چگونه تنبل بارگیری تصاویر در وردپرس را انجام دهیم

آیا می خواهید تصاویر را در WordPress بارگذاری کنید؟ Lazy Loading به وب سایت شما اجازه می دهد فقط هنگامی که کاربر به سمت تصویر خاص پیمایش می کند تصاویر را بارگیری کند. می توانید آن را در بسیاری از وب سایت های معروف مانند Buzzfeed مشاهده کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر را در وردپرس به راحتی تنبل کنید.

Lazy load images in WordPress

چرا تنبل تصاویر را در وردپرس بارگیری می کند؟ h4>

هیچ کس وب سایت های کند را دوست ندارد. مطالعه ای که توسط استرنجلوپ انجام شد نشان داد که تاخیر 1 ثانیه ای در زمان بارگیری صفحه می تواند منجر به از دست رفتن 7٪ در تبدیل ها ، 11٪ بازدید صفحه کمتر و 16٪ کاهش رضایت مشتری شود.

Strangeloop Study

بارگذاری تصاویر در وب سایت شما بیشتر از هر چیز دیگری است. اگر تصاویر زیادی به مقالات خود اضافه کنید ، پس هر تصویر زمان بارگذاری صفحه شما را افزایش می دهد.

یکی از راههای مقابله با این وضعیت ، بهینه سازی تصاویر برای وب و استفاده از سرویس CDN ، مانند MaxCDN . با این کار کاربران می توانند چندین تصویر را همزمان از سرورهای واقع در نزدیکی آنها بارگیری کنند.

List25 lazy load preview

با این وجود تصاویر شما همچنان بارگیری می شوند و همچنان بر زمان بارگیری صفحه تأثیر می گذارند. برای غلبه بر این مسئله ، می توانید با اجرای بار تنبلی تصاویر در وب سایت خود ، تصاویر را به تأخیر بیندازید.

بارگذاری تنبل برای تصاویر چگونه کار می کند؟

به جای بارگیری همه تصاویر یک باره ، بارگیری تنبل فقط تصاویری را که در صفحه کاربران قابل مشاهده هستند بارگیری می کند. این تصویر جایگزین تمام تصاویر دیگر با یک تصویر متغیرهایی است.

با پیمایش کاربر به پایین ، وب سایت شما تصاویری را بارگیری می کند که اکنون در منطقه مشاهده مرورگر قابل مشاهده هستند.

همانطور که گفته شد ، بیایید ببینیم چگونه می توان تنبلی آسان را برای تصاویر در وردپرس تنظیم کرد.

تنظیم بار تنبل برای تصاویر در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی BJ Lazy Load. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »بار BJ Lazy Load بازدید کنید.

Lazy Load settings

شما می توانید بار تنبلی را بر روی محتوا ، ابزارک های متنی ، ارسال تصاویر کوچک ، گراواتارها ، تصاویر و فریم ها اعمال کنید. همچنین می توانید یک تصویر سفارشی بارگذاری کنید تا به عنوان تصویر مکان یاب استفاده شود.

این افزونه همچنین دارای گزینه ای برای نمایش نسخه با وضوح پایین تصویر به جای تصویر نگهدارنده مکان است. برای استفاده از این ویژگی ، شما باید اندازه های تصویر را دوباره تولید کنید ، به طوری که می تواند نسخه کم رزرو را برای تمام بارگذاری های قبلی شما ایجاد کند.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا بارگذاری تنبل تصاویر را در عمل مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه بارگیری تنبل تصاویر در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای نهایی ما برای سرعت بخشیدن به وردپرس را بررسی کنید. که شامل 19 نکته برای افزایش عملکرد وردپرس است.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-do-lazy-load-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید