چگونه به کاربران اجازه می دهیم نقل قول های ارسال شده از وردپرس شما را به اشتراک بگذارند

اکثر روزنامه ها و سایت های رسانه اصلی جریان غالباً بلوک های نقل قول سفارشی را در مقاله های خود اضافه می کنند. چرا؟ خوب زیرا نقل قول ها به یاد ماندنی ترین و به اشتراک گذاشته شده ترین قسمت مقاله هستند. نقل قول ها امکان ویروسی شدن دارند. اخیراً ما 9 نمونه طراحی مختلف را به شما نشان داده ایم که می توانید از آنها برای عنوان سفارشی کردن blockquote در وردپرس . در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه می دهید نقل قول های ارسال های وردپرس خود را به فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارند.

هدف ما برجسته کردن یک نقل قول از مقاله و اضافه کردن نمادهای اشتراک است. نتیجه نهایی:

Share a pullquote using pushquote

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه RealTidBits PushQuote . پس از فعال سازی افزونه ، با کلیک روی ارسال ها »افزودن موارد جدید به ویرایشگر پست بروید. اگر از ویرایشگر بصری استفاده می کنید ، یک دکمه نقل قول کشیدن را در میان نمادهای دیگر در ویرایشگر پست مشاهده خواهید کرد.

PullQuotes Icon WordPress Visual Editor

خطوطی را در محتوای پست خود که می خواهید به عنوان یک عکس پیشنهادی نمایش داده شود انتخاب کنید و دکمه pullquote را در ویرایشگر فشار دهید. از شما می پرسد که آیا می خواهید آن را به چپ یا راست تراز کنید ، و کار شما تمام می شود.

به طور متناوب اگر از ویرایشگر متن استفاده می کنید ، می توانید از کد کوتاه اطراف محتوای نقل قول نیز مانند این استفاده کنید:

[pullquote] متن مقاله شما برای استفاده به عنوان pullquote به اینجا می رود [/ pullquote] .

به طور پیش فرض ، نقل قول ها را در سمت چپ قرار می دهد. اگر موقعیت را درست می خواهید ، کد را به این صورت اضافه کنید: [pullquote Position = "right"]

افزونه RealTidBits PushQuote از tidbit.es برای کوتاه کردن URL استفاده می کند. ای کاش گزینه ای برای تغییر گزینه توسط کاربران وجود داشت. با این وجود ، همچنان می توانید با ویرایش صفحه سبک واقع در پوشه CSS ، نوع پلاگین را تغییر دهید. برای ویرایش پرونده pullquote.css واقع در / wp-content / plugins / pushquote / css / می توانید از یک برنامه FTP استفاده کنید. همچنین می توانید شیوه نامه را از پنل مدیریت وردپرس خود ویرایش کنید. به افزونه ها »ویرایشگر بروید و از منوی کشویی برای انتخاب پلاگین Pushquote استفاده کنید. در سمت راست خود لیستی از پرونده ها را مشاهده می کنید ، برای ویرایش آن روی پرونده pullquote.css کلیک کنید.

از بلوک های نقل قول برای جلب توجه کاربر با برجسته کردن جالب ترین بیت های مقاله استفاده می شود. این همان چیزی است که آنها را به یاد ماندنی و به اشتراک گذارنده می کند. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند دکمه های اشتراک گذاری را به بلوک های نقل قول خود در وردپرس اضافه کنید. آیا شما از این مورد در سایت خود استفاده می کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-share-quotes-from-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35