چگونه خطای بیش از حد درخواست وردپرس 429 را برطرف کنیم

آیا خطای درخواست بیش از حد 429 را در سایت وردپرس خود مشاهده می کنید؟ این خطا می تواند بسیار ناامیدکننده باشد زیرا دشوار است فهمید چه چیزی باعث آن شده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای درخواست بیش از حد وردپرس 429 را برطرف کنید.

How to fix WordPress 429 too many requests error

علت ایجاد خطای بیش از حد درخواست وردپرس 429 چیست؟ h4>

رایج ترین دلیل خطای درخواستهای بیش از حد 429 ، زمانی است که کاربر ، ربات یا اسکریپتی بخواهد درخواستهای زیادی از سرورها ارائه دهد. این اقدامی برای جلوگیری از حملات DDOS به وب سایت ها است.

اما اگر به درستی پیکربندی نشده باشد ، ممکن است در نتیجه از عملکرد صحیح موتورهای جستجو یا سایر API ها جلوگیری کند. این امر باعث ایجاد رفتار غیر منتظره در وب سایت شما می شود.

Causes of 429 error in WordPress

گاهی اوقات خطا هنگامی ایجاد می شود که اسکریپت در وب سایت شما با استفاده از API بیش از حد از وب سایت یا سرویس دیگری درخواست می کند. در آن صورت ، API با کد خطای 429 پاسخ می دهد.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی عیب یابی و رفع خطای درخواست بیش از حد 429 در وردپرس بیندازیم.

برطرف کردن 429 خطای درخواست زیاد در وردپرس h4>

این خطا می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. ما چندین روش برای عیب یابی و رفع خطای درخواست بیش از حد 429 به شما نشان خواهیم داد.

یافتن و غیرفعال کردن افزونه رفتار نادرست

معمولاً مقصر خطای 429 معمولاً یک افزونه نامناسب در وب سایت شماست. گاهی اوقات افزونه ها می توانند درخواست های بعدی را به وب سایت شما ارسال کنند که ممکن است توسط سرور با کد خطای 429 رد شود.

اولین کاری که باید انجام دهید غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس در وب سایت خود است. این کار را می توانید با مراجعه به صفحه پلاگین ها در قسمت مدیریت وردپرس خود و انتخاب همه افزونه ها انجام دهید. پس از آن ، “Deactivate” را در زیر کادر drop عمده اقدامات انتخاب کنید و روی اعمال کلیک کنید.

Deactivate all WordPress plugins

اگر قادر به دسترسی به وردپرس نیستید نحوه غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس از طریق FTP .

اکنون وب سایت خود را مجدداً بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید خطای درخواست بیش از حد 429 را دوباره تولید کنید. اگر نمی توانید ، پس این بدان معنی است که یک پلاگین باعث این مسئله شده است.

اکنون می توانید افزونه های خود را یکی یکی فعال کرده و پس از فعال سازی هر افزونه وب سایت خود را بررسی کنید. به این ترتیب می توانید افزونه ایجاد کننده خطا را پیدا کنید.

هنگامی که افزونه ایجاد کننده خطا را یافتید ، می توانید آن را با یک پلاگین جایگزین کنید یا با نویسنده پلاگین تماس بگیرید تا به آنها در مورد خطا اطلاع دهد.

تغییر به قالب پیش فرض وردپرس

تم های بیشتر وردپرس شامل عملکردی هستند که به طور معمول با افزونه ها ارائه می شوند. چنین مضامین نیز ممکن است باعث ایجاد خطای 429 در درخواست های وب سایت شما شود.

ساده ترین راه برای فهمیدن این است که به یک قالب پیش فرض وردپرس مانند Twenty Seventeen بروید. اگر با این کار مشکل خطای 429 برطرف شد ، می توانید یک قالب وردپرس دیگر پیدا کنید یا مشکل را به توسعه دهنده قالب گزارش دهید و آنها ممکن است بتوانند آن را برطرف کنند.

از ارائه دهنده میزبانی خود س Askال کنید

بارها و بارها 429 مورد درخواست خطا در خدمات شخص ثالث که نیاز به دسترسی به وب سایت شما دارند ، مشاهده خواهید کرد. این می تواند موتورهای جستجو ، خزنده ها و سایر برنامه های وب باشد.

اگر در کنسول جستجوی Google یا هر سرویس شخص ثالث ، پس به احتمال زیاد آنها درخواستهای زیادی را به وب سایت شما ارسال می کنند. در این صورت ، باید از میزبانی وردپرس از این درخواستها را مسدود نکنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا خطای وردپرس 429 را که درخواستهای زیادی در وب سایت خود دارید برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-the-wordpress-429-too-many-requests-error/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35