چگونه تصاویر برجسته ای را که دو بار در پست های وردپرس ظاهر می شوند ، اصلاح کنیم

برای کاربران عادی وردپرس ، ایجاد یک پست در وردپرس روشی کاملاً آسان است. با این حال ، برای کسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند ، هنوز چیزهایی وجود دارد که ممکن است گیج کننده باشد.

در حالی که تصاویر برجسته یک عملکرد صرفه جویی در کل است ، برای استفاده صحیح از آن نیاز به درک اساسی وردپرس است.

اخیراً یکی از خوانندگان ما با مشکلی که تصویر برجسته آنها دو بار نمایش داده شده است ، با ما تماس گرفته است. این یک مسئله تصویری نسبتاً رایج است که به راحتی قابل حل است. در این مقاله ، ما به شما نحوه اصلاح تصاویر برجسته که دو بار در پست های وردپرس ظاهر می شوند ، نشان خواهیم داد.

Fixing WordPress featured image appearing twice

چرا تصویر برجسته دو بار در پست های وردپرس من ظاهر می شود؟ h4>

متداول ترین دلیل برای وجود یک تصویر برجسته یا تصویر بند انگشتی پست در پست های وردپرس ، این است که گاهی اوقات مبتدیان یک تصویر برجسته را تنظیم می کنند و آن را نیز در محتوای پست قرار می دهند.

Featured image appearing twice

این در واقع برای بیشتر مبتدیان منطقی است زیرا وقتی آنها یک تصویر برجسته را تنظیم می کنند ، انتظار دارند که در قسمت محتوای آنها ظاهر شود. وقتی در ویرایشگر محتوا ظاهر نشود ، آنها احساس می کنند ممکن است چیزی را از دست داده باشند و در نهایت همان تصویر را دوباره در پست وارد می کنند.

این بار آنها می توانند آن را در ویرایشگر بلوک مشاهده کنند و احساس رضایت کنند. اما وقتی آنها پست را منتشر می کنند ، متوجه می شوند که تصویر دو بار روی پست آنها نشان داده شده است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

چگونه این مشکل را برطرف کنیم؟

فقط تصویر را از ویرایشگر پست حذف کنید و مطمئن شوید که برای تنظیم تصویر برجسته خود از جعبه تصویر برجسته استفاده کرده اید.

Avoid duplicate featured image

تصاویر برجسته یا تصاویر کوچک ارسال یک وردپرس است ویژگی تم. این بدان معنی است که پشتیبانی از این ویژگی توسط قالب WordPress شما انجام می شود ، به همین دلیل نمی توانید ظاهر آن را در ویرایشگر پست خود ببینید.

هنگام تنظیم تصویر ویژه برای یک پست ، پایگاه داده a > با موضوع شما ارتباط برقرار می کند که یک تصویر برجسته وجود دارد که می تواند به صورت خودکار نمایش داده شود. این به توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد تا از سبک های سازگار برای تصاویر کوچک و تصاویر برجسته از طریق وب سایت شما استفاده کنند.

اگرچه ممکن است این مسئله برای اکثر کاربران مسئله تکراری برجسته را برطرف کند ، اما ممکن است با برخی از موارد شگفت آور دیگر نیز روبرو شوید. به عنوان مثال اگر موضوع را تغییر دهید ، تصاویر برجسته شما ممکن است کشیده ، مورب و نامتناسب به نظر برسند. برای رفع این مشکل شما نیاز به بازسازی اندازه های تصویر در وردپرس.

اگر راه حل فوق به رفع دو برابر نمایش تصاویر برجسته کمک نمی کند ، مشکلی در کد زمینه طرح زمینه شما وجود دارد. در این صورت ، بهترین راه حل این است که برای کمک با توسعه دهنده تم خود تماس بگیرید.

راه حل سایر موارد را بررسی کنید مشکلات تصویر رایج در وردپرس.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تصاویر برجسته ای را که دو بار در پست های وردپرس شما ظاهر می شوند ، اصلاح کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-fix-featured-images-appearing-twice-in-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید