuddyPress بازدید کنید.

BuddyPress Settings

صفحه تنظیمات به بخشهای مختلف تقسیم شده است. ابتدا صفحه اجزای سازنده را مشاهده خواهید کرد که در حال حاضر اجزای فعال BuddyPress را در سایت خود به شما نشان می دهد.

اجزای پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کار می کنند. با این حال ، می توانید به سادگی با علامت زدن و برداشتن علامت مربع کنار آن ، یک م componentلفه را فعال یا غیرفعال کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه تنظیمات ذخیره کلیک کنید.

بعد ، باید روی برگه Pages کلیک کنید. در اینجا می توانید صفحاتی را که می خواهید برای بخشهای مختلف BuddyPress در سایت خود استفاده کنید ، انتخاب کنید.

به طور پیش فرض ، این افزونه به طور خودکار صفحاتی را برای شما ایجاد می کند. در صورت تمایل می توانید آنها را تغییر دهید و از صفحه دیگری استفاده کنید.

Setting up pages

اگر گزینه انتخاب صفحات ثبت نام و فعال سازی را مشاهده نمی کنید ، لازم است

در اینجا تنظیمات مختلفی پیدا خواهید کرد که می توانید در BuddyPress روشن یا خاموش کنید. تنظیمات پیش فرض برای اکثر وب سایت ها کارساز است ، اما شما می توانید آنها را در صورت لزوم بررسی و تغییر دهید.

نمایش صفحات BuddyPress در وب سایت شما h4>

اگر پس از تنظیم BuddyPress به وب سایت خود مراجعه کنید ، چیز جدیدی به سایت خود اضافه نخواهید کرد. برای تغییر این ، باید صفحات BuddyPress را به منوی پیمایش وردپرس .

به صفحه ظاهر “منوها” بروید. صفحات BuddyPress را از ستون سمت چپ انتخاب کرده و بر روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید.

BuddyPress navigation

برای ذخیره تغییرات فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره منو کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن پیوندهای موجود به وب سایت خود مراجعه کنید.

BuddyPress links

با کلیک بر روی پیوند شما را به یک صفحه BuddyPress می رسانیم. به عنوان مثال ، پیوند فعالیت به شما نشان می دهد که در شبکه اجتماعی BuddyPress چه خبر است. همچنین می توانید از این صفحه یک به روزرسانی وضعیت ارسال کنید.

Activity page

BuddyPress با کلیه موارد استاندارد سازگار کار می کند مضامین وردپرس . این همچنین با الگوهای خاص خود برای استفاده در مواردی که موضوع شما دارای الگوهای خاص BuddyPress نیست استفاده می شود.

اگر طرح زمینه شما با BuddyPress سازگار نیست ، پس لیست ما را از بهترین تم های WordPress برای BuddyPress .

مدیریت شبکه اجتماعی وردپرس در BuddyPress

ایجاد یک انجمن آنلاین نیاز به مشارکت فعال زیاد مدیران سایت دارد. شما می خواهید مبارزه با هرزنامه و تولید محتوای متوسط ​​توسط کاربر.

اگر از قبل با استفاده از Akismet ، سپس BuddyPress از آن برای گرفتن هرزنامه استفاده می کند. با این حال ، برخی از مطالب ناخواسته ممکن است همچنان از بین بروند.

BuddyPress با ابزارهای داخلی برای مقابله با آن همراه است.

به صفحه فعالیت در قسمت سرپرست وردپرس خود بروید ، و فعالیت های اخیر را در وب سایت خود با اقدامات مختلف مشاهده خواهید کرد.

Managing user activity in BuddyPress

شما می توانید موارد فعالیت را بر اساس عمل مرتب کنید ، موارد را حذف کنید یا به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید.

به همین ترتیب ، می توانید برای مدیریت حسابهای کاربری به صفحه کاربران بروید. می توانید کاربران را حذف کنید ، نمایه های آنها را ویرایش کنید یا حساب های مشکوک را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید.

Managing user accounts

با مراجعه به صفحه مدیریت ثبت نام ها می توانید کاربران جدید را مدیریت کنید. با این کار می توانید کاربران جدید را مستقیماً فعال کنید ، ایمیل فعال سازی را دوباره برای آنها ارسال کنید یا حسابهای هرزنامه را حذف کنید.

Manage new signups

ایجاد و مدیریت گروهها در BuddyPress

BuddyPress به شما و کاربرانتان امکان ایجاد گروه ها را می دهد. این گروه ها به عنوان زیرمجموعه های وب سایت شما عمل می کنند. هر گروه می تواند اعضای خود و جریان فعالیت داشته باشد. کاربران می توانند به این گروه ها بپیوندند ، از کاربران دیگر دعوت کنند ، پیام ارسال کنند و موارد دیگر.

