چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را برای وبلاگ وردپرس خود انجام دهیم

معمولاً از کاربران ما می پرسیم که چگونه می توانیم کلمات کلیدی را برای وبلاگ های وردپرس خود انجام دهیم. تحقیقات کلمه کلیدی به شما کمک می کند ایده های محتوای بهترانی را پیدا کنید که به شما در رشد ترافیک و ایجاد محتوای بسیار جذاب و مورد علاقه کاربران کمک کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به درستی کلمات کلیدی را برای وبلاگ وردپرس خود انجام دهید.

How to do keyword research for your WordPress blog

تحقیق در مورد کلید واژه چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ h4>

تحقیق کلمات کلیدی یک روش تحقیقاتی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. به شما کمک می کند کلماتی را که کاربران برای یافتن محتوا ، محصولات و خدمات در صنعت شما وارد می کنند ، در موتورهای جستجو کشف کنید.

سپس می توانید از این کلمات و عبارات در وب سایت خود استفاده کنید تا بازدید بیشتری از جستجو داشته باشید.

بسیاری از مبتدیان تصور می کنند که ایده روشنی از آنچه کاربرانشان به دنبال آن هستند دارند. با این وجود ، در صورت وجود ابزارهای قدرتمندی که می توانند به شما در تصمیم گیری مبتنی بر داده کمک کنند ، نیازی به حدس زدن آموزش دیده ندارید.

استفاده صحیح از تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان بخشی از استراتژی محتوای شما می تواند به شما در دستیابی به موارد زیر کمک کند:

  • کلمات کلیدی معروف را که کاربران واقعاً بدنبال آن هستند پیدا کنید
  • ایده های محتوا که به راحتی قابل رتبه بندی هستند و دارای حجم مناسب جستجو هستند
  • بدانید که رقبای شما چه می کنند و سپس آنها را با استراتژی محتوای بهتر شکست دهید
  • با هر مقاله جدید ترافیک جستجوی بیشتری کسب کنید و مخاطبان خود را رشد دهید

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به درستی کلمات کلیدی را برای وبلاگ وردپرس خود انجام دهیم و ترافیک جستجو را افزایش دهیم.

ما بهترین ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی را که شخصاً برای پروژه های خود استفاده کرده ایم ، انتخاب کرده ایم. ما به شما هریک از آنها و نحوه استفاده صحیح از آنها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی خود را مانند یک حرفه ای به شما نشان خواهیم داد.

1. SEMRush

SEMRush

SEMRush یکی از عناوین بهترین ابزارهای جستجوگرها در بازار. این مجموعه کامل سئو با ابزارهایی برای انجام تحقیقات ارگانیک ، تحقیقات تبلیغاتی پولی ، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل عمیق رقابت است.

برای شروع ، به سادگی به وب سایت SEMRush بروید و یک کلمه کلیدی یا URL وب سایت خود را وارد کنید.

SEMRush keyword research overview

شما نمای کلی کلمه کلیدی وارد شده را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده حجم جستجو (تعداد متوسط ​​جستجوها) ، CPC برای تبلیغات پولی و تعداد نتایج جستجو است.

کمی به پایین پیمایش کنید و نمای کلی از مطابقت کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده خواهید کرد. برای کاوش در لیست های کامل یا صادر کردن آنها به یک فایل CSV ، می توانید بر روی دکمه مشاهده گزارش کامل کلیک کنید.

Related keywords

بیشتر به پایین پیمایش کنید و لیست نتایج برتر جستجو برای کلمه کلیدی وارد شده را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده گزارش کامل می توانید بر روی هر یک از این پیوندها کلیک کنید تا به شما در درک دلیل رتبه بندی این صفحات برای این کلمات کلیدی کمک کند.

همچنین می توانید از “Keyword Magic Tool” جدید آنها استفاده کنید که به شما امکان دسترسی سریعتر به تحقیقات کلمات کلیدی گسترده تر درباره اصطلاحات مرتبط را می دهد. می توانید بر روی دکمه افزودن در کنار یک کلمه کلیدی کلیک کنید تا آنها را به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی اضافه کنید.

Keyword magic tool

وقتی بهترین کلمات کلیدی با بیشترین حجم جستجو را فهمیدید ، مرحله بعدی تجزیه و تحلیل رقابت برای این کلمات کلیدی است. برای دیدن تجزیه و تحلیل دقیق ، روی پیوندهایی که قبلاً برای این کلمات کلیدی رتبه بندی شده اند کلیک کنید.

Keyword competition analysis

شما می توانید پیوندهای مربوط به آن URL خاص ، سایر کلمات کلیدی را که برای آن صفحه رتبه بندی می شوند و میزان مراجعه به سایت را مشاهده کنید.

به طور کلی ، SEMRush بهترین ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی در بازار است. این نه تنها ایده های کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد ، بلکه به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه می توانید برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

2. Ahrefs

Ahrefs

Ahrefs یکی از قدرتمندترین ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی در بازار است. این به شما کمک می کند یاد بگیرید که چرا رقبای شما اینقدر رده بندی می کنند و برای اینکه بتوانید از آنها در نتایج جستجو پیشی بگیرید ، باید چه کار کنید.

Ahrefs هر روز بیش از 6 میلیارد صفحه را خزنده می کند ، با بیش از 12 تریلیون پیوند در فهرست خود از 200+ میلیون نام دامنه. این داده های زیادی است ، اما زیبایی واقعی این است که سیستم عامل آنها چگونه به شما کمک می کند تا از این داده ها به نفع خود استفاده کنید.

این یک رابط کاربری بصری است که تمام داده ها را به بخشهای مختلف تقسیم می کند. به سادگی یک نام دامنه در قسمت جستجو وارد کنید و Ahrefs اطلاعات زیادی را در یک قالب قابل فهم آسان جذب می کند.

Ahrefs reporting overview

این یک نمای کلی از نتایج را با تعداد کل پیوندها ، دامنه های ارجاع ، کلمات کلیدی ارگانیک و بررسی محتوا به شما نشان می دهد. برای بررسی بیشتر می توانید روی هر یک از این بخشها کلیک کنید.

بر روی گزارش “کلمات کلیدی آلی” کلیک کنید و Ahrefs لیستی از کلمات کلیدی برای نام دامنه را با حجم جستجو ، رتبه جستجو ، URL و سایر موارد به شما نشان می دهد.

Ahrefs organic keywords report

همچنین می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی در جعبه جستجو ، ایده های کلمات کلیدی را ایجاد کنید. ابزار جستجوگر کلمات کلیدی Ahrefs لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی با حجم جستجو ، نمره دشواری و کلیک را ایجاد می کند.

Ahrefs همچنین دارای ابزارهای قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل محتوا ، ردیابی رتبه ، نظارت بر وب و موارد دیگر است. می توانید همه گزارشات را با فرمت CSV یا PDF صادر کنید و سپس در نرم افزار صفحه گسترده مورد علاقه خود روی آنها کار کنید.

3. AnswerThePublic

AnswerThePublic a >

AnswerThePublic یک ابزار رایگان تحقیق و ایده پردازی محتوای کلمات کلیدی بصری است. این از ویژگی پیشنهاد خودکار گوگل و بینگ استفاده می کند و داده ها را در قالب تصویری قابل فهم تری ارائه می دهد.

به سادگی از وب سایت بازدید کنید و یک کلمه کلیدی یا عبارت وارد کنید. سپس این ابزار کلمات کلیدی را بارگیری کرده و در نقشه های تصویری ارائه می دهد. گزارش ها به س questionsالات ، حروف اضافه ، مقایسه ها ، الفبا و کلمات کلیدی مرتبط تقسیم می شوند.

Keyword visualization

می توانید روی هر کلمه کلیدی کلیک کنید و نتایج جستجوی Google را در یک برگه مرورگر جدید نشان می دهد. با این کار می توانید سالاتی را که افراد در جستجوی آن هستند به سرعت مشاهده کنید و اینکه چگونه می توانید با محتوای مرتبط به آنها پاسخ دهید.

تمام تحقیقات کلمات کلیدی در یک صفحه ارائه شده است. می توانید داده ها را به صورت تصویری بصورت تصویری بارگیری کرده یا به یک فایل CSV صادر کرده و با نرم افزار صفحه گسترده ترجیحی خود استفاده کنید.

Download keyword research data

نکات بیشتر درباره کلید واژه ها h4>

همه ابزارهای فوق الذکر گنجینه ای از داده ها را در اختیار شما قرار می دهند. در اینجا چند نکته بیشتر در مورد چگونگی محدود کردن تحقیقات کلمات کلیدی و یافتن سودآورترین ایده ها آورده شده است.

  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را با کلمات کلیدی گسترده تر شروع کنید و سپس آن را محدود کنید تا کلمات کلیدی با رقابت کم و حجم جستجو بیشتر پیدا کنید.
  • URL خود را در SEMRush یا Ahrefs وارد کنید تا عملکرد کلمه کلیدی خود را ببینید و سپس آن را با رقبای خود مقایسه کنید.
  • روی یافتن کلمات کلیدی متمرکز شوید که به س questionsالات مشتری شما پاسخ می دهند و به او در تصمیم گیری برای خرید کمک می کنند.
  • تحقیقات کلمات کلیدی خود را به بیشتر کلمات کلیدی جستجو شده محدود نکنید. به راحتی می توانید برای کلمات کلیدی طولانی تر رتبه بندی کنید و بر اساس آن ها کار کنید.

چگونه می توان تحقیقات کلمات کلیدی را در تجارت یا وبلاگ خود اعمال کرد؟

هدف اصلی تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که بدانید مشتری شما به دنبال چه چیزی است و سپس برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید در نتایج جستجو. بسته به استراتژی محتوای شما روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

  • یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب برنامه ریزی کنید تحقیق کلید واژه جدید شما
  • با استفاده از این کلمات کلیدی مقالات مفید محتوایی ، پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ، فیلم و موارد دیگر ایجاد کنید.
  • وب سایت های تجاری می توانند صفحات فرود ، اسناد ، س FAالات متداول و سایر مطالب با هدف قرار دادن کلمات کلیدی جدید
  • اگر فروشگاه آنلاین ، سپس می توانید از این کلمات کلیدی در عنوان محصولات ، توضیحات ، دسته بندی محصولات و موارد دیگر استفاده کنید.

برای ایجاد محتوای جذاب به کمک نیاز دارید؟ از بهترین های متخصص ابزارها و افزونه های بازاریابی محتوا .

چگونه می توان عملکرد تحقیق درباره کلمات کلیدی خود را ردیابی کرد؟

ابتدا باید برای کنسول جستجوی گوگل . به شما اطلاعاتی در مورد نحوه مشاهده Google از وب سایت شما می دهد. همچنین می توانید کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنید و میانگین موقعیت را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

Google Search Console

برای پیگیری عملکرد محتوای خود به Google Analytics نیز نیاز خواهید داشت. MonsterInsights ساده ترین راه برای نصب Google Analytics در وردپرس . این مطالب برتر را در داشبورد وردپرس به شما نشان می دهد و شما را قادر می سازد پیگیری تعامل کاربر در وب سایت شما.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه برای وبلاگ وردپرس خود تحقیق درباره کلمات کلیدی انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی را ببینید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-do-keyword-research-for-your-wordpress-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید