چگونه جستجوی وردپرس را با جستجوی Swiftype بهبود ببخشیم

وردپرس دارای یک ویژگی جستجوی اساسی است که بیشتر سایت ها از آن رشد می کنند. شما می توانید جستجوی Google در وردپرس ، اما همراه با مارک تجاری خود Google است. چندین گزینه جستجوی دیگر وجود دارد که می توانید به سایت وردپرس خود اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با جستجوی Swiftype قابلیت جستجوی وردپرس را بهبود ببخشید.

[بروزرسانی 2016/07/18] Swiftype دیگر به صورت رایگان در دسترس نیست. آنها در حال حاضر یک دوره آزمایشی 14 روزه ارائه می دهند که پس از آن کاربران باید برای برنامه پرداخت خود ثبت نام کنند.

جستجوی Swiftype چیست h4>

Swiftype یک ارائه دهنده خدمات جستجو متخصص است در جستجوی سایت و تجزیه و تحلیل. هر کسی می تواند برای ویژگی جستجوی سایت خود ثبت نام کرده و آن را در هر وب سایتی نصب کند. سپس Swiftype اسناد شما را فهرست بندی می کند و به کاربران شما امکان می دهد آنها را جستجو کنند.

جستجوی Swiftype بسیار سریع است و نتایج را فوراً نشان می دهد. این خارج از جعبه کار می کند که آن را برای مبتدیان ایده آل می کند. از همه مهمتر نتایج بسیار مهمتر از جستجوی پیش فرض وردپرس هستند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه افزودن جستجوی Swiftype در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید بازدید از Swiftype وب سایت و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام ، باید یک کلید API دریافت کنید.

وارد شوید و برای اولین موتور جستجوی خود روش نصب را انتخاب کنید. باید روی گزینه افزونه وردپرس کلیک کنید.

Getting the API Key for Swiftype Search engine

در صفحه بعدی کلید API خود را دریافت خواهید کرد.

در مرحله بعد ، باید Swiftype را نصب و فعال کنید. افزونه جستجو .

پس از فعال شدن ، این افزونه منوی جستجوی Swiftype جدید را در سرپرست وردپرس شما اضافه می کند. وقتی روی آن کلیک می کنید ، صفحه تنظیمات پلاگین را می بینید که از شما خواسته می شود کلید Swiftype API خود را وارد کنید.

Swiftype Search settings

کلید API خود را وارد کنید و برای ذخیره کلید API خود بر روی دکمه مجاز کردن کلیک کنید. اکنون این افزونه از شما می خواهد که نامی را به موتور جستجوی خود ارائه دهید.

Provide a name for your search engine

پس از ایجاد اولین موتور جستجو ، باید پست های خود را همگام سازی کنید. به شما این امکان را می دهد تا Swiftype محتوای شما را جستجو کرده و پست های شما را برای جستجو فهرست کند. برای شروع نمایه سازی بر روی دکمه Synchronize with Swiftype کلیک کنید.

Synchronize search to index your content

این همه چیز است ، شما باید انجام دهید. Swiftype به طور خودکار جایگزین جستجوی پیش فرض وردپرس در سایت شما خواهد شد. اگر طرح زمینه شما فرم جستجو ندارد ، باید از Appearance »Widgets بازدید کرده و ابزارک Search را به یک نوار کناری اضافه کنید.

مدیریت جستجوی سایت وردپرس خود h4>

جستجوی Swiftype نتایج فوری را به عنوان یک کاربر که کلمات کلیدی را در فرم جستجو تایپ می کند ، نشان می دهد. شما کنترل کاملی بر نتایج جستجو دارید و حتی می توانید آنها را تنظیم کنید.

از داشبورد Swiftype دیدن کرده و روی برگه Rankings کلیک کنید و کلمه کلیدی مورد نظر برای تنظیم را جستجو کنید. در صفحه نتایج ، می توانید به سادگی یک صفحه را انتخاب کرده و با کشیدن آن به بالا یا پایین ، رتبه بندی آن را تنظیم کنید.

Adjusting search results on your site search

Swiftype همچنین به شما اطلاعاتی در مورد جستجو و تبدیل وب سایت ارائه می دهد. برای مشاهده عملکرد جستجوی خود ، باید روی برگه Analytics در داشبورد حساب خود کلیک کنید. این آمار به شما کمک می کند ببینید کاربران شما به دنبال چه چیزی هستند ، بنابراین می توانید تبدیلات خود را بهبود بخشید و استراتژی محتوای خود را تنظیم کنید.

اگر جستجوی Swiftype را به تازگی در وردپرس خود نصب کرده اید ، ممکن است نتوانید سریعاً تجزیه و تحلیل را مشاهده کنید. کمی وقت بگذارید تا داده ها را جمع آوری کند و سپس برگردید.

Search analytics displayed on Swiftype dashboard

امیدواریم این مقاله به شما در بهبود ویژگی جستجو در سایت وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید نحوه افزودن فرم جستجو در داخل یک پست وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-improve-wordpress-search-with-swiftype-search/.

دیدگاهتان را بنویسید