برای ایجاد یک گروه جدید ، می توانید به صفحه گروه ها بروید و روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید.

Add new group

با این کار شما به صفحه گروه جدید اضافه می شوید. ابتدا باید یک نام و توضیح برای گروه خود ارائه دهید. برای ادامه روی دکمه “ایجاد گروه و ادامه” کلیک کنید.

Creating a new group in BuddyPress

در صفحه بعدی ، می توانید تنظیمات حریم خصوصی گروه را انتخاب کنید و اینکه چه کسی می تواند کاربران دیگر را به گروه دعوت کند. BuddyPress به شما امکان می دهد گروه های عمومی ، خصوصی و مخفی ایجاد کنید.

Group privacy settings

گروههای عمومی برای پیوستن به همه کاربران در دسترس هستند.

گروههای خصوصی در فهرست گروهها ذکر شده اند ، اما کاربران باید درخواست عضویت کنند. در صورت تأیید ، آنها می توانند محتوای آن را مشاهده کنند.

فقط اعضای عضو گروه می توانند گروه های پنهان را مشاهده کنند. این گروهها در فهرست گروهها لیست نشده اند و در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند.

پس از تنظیم گزینه های حفظ حریم خصوصی ، برای ادامه بر روی دکمه بعدی کلیک کنید.

اکنون می توانید عکسی تهیه کنید تا به عنوان عکس نمایه گروه مورد استفاده قرار گیرد.

Profile photo for the group

بعد ، باید یک عکس جلد برای گروه اضافه کنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

در آخر ، می توانید سایر کاربران را به عضویت در گروه دعوت کنید. فقط می توانید از کاربرانی که به عنوان دوست اضافه کرده اید دعوت کنید. اگر هنوز دوستی اضافه نکرده اید ، باید منتظر بمانید تا کاربران گروه را کشف کنند و به تنهایی به آن بپیوندند.

Invite users to join group

روی دکمه پایان کلیک کنید و BuddyPress اکنون گروه شما را راه اندازی می کند.

کاربران می توانند با مراجعه به صفحه گروه ها در سایت شما که دایرکتوری گروه ها را در وب سایت شما نشان می دهد ، گروه ها را مشاهده کنند.

Groups directory

با کلیک بر روی نام گروه ، صفحه گروه نشان داده می شود که کاربران می توانند به یک گروه بپیوندند ، به روزرسانی ها را ارسال کنند و فعالیت های گروه را دنبال کنند.

Group page

مدیریت اعلان های ایمیل h4>

اعلان های ایمیل تنها راهی است که سایت BuddyPress شما می تواند به کاربران درباره فعالیت جدید در جریان اجتماعی خود هشدار دهد. برای تشویق به مشارکت کاربر ، ممکن است بخواهید آن پیام های ایمیل را سفارشی کنید.

BuddyPress به شما اجازه می دهد اطلاعیه های ایمیل را که توسط شبکه اجتماعی وردپرس ارسال شده تغییر دهید. این به شما کمک می کند پیام ها را متناسب با مارک و لحن سایت خود تغییر دهید.

برای دیدن لیست اعلان های پیش فرض ایمیل می توانید به صفحه نامه های الکترونیکی مراجعه کنید. عنوان ایمیل و وضعیت ارسال نامه به کاربر را مشاهده خواهید کرد.

Edit email notifications in BuddyPress

برای ایجاد یک اعلان ایمیل جدید می توانید بر روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید. همچنین می توانید بر روی دکمه ویرایش در زیر یک پیام ایمیل کلیک کنید تا آن را تغییر دهید.

Editing email notifications

در آخر ، شما همچنین می توانید از ایمیل ساز برای تغییر رنگ ایمیل ، سرصفحه و قسمت های پاورقی استفاده کنید.

Customize emails

عیب یابی BuddyPress

بسیاری از مواردی که با BuddyPress مواجه خواهید شد ، مشابه موارد WordPress خواهند بود. مطمئن شوید لیست خطاهای رایج وردپرس برای دیدن اینکه آیا در آنجا لیست شده است.

اگر کاربران شما قادر به دریافت اعلان های ایمیل نیستند ، دستورالعمل های راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

برای سایر مشکلات ، عنوان راهنمای عیب یابی وردپرس برای درک علت ایجاد آن و چگونگی یافتن راه حل.

در حال حاضر این همه است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند سایت وردپرس خود را با استفاده از BuddyPress به یک شبکه اجتماعی تبدیل کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی ما را ببینید امنیت وردپرس راهنما برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-turn-your-wordpress-site-into-a-social-network/.

دیدگاهتان را بنویسید