چگونه جدول زمانی فیس بوک خود را در وردپرس نمایش دهیم

آیا می خواهید پست های جدول زمانی Faecbook خود را در وب سایت خود نشان دهید؟

با افزودن به روزرسانی های فیس بوک به وب سایت خود ، می توانید کاربران را با وضعیت بی درنگ به روز نگه دارید و حتی موارد زیر را در فیس بوک خود تقویت کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه جدول زمانی Facebook خود را در وردپرس به راحتی نمایش دهید.

Displaying your Facebook timeline in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

نمایش جدول زمانی فیس بوک خود در وردپرس h4>

ما قصد داریم از Smash Balloon’s Custom Facebook Feed Pro برای افزودن جدول زمانی فیس بوک خود به وب سایت وردپرس .

ابتدا باید به وب سایت Smash Balloon بروید و پلاگین Custom Facebook Feed Pro .

بعد ، شما باید پلاگین را در سایت خود نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

توجه: همچنین یک نسخه رایگان از این افزونه وجود دارد ، به نام خوراک پست اجتماعی بالن سر و صدا . این برای نمایش متن و پیوندها از جدول زمانی شما بسیار خوب است. با این وجود عکس نشان نمی دهد.

پس از فعال شدن ، در داشبورد وردپرس خود به Facebook Feed »تنظیمات بروید. در اینجا ، باید حساب Facebook خود را متصل کنید.

Connect your Facebook account to the Custom Facebook Feed plugin

بعد ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا صفحه Facebook یا جدول زمانی گروه را نمایش دهید. ما می خواهیم از صفحه فیس بوک خود استفاده کنیم.

توجه: شما نمی توانید از نمایه شخصی خود یک جدول زمانی نمایش دهید. این به دلیل سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک است.

Continue connecting Facebook Feed Pro to Facebook

فیس بوک از شما می خواهد موافقت کنید و به Smash Balloon اجازه دسترسی به حساب فیس بوک خود را بدهید. به سادگی دستورات روی صفحه را دنبال کنید.

سپس صفحه تنظیمات خوراک فیس بوک سفارشی را دوباره مشاهده خواهید کرد ، با پنجره بازشو از شما می خواهد که کدام صفحه را انتخاب کنید. روی صفحه مورد نظر خود کلیک کنید و سپس روی دکمه “اتصال این صفحه” کلیک کنید:

Select the Facebook page that you want to connect to your website

اکنون باید صفحه خود را در بخش “حسابهای متصل” در تنظیمات پیکربندی سفارشی Feed Facebook مشاهده کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره آن روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

Make sure you click the button to save changes to your settings p >

اکنون وقت آن است که پیش بروید و جدول زمانی فیس بوک را از صفحه خود به سایت خود اضافه کنید. به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید جدول زمانی خود را در آن قرار دهید باز کنید یا یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید.

همچنین می توانید جدول زمانی خود را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید ، که بعداً در این مقاله آموزش خواهیم داد.

ما با رفتن به صفحات »افزودن جدید می خواهیم صفحه جدیدی ایجاد کنیم. در صفحه ویرایش صفحه ، بر روی نماد (+) کلیک کنید تا بلوک Custom Facebook Feed را در ویرایشگر بلوک وردپرس :

Adding the Facebook feed block to a page

می توانید پیش نمایش فید فیس بوک خود را بلافاصله در ویرایشگر محتوا . پیش بروید و صفحه خود را پیش نمایش یا منتشر کنید تا آن را در سایت خود بررسی کنید. جدول زمانی فیس بوک ما این است:

Our Facebook page timeline displaying on our WordPress page

ما سبک خاصی را به جدول زمانی خود اضافه کرده ایم تا در سایت خود عالی به نظر برسد. در مرحله بعدی ، نگاهی خواهیم انداخت که چگونه جدول زمانی Facebook خود را با استفاده از Custom Facebook Feed Pro شخصی سازی کنیم.

سفارشی کردن جدول زمانی فیس بوک خود با Smash Balloon Facebook Feed Pro

Custom Facebook Feed Pro به شما امکان می دهد انواع گزینه های مربوط به جدول زمانی خود را تغییر دهید. اجازه دهید برخی از موارد مهم را مرور کنیم.

به سادگی به صفحه Facebook Feed »تنظیمات در داشبورد WordPress خود بروید.

به بخش «تنظیمات» بروید و چند گزینه اصلی را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، ممکن است تصمیم بگیرید که فقط می خواهید 5 پست را نمایش دهید:

Changing the number of posts shown in the Facebook timeline on the website

همچنین تنظیمات زیادی در زیر صفحه فید فیس بوک »شخصی سازی وجود دارد که ممکن است بخواهید امتحان کنید. این صفحه گزینه های مختلفی را برای انتخاب در زبانه های مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

The Customize options for the Custom Facebook Feed plugin

برای تغییر نحوه تنظیم جدول زمانی خود ، کافیست روی برگه “طرح پست” کلیک کنید. ما سبک “نیم عرض” را برای پست های خود در اینجا انتخاب کرده ایم. فراموش نکنید که پس از انجام هرگونه تغییر بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید:

Using half-width posts for the Facebook timeline

بعد ، به برگه “Style Posts” بروید تا نحوه مدل دادن به پست های خود را تغییر دهید. ما فکر می کنیم سبک Boxed در اینجا عالی به نظر می رسد. ما به پستهای خود گوشه های گرد و بعلاوه سایه داده ایم:

Changing how the Facebook posts are styled in the timeline by adding a box and rounded corners

مجدداً ، اطمینان حاصل کنید که تغییرات خود را قبل از خروج از صفحه ذخیره کرده اید.

افزودن جدول زمانی شخصی فیس بوک در نوار کناری وردپرس h4>

اگر می خواهید جدول زمانی فیس بوک خود را به جای پست یا صفحه در نوار کناری خود نمایش دهید ، چه می کنید؟ این کار را می توانید به راحتی با فیدهای سفارشی فیس بوک انجام دهید.

ابتدا به صفحه Appearance »Widgets در منطقه مدیر WordPress خود بروید. سپس ، یک ابزارک “متن” را به هر کجا که جدول زمانی خود را در نوار کناری خود می خواهید بکشید. اکنون ، کافیست کد کوتاه [custom-facebook-feed] را در ویجت وارد کنید و آن را ذخیره کنید.

Adding a custom Facebook feed to a widget

جدول زمانی فیس بوک شما اکنون در نوار کناری وب سایت شما نشان داده می شود:

Viewing the Facebook timeline in your sidebar

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه جدول زمانی فیس بوک خود را در وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید مقالات ما را در راه های آسان برای افزایش بازدید وبلاگ خود و بهترین افزونه های WordPress .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-your-facebook-timeline-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید