چگونه توجه کاربر خود را با هدایت نظر مجدداً هدایت کنیم

نظرات یک روش عالی برای جذب کاربران شما و ایجاد یک جامعه قوی پیرامون محتوای شما است. هک های کوچک مانند تغییر مسیر نظر به شما کمک می کند تا تجربه کاربر را بهبود بخشیده و برجسته شوید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی توجه کاربر را با هدایت نظر در وردپرس هدایت کنید.

Redirect Your User’s attention with Comment Redirect

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Yoast Comment Hacks . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »نظرات هک بروید.

Yoast Comment Hacks settings page

افزونه Yoast Comment Hacks ترکیبی از بسیاری از هک های مفید برای بهبود سیستم پیش فرض نظرات وردپرس است. راهنمای ما را در مورد چگونگی نصب و راه اندازی Yoast Comment Hacks برای وردپرس برای آشنایی با تمام ویژگی های آن.

در حال حاضر ما بر روی ویژگی تغییر مسیر نظر در پلاگین تمرکز خواهیم کرد.

پیش بروید و بر روی تب “تغییر مسیر نظر” در صفحه تنظیمات کلیک کنید.

Select a page where you want users to be redirected

در اینجا شما باید صفحه ای را انتخاب کنید که می خواهید اولین بار نظر دهندگان شما به آنجا هدایت شوند. این می تواند یک صفحه تشکر ساده با عنوان فرم ثبت نام ایمیل ، پیوندهای رسانه های اجتماعی و محبوب ترین پست ها .

همچنین می توانید کاربران را به یک صفحه فرود ، یک پیشنهاد ویژه یا یک مورد خاص هدایت کنید آهنربای سرب .

پس از انتخاب صفحه ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

برای دیدن هدایت نظر در عمل ، ابتدا باید از سایت وردپرس خود خارج شوید. پس از آن به هر پستی در وب سایت خود بروید و با استفاده از یک نام تصادفی و آدرس ایمیل نظر دهید.

هنگام ارسال نظر به طور خودکار به صفحه انتخابی خود هدایت خواهید شد.

Comment redirect page example

ایجاد صفحه هدایت نظر قدرتمند h4>

Yoast Comment Hacks فقط نظر دهندگان اولین بار را هدایت می کند. این بدان معناست که شما فقط یک عکس در تبدیل آن کاربران و ایجاد تأثیر معنادار دارید.

در اینجا چند نکته در مورد ایجاد یک صفحه قدرتمند هدایت نظر وجود دارد.

با استفاده از عنوان صفحه سازنده کشیدن و رها کردن . ما توصیه می کنیم از Beaver Builder استفاده کنید که ارائه می شود با چندین الگوی صفحه آماده برای استفاده کاملاً مناسب برای این منظور.

شما همچنین باید برای صفحه هدایت نظر خود هدفی تعیین کنید. این هدف می تواند هر وظیفه ای باشد که شما می خواهید کاربر را در آن انجام دهد. به عنوان مثال ، خرید یک محصول ، ثبت نام در لیست ایمیل خود ، پیگیری شما در شبکه های اجتماعی و غیره

برای گرفتن این لیدها می توانید از OptinMonster استفاده کنید. این بهترین نرم افزار تولید سرب است که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان متروکه را به مشترکان و مشتری تبدیل کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه توجه کاربر خود را با هدایت نظر در وردپرس هدایت کنید. همچنین ممکن است بخواهید این عناوین نکاتی قابل اجرا برای هدایت بازدید به سایت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/redirect-your-users-attention-with-comment-redirect/.

دیدگاهتان را بنویسید