چگونه جلوه لرزش ورود به سیستم را در وردپرس حذف کنیم

اگر هنگام ورود به وردپرس نام کاربری یا گذرواژه اشتباهی وارد کرده باشید ، احتمالاً متوجه شده اید که جعبه ورود به سیستم همراه با نشان دادن خطایی که نام کاربری یا رمز ورود دارد ، نیز تکان می خورد غلط. اخیراً یکی از کاربران ما پرسید آیا راهی برای حذف اثر لرزش ورود به سیستم در وردپرس وجود دارد؟ خوب بله وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اثر لرزش ورود به سیستم را در وردپرس حذف کنید.

WordPress Login Shake Effect

ویژگی لرزش ورود به سیستم با یک فایل JavaScript اضافه می شود که وردپرس در هر صفحه ورود به سیستم اضافه می کند. تمام کاری که ما باید انجام دهیم حذف این JavaScript است.

به سادگی کد زیر را در پرونده function.php طرح زمینه خود یا در یک افزونه اختصاصی سایت :

 تابع wpb_remove_loginshake () {
remove_action ('login_head'، 'wp_shake_js'، 12)؛
}
add_action ('login_head'، 'wpb_remove_loginshake')؛

از بین بردن اثر لرزش ورود به سیستم ، یک تصمیم زیباشناختی است و باید کاملاً براساس اولویت شخصی شما انجام شود. از نظر ما ، کمک می کند تا توجه کاربر جلب شود و به آنها اطلاع دهید که خطایی رخ داده است. در سایت های خود ، ما اثر لرزش ورود را حذف نمی کنیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا جلوه لرزش ورود به سیستم را در وردپرس حذف کنید. اگر این مقاله را مفید دانستید ، لطفاً مشترک شدن در کانال YouTube ما و ما را در Twitter دنبال کنید. p >

منبع: اریک مارتین

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-remove-the-login-shake-effect-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید