چگونه درآمد AdSense خود را در وردپرس بهینه کنیم

آیا به دنبال افزایش Google AdSense ؟ اخیراً یکی از کاربران ما از ما خواسته است که برخی نکات بهینه سازی AdSense را برای کاربران وردپرس به اشتراک بگذاریم. در این مقاله ، ما نکاتی را در مورد چگونگی افزایش درآمد AdSense به شما ارائه خواهیم داد ، لیستی از چندین تم عالی وردپرس بهینه شده AdSense را به شما می دهیم و لیستی از افزونه هایی را که می توانند به شما در افزایش درآمد AdSense کمک کنند با شما به اشتراک می گذاریم.

خوب به نظر می رسد؟ بیایید شروع کنیم.

Grow AdSense Revenue

AdSense چیست و چگونه کار می کند؟ h4>

Google AdSense یک شبکه تبلیغاتی که توسط Google اجرا می شود و به وبلاگ نویسان و دارندگان وب سایت ها این امکان را می دهد تا با نشان دادن متن ، تصویر ، فیلم و سایر تبلیغات تعاملی در وب سایت های خود ، درآمد کسب کنند. این تبلیغات توسط محتوای سایت و مخاطبان هدف قرار می گیرد.

تبلیغات AdSense به ازای هر کلیک (CPC) هستند ، بدین معنی که بابت هر بار کلیک یک تبلیغ در وب سایت خود ، حقوق دریافت می کنید. مبلغی که به ازای هر کلیک دریافت می کنید ، براساس محتوای تبلیغات و اطلاعات جمعیتی کاربر متفاوت است.

بنابراین می توانید 10 کلیک بر روی تبلیغات خود دریافت کنید که در هر صورت ممکن است یک کلیک 6 دلار باشد در حالیکه بقیه فقط 0.20 دلار کار می کنند.

همه اینها به اطلاعات جمعیتی و محتوای سایت شما بستگی دارد. به عنوان مثال ترافیک از کشورهای ردیف 1 (ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا و کانادا) معمولاً CPC در مقایسه با ترافیک از کشورهای ردیف 3 بسیار بالاتر است.

در اینجا سه ​​عاملی وجود دارد که بر درآمد کلی AdSense شما تأثیر می گذارد:

  • اندازه آگهی
  • قرار دادن آگهی
  • کیفیت ترافیک

بیایید بررسی کنیم که کدام یک از اندازه ها و محل های AdSense بهترین عملکرد را دارند.

بهترین اندازه و محل تبلیغات Adsense

از آنجا که می دانیم درآمد Adsense به نحوه تعامل کاربران شما با تبلیغات در وب سایت شما بستگی دارد ، قرار دادن استراتژیک تبلیغات برای افزایش درآمد Adsense شما بسیار مهم است.

طبق تجربه ما ، اندازه های AdSense که بهترین عملکرد را دارند عبارتند از:

  • 336 x 280 (مستطیل بزرگ)
  • 300 250 250
  • 728 8 90
  • 160 600 600

توجه داشته باشید که این تبلیغات نسبتاً بزرگی هستند ، بنابراین به طور پیش فرض از برجستگی بیشتری برخوردار هستند. مناطقی که به طور کلی آنها را در آنها قرار می دهید نیز باید برجسته باشند.

مکان های تبلیغاتی ایده آل ، عنوان سایت شما ، محتوای فوق ، محتوای بین محتوای شما و محتوای پس از ارسال است.

تبلیغات نوار کناری به ندرت یک نرخ کلیک خوب (CTR) دارند بنابراین ما تمایل داریم که به طور کلی از آنها اجتناب کنیم.

قانون کلی این است که شما باید حداقل یک واحد تبلیغاتی را بالای صفحه وب خود قرار دهید. در بالای صفحه ، ناحیه ای که کاربران هنگام پیمایش در وب سایت شما بدون پیمایش روی صفحه قرار دارند ، قابل مشاهده است.

Placing ads above the fold

تعداد کمی از قرارگیری AdSense وجود دارد که شما کاملاً می خواهید از آنها اجتناب کنید زیرا می تواند منجر به خاتمه یافتن حساب شما شود.

تبلیغات پیمایشی شناور – برخی از ناشران از ابزارکهای نوار کناری شناور یا نوارهای پاورقی شناور برای نمایش تبلیغاتی که در بین کاربران پیمایش می شود. ما شاهدیم افرادی که حساب AdSense خود را برای این کار ممنوع می کنند ، بنابراین توصیه می کنیم از این قرار دادن استفاده نکنند.

پنجره های تبلیغاتی – همچنین افرادی را مشاهده کرده ایم که تبلیغات AdSense خود را در داخل عنوان پنجره پنجره سبك . این نیز خلاف سیاست های AdSense است و شما باید از این قرارگیری خودداری کنید.

تبلیغات بالای صفحه بندی – یکی از بهترین مکان ها برای ایجاد کلیک های تصادفی در بالا صفحه بندی . در این باره اخطاری از طرف Google دریافت کردیم و برای جلوگیری از تعلیق حساب خود ، یک تغییر سریع انجام دادیم.

همچنین هر کاری که می کنید ، روی تبلیغات خود کلیک نکنید. زیرا این یک روش مطمئن برای ممنوع کردن حساب Google شما است.

با این گفته ، بیایید نگاهی به بهترین افزونه های Google AdSense برای وردپرس بیندازیم که می تواند به شما در افزایش درآمد AdSense کمک کند.

مدیریت و درج تبلیغات Adsense در وردپرس h4>

بهترین راه برای مدیریت تبلیغات در وردپرس استفاده از افزونه مدیریت تبلیغات . این افزونه ها به شما امکان می دهند بدون نوشتن کد ، تبلیغات خود را از یک نقطه وارد کرده و مدیریت کنید.

در اینجا چند افزونه وردپرس برای بهینه سازی قرارگیری های AdSense شما آورده شده است.

1. درج تبلیغات پستی

Insert Post Ads

همانطور که از نامش پیداست ، Insert Post Ads یک پلاگین رایگان است که به شما امکان می دهد به راحتی تبلیغات را در داخل پست های وبلاگ وردپرس خود قرار دهید.

این افزونه به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در بین پاراگراف های خود قرار دهید که می تواند درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

استفاده از آن بسیار آسان است و به تنظیمات پیچیده ای نیاز ندارد. به سادگی یک واحد تبلیغاتی جدید ایجاد کرده و کد تبلیغات Adsense را جای گذاری کنید. مکانی را که می خواهید تبلیغ در آن نمایش داده شود ، انتخاب کنید. بعد از بند 1 و واحد تبلیغات را منتشر کنید. این همه ، پلاگین به طور خودکار نمایش تبلیغ در پست های شما را شروع می کند.

آموزش ما را در مورد نحوه تبلیغات را در محتوای پست خود وارد کنید در وردپرس.

2 Adsanity

Adsanity

Adsanity یک پلاگین برتر وردپرس برای مدیریت صحیح تبلیغات در سایت وردپرس شما است. با تمام سیستم عامل های تبلیغاتی از جمله Google AdSense کار می کند. شما می توانید به راحتی در سایت وردپرس خود تبلیغات ایجاد و درج کنید و تمام واحدهای تبلیغاتی خود را از قسمت مدیریت وردپرس خود مدیریت کنید.

شما می توانید گروه های تبلیغاتی ایجاد کرده و تبلیغات را به صورت چرخشی نمایش دهید. همچنین می توانید تبلیغات را با استفاده از ابزارک های وردپرس کشیده و رها کنید. برای اطلاعات بیشتر ، نگاهی به آموزش ما در مورد چگونگی مدیریت تبلیغات در وردپرس با افزونه Adsanity .

3. ناشر OIO

OIO Publisher

ناشر OIO / a> یکی دیگر از ابزارهای مدیریت تبلیغات است که برای وردپرس موجود است. استفاده از آن ساده است و راهی آسانتر برای مدیریت و درج تبلیغات AdSense در سایت وردپرس شما فراهم می کند. برای درج آگهی در سایت خود می توانید مناطق تبلیغاتی ایجاد کنید و از واحدهای تبلیغاتی مختلف استفاده کنید و از دکمه ها و ابزارک ها استفاده کنید. ناشر OIO همچنین آماری از نحوه عملکرد واحدهای تبلیغاتی شما ارائه می دهد. آموزش ما را در مورد چگونگی مدیریت تبلیغات در وردپرس با ناشر OIO .

این افزونه ها با تمام مضامین وردپرس کار می کنند ، و ما بسیار توصیه می کنیم که از آنها برای قرار دادن تبلیغات خود استفاده کنید.

اگر می خواهید وب سایت جدیدی راه اندازی کنید ، استفاده از برخی از مضامین وردپرس بهینه شده AdSense را در نظر بگیرید.

مضامین بهینه شده Adsense برای وردپرس h4>

در حالی که می توانید Google AdSense را به هر قالب WordPress اضافه کنید ، برخی از تم های WordPress وجود دارد که برای تبلیغات بهینه تر شده است. این مضامین یا مناطق مشخصی دارند که می توانید در آن کد آگهی قرار دهید یا چیدمانی دارید که به شما امکان می دهد تبلیغات را در مکان های بهینه قرار دهید.

در اینجا چند موضوع وردپرس بهینه شده برای Adsense وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

1. ModernMag

ModernMag

ModernMag یک قالب وردپرس آماده Adsense است. کاملاً پاسخگوی موبایل است و برخلاف سایر موضوعات برتر ، راه اندازی آن آسان است و کاملاً بهم ریخته است. ModernMag با تمام افزونه های مدیریت تبلیغات برای وردپرس به خوبی کار می کند. طرح زمینه به شما امکان می دهد به راحتی اندازه های مختلف واحدهای تبلیغاتی را در هر کجای سایت خود قرار دهید.

2. مجله طرفدار

Magazine Pro

Magazine Pro یک قالب وردپرس کاملاً دوستانه و مناسب برای Adsense است که توسط StudioPress . Magazine Pro با استفاده از چارچوب تم قدرتمند Genesis ساخته شده است و دارای یک پایه جامد سنگ جامد است که برای عملکرد بهینه شده است. طرح زمینه فضای کافی را برای نمایش تبلیغات Adsense خود در هر نقطه از سایت فراهم می کند. همچنین با افزونه های مدیریت آگهی که در بالا ذکر کردیم کاملا سازگار است.

3. CWP Youit

CWP Youit

CWP Youit تم وردپرس بهینه شده برای Adsense برای سایت های بازی و مجله است. این مکان برای استفاده در مکان های تبلیغات Adsense شما دقیقاً در زیر بلوک های پست در صفحه اول وجود دارد. این طراحی پاسخگو برای تلفن همراه به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد شکستن طرح سایت ، از تبلیغات Adsense در هر کجای سایت خود استفاده کنید. CWP Youit همچنین با تمام افزونه های معروف مدیریت تبلیغات سازگار است. این یک طراحی انعطاف پذیر دارد که آن را برای انواع وب سایت ها مناسب می کند.

4. RedWaves Lite

RedWaves Lite

RedWaves Lite یک قالب رایگان وردپرس بهینه شده برای Adsense است. از طراحی مینیمالیستی با طرح کاملاً موبایل پسند برخوردار است. قسمت سرصفحه از یک واحد تبلیغاتی بنر بزرگ پشتیبانی می کند که خود را برای دستگاه های تلفن همراه تنظیم می کند. این گزینه با گزینه های سفارشی سازی آسان و پشتیبانی کامل از تصویر بند انگشتی همراه است. می تواند به عنوان یک موضوع چند منظوره مناسب برای هر نوع وب سایت مورد استفاده قرار گیرد.

5. MH Newsdesk

MH Newsdesk

MH Newsdesk یک قالب وردپرس کاملاً موبایل پسند برای مجلات و وب سایت های خبری است. ویژگی اصلی این تم این است که کاملاً بهینه سازی شده برای Adsense برای سایت های وردپرسی است. تم با 14 منطقه آماده ویجت ارائه می شود که به شما امکان می دهد ابزارک های تبلیغاتی خود را در هر نقطه از سایت خود قرار دهید.

6 دیجیتال

Digital

دیجیتال یک قالب وردپرس دوستانه رایگان Adsense است. این یک موضوع چند منظوره با طرح کاملاً پاسخگو است. این برنامه با پشتیبانی کامل از WooCommerce و یک اسلایدر داخلی ارائه می شود. دیجیتال را می توان به راحتی با گزینه های هدر ، پس زمینه و رنگ سفارشی کرد.

7 مربع MH

MH Squared

MH Squared یک قالب برتر وردپرس است که برای Adsense بهینه شده است. همراه با مناطق آماده برای استفاده در تبلیغات. طرح زمینه کاملاً پاسخگوی موبایل است و در تمام اندازه صفحه به همان اندازه عالی است. با گزینه های تم سفارشی بارگیری می شود و برای عملکرد بسیار بهینه شده است.

8. ProMax

Promax

ProMax یک تم آماده رایگان Adsense برای وردپرس است که به زیبایی طراحی شده است. این مکان با نقاط کافی برای نمایش برجسته تبلیغات Adsense شما در بالای منطقه برابر و بدون به خطر انداختن تجربه کاربر است. این تم دارای پس زمینه سفارشی ، هدر و منوی اجتماعی است.

9. TruePixel

TruePixel

TruePixel یک قالب وردپرس کاملاً پاسخگو چند منظوره است که برای Adsense و SEO بهینه شده است. این گزینه با گزینه های سفارشی مانند پیمایش prallax ، چندین ابزارک adsense ، چندین گزینه چیدمان ، تغییرات رنگ ، منوی ثابت و یک پانل بسیار تم گزینه های تم بارگذاری می شود.

10. اسمی

Nominal

Nominal یک قالب وردپرس کاملا آماده برای Adsense است. از ویژگی های آن یک رنگ آرامش بخش و طرح احیا کننده موبایل است. این موضوع دارای چندین زمینه Adsense است که می توانید در آن کد تبلیغات خود را قرار دهید تا درآمد خود را با CTR بالاتر افزایش دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا درآمد Adsense خود را در وردپرس بهینه کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

اگرچه Adsense یک روش عالی برای کسب درآمد از سایت شما است ، ما به همه کاربران توصیه می کنیم با بازاریابی شرکت های وابسته ، پتانسیل درآمد سایت خود را متنوع کنند. نگاهی به لیست ما بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس و ببینید که چگونه می توانید درآمد شرکت های وابسته خود را نیز افزایش دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-optimize-your-adsense-revenue-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید