چگونه زمان خود را بسنجیم و مدیریت کنیم تا بیشترین بهره را از آن ببریم

امروز من از داشتن خاویر کریستوبال در وبلاگ خود لذت می برم.

چه کسی نمی خواهد 24 ساعت شبانه روز خود را بیشتر به خود اختصاص دهد؟ چند بار شب فرا رسیده است و بدون اینکه بدانید شما روز را با این همه کار که باید انجام دهید از دست داده اید؟ و با این وجود بیشتر اوقات ، ما حتی نمی دانیم چه چیزهایی باعث شده است که وقت ما کم شود.

این بلایی است که برای اکثر ما کارآفرینان رخ می دهد. شما فقط چند دقیقه با درک آنچه برای شما اتفاق می افتد و از همه بهتر ، چگونگی اصلاح آن برای بهبود بهره وری شما فاصله دارد.

( این یک پست مهمان توسط خاویر کریستوبال است)

sombra بیست و چهار ، این ساعاتی است که روز شما از آن تشکیل شده است.

هر روز صبح با یک مخزن پر از زمان شروع می کنید که به آرامی به صفر می رسد بدون اینکه بتوانید کاری برای جلوگیری از آن انجام دهید.

هیچ وصله ای وجود ندارد ، ترمز وجود ندارد ، بازگشتی وجود ندارد ، آنچه امروز هدر می دهید فردا یا فردای آن پس نخواهید گرفت ، هرگز پس نخواهید گرفت.

آیا قبلاً به آن احساس ضعف اندک توجه کرده اید؟

عالی ، من تو را در جایی که می خواستم دارم.

زمان ایده آل است که با شما در مورد اهمیت اندازه گیری وقت خود ، پیدا کردن آنچه که در آن سرمایه گذاری (یا اتلاف) می کنید صحبت کنید و بنابراین می توانید برای بهینه سازی آن عمل کنید و بیشترین بهره را ببرید.

medir-tu-tiempo p >

چرا اندازه گیری زمان شما مهم است h2>

اگر با تشکر از عمر در نظر دارید که به تنهایی شروع به کار کنید ، می دانید که یکی از توصیه های او برای ایجاد اولین جریان درآمد شما ، شروع فروش آنلاین خدمات .

و اگر می خواهید یک مدل صورتحساب ساعتی را انتخاب کنید ، دانستن اینکه چه مدت زمان برای یک پروژه خاص اختصاص داده اید ، در تجارت آنلاین شما ضروری است.

اما اشتباه نکنید ، اندازه گیری زمان فقط برای فریلنس های آزاد که با استفاده از این مدل درآمد کار می کنند مفید نیست.

همه می توانستند ، و در واقع ، هرکسی باید زمان خود را بسنجد

مطمئناً شما جمله معروف لرد کلوین را می دانید (که معمولاً به اشتباه به پیتر دراکر نسبت داده می شود):

آنچه قابل اندازه گیری نیست ، قابل اصلاح نیست.

آنچه مطمئناً برای شما چندان به نظر نمی رسد ادامه آن است:

آنچه بهبود نمی یابد ، همیشه تخریب می شود.

اگر زمان خود را اندازه نگیرید ، آنچه تخریب می شود استفاده شما از آن است.

اگر تا به حال خود را جلوی تیم خود قرار داده اید تا در پایان روز متوجه شوید که حتی نیمی از آنچه را که برنامه ریزی کرده اید انجام نداده اید ، و واقعاً نمی دانید چرا ، ارزش زمان خود را تنزل داده اید.

من به روزهای 27 ساعته احتیاج دارم – هر کارآفرینی در طول کار خود

از آنجا که از زمان خود به خوبی استفاده نمی کنید ، به اشتباه فکر می کنید که راه حل داشتن بیشتر است ، در حالی که آنچه واقعاً باید انجام دهید این است که از آنچه قبلاً دارید به خوبی استفاده کنید. به هر حال ، این چیزی است که در همه ما مشترک است ، و با این حال برخی از مردم بسیار بیشتر از دیگران از آن بهره مند می شوند.

مرحله 1: دریابید که روز شما در چه نقطه ای رو به زوال است h2>

اگرچه مقایسه زمان با پول بسیار کلیشه ای به نظر می رسد ، اما در انجام این کار برای درک بهتر اهمیت پیگیری درست موارد بسیار مفید است.

مطمئناً در برخی از مواقع زندگی خود را تأمین کرده اید بدون اینکه کوچکترین تصوری از آنچه که پول سخت خود را به دست آورده اید صرف کنید .

شما برخی از هزینه های عمومی مانند وام مسکن / اجاره و قبض های متداول معمولی را می دانید ، اما افزودن همه این مفاهیم به ارزش کل نمی رسد. به نظر می رسد پول شما به معنای واقعی کلمه از بین رفته است.

اگر با مشکلات مالی روبرو هستید و یک مشاور مالی استخدام می کنید ، (یا اینکه باتری ها را روی خودتان می گذارید) اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید برای چه چیزی از پول خود استفاده می کنید ، زیرا از این طریق شما با اشعه ایکس واضح خواهید دید که آنچه در اقتصاد شما اتفاق می افتد و می توانید به راحتی آن را تنظیم کنید و هزینه ها را کاهش داده و بهینه کنید.

با وقت شما دقیقاً به همین ترتیب اتفاق می افتد .

اگر در پایان روز نمی دانید که ساعتهایی که در دسترس دارید چه اتفاقی افتاده است ، باید آنها را پیگیری کنید.

Ejemplo de medición de tiempo con Qbserve

برای این کار ، شما دو گزینه واقعا خوب در بازار دارید:

  • RescueTime | این برنامه برای ویندوز ، مک ، لینوکس ، آندروید در دسترس است … این برنامه دارای یک برنامه رایگان و یک مدل برتر با قیمت 9 دلار در ماه است.
  • Qbserve strong > | این فقط برای Mac در دسترس است. می توانید آن را با پرداخت 40 دلار پرداخت کنید.

این برنامه ها بر روی رایانه شما نصب شده و به طور مداوم تمام کارهایی را که هنگام “کار” انجام می دهید تجزیه و تحلیل می کنید. در پایان روز ، هفته ، ماه یا محدوده زمانی که تعیین می کنید ، می توانید گزارشی تهیه کنید تا ببینید دقیقاً چه اتفاقی برای زمان شما افتاده است.

هر دو راه حل دارای “کنتور بهره وری” هستند که با درصدی به شما نشان می دهد که چقدر خوب (یا بد) کار کرده اید.

Ejemplo de medición de tiempo con la aplicación RescueTime

آنچه در بالا مشاهده می کنید ، یک مثال از RescueTime است ، اما من به شما اطمینان می دهم که اندازه گیری واقعی با آن مقدار تفاوت چندانی نخواهد داشت.

اگر شما هرگز سعی نکرده اید زمان خود را به طور خودکار اندازه بگیرید ، اولین سیلی واقعیت روزی است که شروع به انجام آن می کنید. از یافتن اعدادی بین 50 تا 70٪ یا حتی کمتر اصلا تعجب نکنید.

کم کم ریشه مشکل ظاهر می شود. ممکن است فکر کنید که 10 ساعت کار می کنید ، اما به احتمال زیاد قسمت زیادی از آن صرف چیزهایی می شود که شما را به جایی نمی رساند.

و این است که RescueTime و Qbserve ، وقت خود را به سه دسته اصلی تقسیم می کنند:

  • زمان تولید . یکی را که در برنامه نوشتن مورد علاقه خود ، محیط برنامه نویسی ، نرم افزار ویرایش فیلم ، صدا یا تصویر و غیره خرج می کنید. یعنی برنامه هایی که در آنها واقعاً کار می کنید ، جایی که ارزش ایجاد می کنید.
  • زمان خنثی . در آنجا وظایف کلاسیک مدیریتی را خواهید یافت که اگرچه مستقیماً ارزش افزوده ای ندارند اما برای کارکرد صحیح همه چیز لازم است. آنچه بیشتر در اینجا خواهید دید ، زمان صرف مرور بین پوشه ها و پرونده ها در رایانه است.
  • زمان حواس پرتی . قاتل بهره وری شما. تمام پیام هایی که در طول روز در WhatsApp یا Telegram به آنها پاسخ می دهید ، آن نیم نگاهی هایی که به طرف فیس بوک انداخته اید ، زمانی که برای خواندن روزنامه رفته اید تا “به روز باشید”

توجه به این نکته مهم است که شما می توانید آنچه را که این برنامه ردیابی زمان می داند وظایف منحرف کننده ، خنثی و سازنده است ، دوباره تعریف کنید.

اگر به عنوان مثال کار شما مدیریت شبکه های اجتماعی است ، وقت شما در توییتر پربار خواهد بود و باعث حواس پرتی نمی شود ، و اگر به جای روزنامه آنچه می خوانید Haciaelautoempleo.com کاری است که انجام می دهید سرمایه گذاری است زمان در آموزش ، که مفید است.

بنابراین اکنون می دانید که اولین قدم چیست ، یکی از دو برنامه ای را که من توصیه کرده ام (RescueTime / Qbserve) نصب کنید ، آنها را در پس زمینه کامپیوتر خود اجرا کنید و مانند گذشته به کار خود ادامه دهید.

مهم : فراموش نکنید که وقتی روز کار خود را تمام می کنید کنتور را متوقف کنید. شما نمی خواهید در پایان روز فیلمی را با شریک زندگی خود ببینید که میزان بهره وری شما به دروغ سقوط کند و تمام کارهای زیبایی را که انجام می دهید از بین ببرد ?

اگر فکر می کنید که این جزئیات کوچک را فراموش خواهید کرد و ساعات کاری شما ثابت است ، آنها را پیکربندی کنید از اینجا در RescueTime .

Cómo cambiar los dias y horas de monitorización en RescueTime

در Qbserve نیز می توانید دقیقاً همان کارهای ترجیحی را انجام دهید.

Cómo monitorizar horas y dias especificos en Qbserve

مرحله 2: ردیاب زمان خود را دقیق تنظیم کنید h2>

بعد از گذشت زمان معقول (من یک هفته توصیه می کنم ، اما مطمئناً کنجکاوی شما را برانگیخته خواهد کرد) ، وقت آن است که نگاهی به داشبورد بیندازید تا ببینید که اندازه گیری ها چگونه انجام شده است. / p>

انجام چنین کاری احتمالاً عملکردی کمتر از حد انتظار دارد.

ناامید نشوید.

برنامه ردیابی زمان شما احتمالاً برخی از اقدامات شما را اشتباه تفسیر کرده است. برای ردیابی و شناسایی خطاها ، طبقه بندی را در Rescue Time انجام دهید و به تدریج جدول فعالیت را تجزیه و تحلیل کنید.

Cómo categorizar webs y servicios en RescueTime

شایع ترین شکست این است که صفحات وب همیشه خنثی یا حواس پرت محسوب می شوند ، درصورتی که بسته به موضوع لازم نیست اینگونه باشد.

در Qbserve با انتخاب زیر شاخه فعالیتها این را از زبانه جزئیات تصحیح می کنید.

Cómo categorizar webs y aplicaciones en Qbserve

از کجا به عنوان مثال می توانم به شما بگویم که iBooks (خواننده کتاب macOS) خنثی نبود اما سازنده بود ، زیرا در حال حاضر فقط کتابهای مرجع فنی را در کتابخانه خود ذخیره می کنم.

چند دقیقه وقت بگذارید و به ردیاب زمان خود نحوه کارکرد را بیاموزید. این چیزی است که در آینده به طور خودکار کار خواهد کرد ، بنابراین باید مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام می دهد.

حتی با انجام این تنظیمات کوچک ، زمان حواس پرتی شما همچنان بالا خواهد بود.

با تشکر از این برنامه ها ، شما بیشتر از وقت خود صرف هدر رفتن هر روز بدون اینکه به سختی متوجه چیزهای کاملاً پیش پا افتاده شوید ، آگاه تر خواهید شد (آن دقایق آزاد مرورگر فیس بوک ، به سرعت به ساعات هفتگی تبدیل شده است)

اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها (به ویژه در اینترنت) برای وقت شما می جنگند و متأسفانه آنها بسیار خوب عمل می کنند. با بازگشت به قیاس پول ، بیایید بگوییم شما حساب چک خود را با رنگ قرمز رها نمی کنید ، بلکه هر روز چند سنت از کیف پول خود می گیرید ، مراقب آن باشید!

مرحله 3: تجزیه و تحلیل داده ها h2>

در این مرحله ، شما احتمالاً گرافیک زیبایی خواهید داشت که در صفحه نمایش شما کاملاً حرفه ای به نظر می رسد ، اما این داده ها به تنهایی هیچ ارزشی ندارند

شما باید آنها را تجزیه و تحلیل کنید و از خروجی ها یا نتایج شروع می کنید.

بگذارید توضیح دهم.

برای هر دقیقه زمانی که برای کاری صرف می کنید ، انتظار نتیجه دارید. حداقل باید اینگونه باشد.

بسیار خوب است که بدانید شما 3 ساعت در برنامه نوشتن مورد علاقه خود سرمایه گذاری کرده اید ، اما باید بدانید نتیجه ای که انتظار داشتید چه بود : مقاله 2000 کلمه ای را کامل کنید؟ 3000؟

افزودن این مفهوم به تجزیه و تحلیل اساسی است ، در غیر این صورت خود را گول می زنید. استفاده از تنها زمان یک روش وحشتناک برای اندازه گیری بهره وری است .

به مثال زیر توجه کنید:

  • شخص A : توجه داشته باشید که شما 2 ساعت در مقابل برنامه نوشتن خود بوده اید.
  • شخص B : ببینید که به مدت 1 ساعت در مقابل برنامه نوشتن خود بوده اید.

در نگاه اول ممکن است به نظر برسد که A از B بیشتر تولید می کند.

اما اگر معلوم شود که شخص A فقط 1000 کلمه را نوشته است در حالی که B 1200 را نوشت ، همه چیز کاملاً تغییر می کند.

شما می دانید یک قرص نان برای شما چقدر هزینه دارد اما آیا می دانید نوشتن یک مقاله هزار کلمه ای به وقت شما چقدر هزینه می کند؟ و یک فیلم 5 دقیقه ای برای YouTube ضبط و ویرایش کنید؟

در این مرحله از تجزیه و تحلیل است که یکی دیگر از ابزارهای اصلی برای اندازه گیری زمان وجود دارد: noopener noreferrer “> Toggl .

Toggl چیست و چگونه کار می کند h3>

در ویدئوی زیر من به شما مختصری از این ابزار می پردازم که می توانید برای بهبود مدیریت زمان خود استفاده کنید.

همانطور که مشاهده کردید ، Toggl و RescueTime / Qbserve دقیقاً یکسان نیستند ، بنابراین سازگار هستند.

مورد آخر بیشتر از همه به شما کمک خواهد کرد تا دریابید که به دلیل برنامه های خنثی یا حواس پرتی و وب سایت ها ، وقت خود را هدر می دهید. در حالی که با Toggl ، کارهای تولیدی خود را بهتر درک کرده و بهینه می کنید.

به عنوان مثال ، با تشکر از RescueTime / Qbserve می بینم که من هفته ای 20 ساعت در اولیس (برنامه نوشتن خود) سرمایه گذاری می کنم ، اما فقط به لطف Toggl می توانم بفهمم که چه مدت از آن زمان را برای نوشتن کتاب الکترونیکی صرف کرده ام ، چه مقدار برای نوشتن مقاله برای وبلاگ من ، و غیره

انرژی خود را تجزیه و تحلیل کنید h3>

اگر واقعاً می خواهید استفاده از وقت خود را بهبود ببخشید ، توصیه می شود که بدانید هنگام انجام بعضی کارها وضعیت شما چگونه بود

یعنی اگر احساس کسالت ، شادی ، خستگی ، انگیزه می کنید … به لطف برچسب هایی که Toggl ارائه می دهد می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

همه این داده ها هنگام انجام مرحله بعدی بسیار مفید خواهند بود: اقدامات بهبود .

مرحله 4: در مورد نتایج اقدام کنید h2>

اگر همه توصیه های مقاله را دنبال کرده اید ، در حال حاضر باید سه نکته اساسی را بدانید:

  • زمان خود را در کجا سرمایه گذاری می کنید . با تشکر از اینکه شما آن را با RescueTime یا Qbserve اندازه گیری کردید.
  • انرژی شما به کجا می رود (یا از کجا می آید) . از آنجا که هنگام انجام وظایف هر پروژه ، وضعیت خود را در Toggl یادداشت کرده اید.
  • و در عوض چه چیزی دریافت می کنید و چه مدت طول کشیده است یعنی نتایج اتمام پروژه شما در زمانی که با Toggl اندازه گیری کرده اید.

با استفاده از این سه داده ، کاری که باید انجام دهید این است که شروع به انجام تنظیمات کنید تا از ساعت کاری خود بیشتر بهره ببرید.

برای من بسیار دشوار است که شما را بدون داشتن گزارشات در مقابل خود راهنمایی کنم ، زیرا هر مورد یک جهان است ، اما دستورالعمل های کلی کوچکی وجود دارد که می توانید برای بهبود آنها دنبال کنید. آنجا می روند.

دستورالعمل 1: حذف h3>

اولین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید بارگیری تمام حواس پرتی هایی است که در دسته حواس پرتی برنامه ردیابی زمان که استفاده کرده اید مواجه شده اید.

از تجربه من به شما می گویم که بیشتر این حواس پرتی ها معمولاً از شبکه های اجتماعی ناشی می شود.

Bloquear webs con la extensión WasteNoTime

اگر این مورد شما باشد ، بهترین متحد شما برای این کار WasteNoTime ، افزونه ای که می توانید به Safari یا Chrome اضافه کنید و علاوه بر مسدود کردن دسترسی به سایتهای خاص در ساعات کاری ، ردیابی زمانی آنها را نیز انجام می دهد ، بنابراین می توانید مکانهایی را که بیشترین زمان را در آنها می گذرانید ببینید.

دستورالعمل 2: بهینه سازی h3>

بسیاری از دسته هایی که هنگام تجزیه و تحلیل نتایج نظارت خود پیدا می کنید در بخش “خنثی” قرار می گیرند ، یعنی شما قادر به حذف آنها نخواهید بود زیرا برای روز به روز شما ضروری هستند ، بنابراین آنچه شما باید انجام دهید این است که آنها را بهینه کنید تا وقت کمتری بگیرید.

معمولاً بیشتر وقت صرف شده در کاوشگر پرونده خود را پیدا خواهید کرد. اگر این مورد شما است ، من توصیه می کنم برای سرعت بخشیدن به کار خود یک موتور جستجوگر / راه انداز نصب کنید.

Ejemplo de gestión de archivos con Alfred

من از Alfred (macOS) استفاده می کنم. در ویندوز Brain به نظر می رسد خود را به عنوان یک گزینه جدی قرار داده است ، اما اگر چیز بهتری می دانید خوشحال می شوم که یک توصیه در نظرات دریافت کنید ?

به یاد داشته باشید که بهینه سازی نباید فقط برای کارهای خنثی ، بلکه برای کارهای سازنده نیز اعمال شود.

تصور کنید که در Toggl می بینید که نوشتن یک مقاله 2000 کلمه ای برای وبلاگ شما 2 ساعت و نیم طول کشیده است. برای بهینه سازی آن می توانید از راه حل های مختلفی مانند: استفاده کنید

  • قبل از شروع به نوشتن برای روشن کردن ایده ها نقشه ذهنی ایجاد کنید.
  • از یک زبان نشانه گذاری چابک مانند Markdown استفاده کنید که نوشتن را روان می کند.
  • گرافیک یا تصاویری اضافه کنید که به شما کمک می کند آنچه را که می خواهید خوانندگان شما درک کنند با کلمات کمتری توضیح دهید.
  • و غیره

همانطور که می بینید ، راه حل های بسیار متنوعی وجود دارد ، و این فقط برای یک مسئله بسیار خاص است (نوشتن مدت زمان بیشتری از زمان لازم است)

هنگامی که این نوع بهینه سازی را انجام می دهید ، من توصیه می کنم آنها را یکی یکی اعمال کنید ، به این ترتیب شما بیشتر از آنچه برای شما مفید است و نه برای شما آگاهی بیشتری خواهد داشت.

دستورالعمل 3: خودکار h3>

سومین راه حل هنگام استفاده بیشتر از وقت خودکار ، خودکار سازی است.

همانطور که قبلاً در نکته قبلی اشاره کردم ، یکی از کارهای خنثی که مطمئناً در تجزیه و تحلیل خود مشاهده خواهید کرد ، همان کاری است که شما برای مرور پرونده ها و مدیریت آنها اختصاص داده اید ، بنابراین می توانید از هازل (macOS) یا FileJuggler (ویندوز) برای مرتب سازی این موارد و قرار گرفتن به صورت خودکار بر روی سایت شما.

به عنوان مثال ، من سالهاست که عکسهایم را مرتب نکرده ام ، آنها خودشان این کار را انجام می دهند ، آنها را به ماه تقسیم می کنند و فیلم ها را از تصاویر صفحه متفاوت می کنند.

Reglas de automatización con Hazel

  • آیا زمان زیادی را برای ایجاد و مدیریت فاکتور تلف می کنید؟ → کوادرنو
  • آیا شما زمان زیادی را برای مدیریت ایمیل تلف می کنید؟ → Sanebox

و همینطور با همه چیز. راه حل های بی پایان از همه نوع وجود دارد ، شما فقط باید جستجو کنید.

من باید به شما هشدار دهم که اکثریت قریب به اتفاق آنها پرداخت می شود ، اما اکنون که زمان خود را ردیابی می کنید می توانید آنها را آزمایش کنید و به وضوح ببینید که آیا آنها را استهلاک می کنید یا خیر (نکته: مطمئنا بله)

به یاد داشته باشید که خودکار کردن کارهای خنثی و همچنین کارهای سازنده چقدر مهم است

مورد آخر معمولاً پیچیده تر است ، زیرا متأسفانه این نوع اقدامات (که در نهایت به زندگی و تجارت شما ارزشی می بخشند) برای عملکرد صحیح به مداخله انسان نیاز دارند. حتی در این صورت ، تلاش را متوقف نکنید ، همیشه راه حل هایی وجود دارد که روند را تسهیل می کند. به عنوان مثال:

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، یافتن اتوماسیون برای این نوع کارها کمی پیچیده تر است ، اما آنها وجود دارد ، فقط باید به دنبال آنها باشید

دستورالعمل 4: نماینده h3>

آخرین نکته برای کارشناسی ارشد مدیریت زمان ، نکته ای است که اکثر کارآفرینان در حال حاضر انجام می دهند: نماینده .

شما نمی توانید وقت بیشتری داشته باشید ، اما می توانید زمان دیگری را بخرید. البته بسیار گرانتر از اتوماسیون است که می توانید 24 ساعت در روز با پرداخت 30-50 دلار در ماه (یا حتی کمتر) کار کنید

به نظر من ، برای رسیدن به اینجا قبل از این که از قسمتهای قبلی نهایت استفاده را می کردید:

  • شما باید نه تنها عوامل حواس پرتی را از بین ببرید بلکه همه آن کارهای “خنثی” و / یا “سازنده” را نیز از بین برده اید آنها واقعاً آنقدر که فکر می کنید به شما ارزش افزوده نمی دهند.
  • باید فرآیند ها را تا حد ممکن بهینه و خودکار داشته باشید ، به این ترتیب زندگی شخصی را که عهده دار این وظایف خواهد بود ، راحت تر خواهید کرد.

شرایط بسیاری وجود دارد که تفویض اختیار یک موفقیت تضمین شده است.

روشن ترین مثال معمولاً مربوط به دیوان سالاری است. من به لطف Hazel و Quaderno ، اما با این وجود ، کاشتن خودم در هر چهارم در مقابل همه آنها برای بیان این چیزی است که من هرگز فکر نمی کنم در سطح زمانی به من جبران کند (و اگر این کار را می کردم ، انرژی من را روی زمین می گذاشت زیرا این چیزی است که متنفرم) ، بنابراین راه حل استخدام مشاور مالیاتی است.

از اینجا و تا زمانی که پول به شما اجازه می دهد ، امکانات عملاً بی پایان هستند : از استخدام شخصی برای ایجاد محتوا برای شما ، پشتیبانی از مشتری های خود ، حفظ و بهینه سازی وب سایت شما …

شما فقط باید از گزارشات ردیابی زمان خود استفاده کنید تا بدانید انرژی و وقت شما به کجا می رود ، هر چه زودتر از شر آن خلاص شوید و بنابراین می توانید خود را وقف ارزش افزودن آنچه که واقعاً دوست دارید کنید و شما خوب هستید.

در اینجا ما یک اینفوگرافیک به عنوان خلاصه ای درباره اندازه گیری زمان و بهره وری شما برای شما قرار می دهیم: h2>

Cómo medir y gestionar tu tiempo para sacarle el máximo rendimiento

بارگیری اینفوگرافی به عنوان تصویر


همانطور که مشاهده می کنید ، همه چیز تکرار و پالایش سیستم کم کم برای رسیدن به سطح مطلوب است.

برای تسلط بر مدیریت زمان ، کار و تلاش زیادی لازم است ، اما اگر ثابت قدم باشید نتیجه آن ارزش دارد.

امیدوارم این راهنما برای شما جالب بوده باشد و مهمتر از همه شما را به ادامه کار ترغیب کند. اجازه ندهید این مقاله در لیست “چیزهایی که بعداً باید بخوانید” شما قرار بگیرد.

من شما را تشویق می کنم که در مورد وبلاگ نظر دهید و بگویید کدام یک از آنها 3 برنامه سازنده ای هستند که بیشتر از همه استفاده می کنید و کدام ها بیشتر حواس شما را پرت می کنند . RescueTime یا Qbserve ، و چند روز دیگر برای دیدن به اینجا برگردید چقدر به واقعیت نزدیک شده اید.

از عمر بسیار متشکرم که کمی از پروژه خود را برای بیان خودم و ایجاد ایده های من به افراد دیگر به من واگذار کرد. همیشه سپاسگزار!

sombra

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/gestionar-tu-tiempo-productividad/

.

دیدگاهتان را بنویسید