چگونه رمزعبور قوی را در وردپرس به کاربران وارد کنیم

ما قبلاً متوجه سایتهای دیگری شده ایم که به کاربرانشان نیاز به داشتن رمز عبور قوی دارند. Bluehost لازم کاربران آنها رمز عبور قوی برای ایمیل در cPanel داشته باشند. Arstechnica مقاله عالی در مورد اینکه چرا کلمات عبور هرگز ضعیف تر نبوده اند – و هکرها هرگز قویتر نبوده اند. در حالی که وردپرس دارای یک قدرت سنجش رمز عبور است که به کاربر نشان می دهد رمز عبور وی چقدر قوی است ، اما قدرت را اجرا نمی کند. داشتن یک مدیر یا کاربر در سطح ویرایشگر با رمز عبور ضعیف می تواند یک خطر امنیتی ایجاد کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کلمات عبور قوی را در وردپرس به کاربران وارد کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ما از این افزونه استفاده خواهیم کرد گذرواژه های قوی را مجبور کنید . این افزونه بررسی قدرت رمز عبور جاوا اسکریپت وردپرس را در PHP تکرار می کند و کاربران دارای اختیارات اجرایی را مجبور به استفاده از رمز عبور قوی می کند.

بنابراین اساساً هر کاربری که توانایی انتشار پست ، بارگذاری فایل یا ویرایش پست منتشر شده را داشته باشد باید یک رمز عبور قوی داشته باشد. این به این معنی است که همه نقش های کاربر به غیر از Contributor و مشترک.

تمام کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه است. از بقیه مراقبت خواهد کرد.

آیا از رمز عبور قوی در سایت خود استفاده می کنید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-force-strong-password-on-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید