چگونه دکمه Get Shortlink را در وردپرس بازیابی کنیم

آیا می خواهید از پست ها یا صفحات وبلاگ وردپرس خود یک لینک کوتاه ایجاد کنید؟ لینک های کوتاه وردپرس برای به اشتراک گذاشتن در ایمیل ها ، پیام های فیس بوک یا حتی پیام های متنی مفید هستند. این ویژگی پیش فرض تا وردپرس نسخه 4.4 بود. اخیراً ، یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که چگونه ویژگی get shortlink را در وردپرس بازگردانیم. در این آموزش ، ما نحوه بازیابی دکمه دریافت اتصال کوتاه در وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت.

How to Get the Get Shortlink Button in WordPress

دکمه Get Shortlink در وردپرس چیست؟ h4>

دکمه Get Shortlink یک ویژگی وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی یک لینک کوتاه از پست یا صفحه وبلاگ وردپرس خود را دریافت کنید. قبلاً درست در کنار منطقه پیوند ثابت در صفحه ویرایش پست قرار داشت.

Get Shortlink Button

با این وجود اگر اخیراً وبلاگ خود را شروع کردید ، سپس این ویژگی را در سایت وردپرس خود مشاهده نخواهید کرد زیرا بعد از وردپرس نسخه 4.4 حذف شد.

به نظر ما این ویژگی برای گرفتن راحت لینک های کوتاه برای پست های وبلاگ ما که به این شکل هستند بسیار مفید است:

http://wpbeg.in/2csN1pj

اگر می خواهید ویژگی دریافت لینک کوتاه را در سایت وردپرس خود بازگردانید ، در جای مناسب قرار دارید.

بیایید نگاهی به نحوه بازگرداندن دکمه دریافت اتصال کوتاه در وردپرس بیاندازیم.

روش 1: استفاده از افزونه WP Bitly برای افزودن دکمه Get Shortlink h4>

این روش برای بیشتر کاربران آسان تر و توصیه می شود. این روش همچنین به شما امکان می دهد URL های کوتاه مارک دار سفارشی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین WP Bitly . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه در وردپرس .

پس از فعال شدن ، این افزونه به طور خودکار دکمه دریافت اتصال کوتاه را در صفحه ویرایش پست شما اضافه می کند.

Get Shortlink Button

وقتی روی این دکمه کلیک کنید ، لینک کوتاه برای پست ها و صفحات وردپرس شما را نشان می دهد. این لینک کوتاه می تواند در ایمیل ها و پیام های شما به اشتراک گذاشته شود ، بنابراین مخاطبان شما می توانند مستقیماً به صفحه دسترسی پیدا کنند.

Page Shortlink

شما همچنین می توانید از پلاگین WP Bitly برای ایجاد لینک های کوتاه مارک دار سفارشی برای پست های وبلاگ خود استفاده کنید ، مانند ما در WPBeginner. راهنمای گام به گام ما را در عنوان نحوه ایجاد url کوتاه سفارشی خود در وردپرس .

روش 2: افزودن دستی دکمه Get Shortlink h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

شما باید کد زیر را به پرونده functions.php قالب وردپرس خود اضافه کنید / a> یا عنوان افزونه اختصاصی سایت :


add_filter ('get_shortlink' ، عملکرد ($ shortlink) {Return $ shortlink؛})؛

این کد فیلتر اتصال کوتاه را برای نمایش دکمه دریافت اتصال کوتاه در صفحات و پست های وردپرس شما اضافه می کند.

Get Shortlink Button

برای دریافت لینک کوتاه برای پست یا صفحه خود می توانید روی این دکمه کلیک کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند دکمه Get Shortlink را در وردپرس بازگردانید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشد. .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-restore-the-get-shortlink-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید