چگونه بیشترین پست های نظر داده شده را در وردپرس نمایش دهیم

ما اغلب از کاربران ما می پرسیم که چگونه می توانند بیشترین نظرات خود را در نوار کناری سایت وردپرس خود نشان دهند. بهتر است محتوایی را که باعث بحث در سایت شما می شود به نمایش بگذارید. این به شما کمک می کند جامعه ای پیرامون مباحث وب سایت خود ایجاد کنید ، این به معنای تعامل بیشتر کاربران و بازدید بیشتر از وب سایت شما است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بیشترین پست های نظر داده شده را در نوار کناری وردپرس خود نمایش دهید.

Most commented posts widget in WordPress sidebar

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WordPress Popular Posts پلاگین. ما در لیست خود از پیامهای محبوب وردپرس بهترین افزونه پست های محبوب برای وردپرس . همچنین می تواند پست های محبوب شما را با تعداد نظرات نشان دهد. پس از فعال سازی ، به سادگی به ابزارها »ظاهر» بروید و ابزارک WordPress Popular Posts را در نوار کناری خود بکشید و رها کنید.

Sort by most commented posts

متوجه خواهید شد که ابزارک WordPress Popular Posts دارای گزینه های پیکربندی بسیاری است. برای نمایش بیشترین نظرات خود ، باید نظرات را در گزینه مرتب سازی بر اساس گزینه انتخاب کنید.

می توانید محدوده زمانی را از 24 ساعت گذشته ، هفته گذشته ، 30 روز گذشته یا تمام مدت انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بیشترین پست های نظر داده شده را در هفته گذشته نشان دهید ، می توانید 7 روز آخر را به عنوان محدوده زمانی انتخاب کنید. برای نمایش بیش از همه پست های دارای بیشترین نظر ، باید همه زمان ها را در محدوده زمانی انتخاب کنید.

از میان گزینه های دیگر ، می توانید تصویر کوچک ، تعداد نظرات ، گزیده ارسال و غیره را انتخاب کنید. ویجت همچنین به شما امکان می دهد نوع پست را انتخاب کنید ، که هنگام استفاده از انواع پست سفارشی در سایت خود بسیار مفید است.

بیشترین نظرات خود را در یک صفحه یا پست وردپرس نمایش دهید h4>

پست های محبوب وردپرس همچنین دارای یک کد کوتاه است که می توانید برای نمایش پست های مورد نظر خود به پست ها / صفحات خود اضافه کنید. با این کار می توانید جذاب ترین مطالب را در صفحه ، بایگانی یا بهترین صفحات خود به نمایش بگذارید. کد کوتاه به همان اندازه ابزارک قدرتمند است و با همان پارامترهای پیکربندی ارائه می شود. برای نمایش 10 پست مورد نظر خود در همه زمان ها ، از آن مانند این استفاده خواهید کرد:

[wpp range = all stats_comments = 1 order_by = comments post_type = post، حد صفحه = 10 wpp_start =

    wpp_end =

]

برای یک لیست کامل از پارامترها ، باید به تنظیمات »پیامهای محبوب وردپرس بروید و سپس روی بخش سQالات متداول کلیک کنید. شما باید به پایین س toال کنید از پارامترهای کد کوتاه و برای گسترش روی آن کلیک کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بیشترین نظرات را در نوار کناری ، پست ها یا صفحات وردپرس خود نمایش دهید. اگر به دنبال نکاتی در مورد دریافت نظرات بیشتر هستید ، راهنمای ما را در مورد اضافه کردن سیستم رتبه بندی کاربران در وردپرس یا نمایش و دفن نظرات .

اگر این مقاله برای شما مفید است ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر یا Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-display-most-commented-posts-in-your-wordpress-sidebar/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35