چگونه به کاربران وبلاگ اجازه دهیم نظرات خود را در وردپرس تعدیل کنند

تعدیل نظر می تواند درد بزرگی برای سایت های بزرگتر باشد. به همین دلیل است که اکثر وبلاگ های بزرگ از خدمات نظر شخص ثالث مانند Disqus ، Livefyre و غیره استفاده می کنند. همه این سیستم عامل ها به شما امکان می دهند هر کاربری را به عنوان ناظر نظر خود تعیین کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران وبلاگ اجازه دهید نظرات خود را در وردپرس تعدیل کنند. به این ترتیب می توانید وفادارترین اعضای جامعه خود را به عنوان نقش دیگر “مجری نظر” در نظر بگیرید. حتی می توانید با اعطای اعتبار و بک لینک از نوار کناری خود به آنها پاداش دهید مانند Michael Hyatt . به شما این امکان را می دهد که رهبران انجمن را در وبلاگ خود داشته باشید ، و در صرفه جویی در اظهار نظر کمی وقت صرفه جویی می کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه ای به نام نقش مجری . این افزونه نقش تعدیل کننده نظرات واقعی را به وبلاگ وردپرس شما اضافه می کند. پس از فعال شدن ، می توانید این کاربر را به هر کاربری که دوست دارید اختصاص دهید.

اکثر وبلاگ ها بدون ثبت نام نظرات را مجاز می دانند ، بنابراین شما باید مجریان خود را به یک حساب جدید تبدیل کنید. به فهرست مدیریت WordPress خود ، در زیر فهرست کاربران بروید. روی افزودن جدید کلیک کنید. تمام اطلاعات را وارد کنید و سپس مدیر نقش کاربر را انتخاب کنید.

Selecting moderator user role while adding a new user in WordPress

این مجری جدید مانند سایر افراد به مدیر وردپرس شما وارد می شود. با این حال داشبورد آنها بسیار محدود خواهد بود. آنها توانایی تعدیل نظرات و توانایی تغییر نمایه خود (به عنوان مثال رمز ورود ، پیوند وب سایت و غیره) را مشاهده خواهند کرد.

Comment moderator dashboard

آنجا داری. اکنون برای داشتن نظارت بر نظر لازم نیست از یک سیستم نظر دهی شخص ثالث استفاده کنید. فقط می توانید از نقش مجری plugin برای افزودن مدیر نظر واقعی به وبلاگ وردپرس خود.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-blog-users-to-moderate-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35