چگونه خطای Yoast’s WordPress SEO Sitemap 404 را برطرف کنیم

بارگیری بیش از 1 میلیون بار ، افزونه WordPress SEO by Yoast بهترین و کاملترین افزونه SEO برای وردپرس است. در حالی که در گذشته هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است ، اما برای برخی از کاربران دردناک بوده است. اخیراً یکی از مشتریان ما با مشکل دریافت خطای 404 برای نقشه سایت خود که توسط پلاگین Yoast’s WordPress SEO تولید شده مواجه شده است. بعد از چند مورد امتحان کردن ، ما توانستیم راه حل را کشف کنیم. در این مقاله ، ما به شما نحوه رفع خطای نقشه سایت 404 در افزونه SEO WordPress توسط Yoast را نشان خواهیم داد.

بروزرسانی: مهم است که بدانید این مسئله به احتمال زیاد ناشی از عملکرد یا پلاگین تم کدگذاری نشده است. افزونه Yoast در سایت های ما خوب کار می کند. فقط می خواستم در این مورد کاملاً واضح

باشم

اولین کاری که باید امتحان کنید این است که فایل htaccess خود را باز کنید (شما می توانید این کار را از طریق افزونه WordPress SEO> گزینه ویرایش پرونده ها انجام دهید) و به راحتی کد زیر را در آن اضافه کنید:

 # سئو وردپرس - بازنویسی نقشه سایت XML

بازنویسی موتور روشن
بازنویسی پایگاه /
RewriteRule ^ sitemap_index.xml $ /index.php؟sitemap=1 [L]
RewriteRule ^ ([^ /] +؟) - نقشه سایت ([0-9] +)؟ xml $ /index.php؟sitemap=$1&sitemap_n=$2 [L]

# پایان سئو وردپرس - رفع اشکال بازنویسی نقشه سایت XML 

برای اکثر افراد این مسئله حل شد. شخصی گزارش داد در حالی که این کد این مشکل را برطرف کرد ، این صفحه همچنان در حال ارسال هدر پاسخ 404 بود که به این معنی بود که ابزار Google Webmasters نمی تواند آن را پیدا کند. در مورد مشتری ما ، راه حل فوق مسئله را برطرف نکرد.

اگرچه ترجیح داده نمی شود ، چاره ای جز ویرایش پرونده های اصلی افزونه برای رفع مشکل نداریم. همانطور که پیشنهاد شده توسط hadjedj.vincent ، ما class-sitemaps.php را در” / wp-content / plugins / wordpress-seo “ویرایش کردیم inc / class-sitemaps.php ”.

شما باید به کد تابع init () نگاه کرده و آن قسمت را به این شکل درآورید:

 / **
* نقشه های سایت را آغاز کنید. قوانین سایت و var query را از نو نوشتن نقشه سایت اضافه کنید
* /
تابع init () {
جهانی $ wp_rewrite؛
$ GLOBALS ['wp'] -> add_query_var ('نقشه سایت')؛
$ GLOBALS ['wp'] -> add_query_var ('sitemap_n')؛
add_rewrite_rule ('sitemap_index.xml $'، 'index.php؟ sitemap = 1'، 'top')؛
add_rewrite_rule ('([^ /] +؟) - نقشه سایت ([0-9] +)؟ xml $'، 'index.php؟ sitemap = $ مسابقات [1] & sitemap_n = $ منطبق [2]'، 'بالا ')؛
$ wp_rewrite-> flush_rules ()؛
}

اساساً کاری که ما انجام می دهیم افزودن جهانی $ wp_rewrite است. قبل از هر چیزی که در حال حاضر وجود دارد و اضافه کردن flush_rules بعد از کد. با اضافه کردن این در افزونه ، به نظر می رسد مشکل 404 را در وب سایت مشتری ما برطرف می کند. ما نمی دانیم چرا Yoast به طور پیش فرض این کار را نمی کند ، اما به نظر می رسد تعداد کمی از کاربران این نقشه سایت 404 را دارند موضوع. این مسئله در نظرات توضیح داده شده است.

به روزرسانی: همانطور که برخی از کاربران ما گزارش دادند که پس از اعمال اصلاح فوق ، هنوز نیاز به برداشتن گزینه نقشه سایت در پلاگین Yoast’s SEO و ذخیره تنظیمات خود داشتند. پس از آن بررسی مجدد گزینه نقشه سایت خطا را برای آنها برطرف کرد.

اگر به دنبال این موضوع بودید ، امیدواریم این مشکل به شما کمک کرده باشد.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-yoasts-wordpress-seo-sitemap-404-error/.

دیدگاهتان را بنویسید