چگونه به کاربران اجازه می دهیم دوستان خود را به ثبت نام در وردپرس دعوت کنند

آیا سایتی را اجرا می کنید که گزینه ثبت نام کاربر داشته باشد. یکی از ویژگی هایی که برای سایت شما مفید خواهد بود این است که به کاربران خود این امکان را می دهد که دوستان خود را به ثبت نام دعوت کنند. این ویژگی تقریباً در همه سایت های معروف ثبت نام مانند توییتر ، فیس بوک و غیره بسیار رایج است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران خود اجازه می دهید دوستان خود را برای ثبت نام در وردپرس دعوت کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین است دعوت از دوستان برای ثبت نام . پس از فعال شدن ، متوجه خواهید شد که یک گزینه منوی جدید در تنظیمات تحت عنوان دعوت از دوستان اضافه شده است.

Invite Friends Settings

این صفحه ای است که می توانید موضوع ایمیل را تغییر دهید ، از جمله پیام. نشانه های شخصی سازی زیادی برای شخصی سازی ایمیل بیشتر در دسترس است.

کاربران می توانند با مراجعه به کاربران »دعوت از دوستان ، دوستانشان را از بخش عقب دعوت کنند. تنها چیزی که باید اضافه کنند نام دوست و ایمیل آنهاست. کاربر می تواند همزمان چندین ایمیل اضافه کند.

Invite Friends Backend

اگر سایت شما به کاربران اجازه نمی دهد باطن داشته باشند ، در اکثر موارد اینگونه است. با استفاده از عملکرد دعوت_دوستان () در الگوهای خود یا کد کوتاه [دعوت کردن_دوستان] در محتوای پست / صفحه خود می توانید این گزینه را در قسمت جلویی نمایش دهید. در زیر تصویر مربوط به شکل ظاهری آن آمده است. با این حال می توانید سبک را از طریق شیوه نامه خود سفارشی کنید.

Invite Friends Frontend

این افزونه از این ویژگی برخوردار است که کاربران ثبت نام شده موفق را در داده های متای کاربر دعوت کننده خود ذخیره می کند. شاید بتوانید آن را به عنوان نشان افتخار در نمایه آن کاربر نشان دهید. شاید چیزی مانند (5 کاربر دعوت شده یا موارد مشابه).

بسیار خوب است که ببینیم این پلاگین گزینه ارتباط با API های معروف مانند Gmail و غیره را دارد. به این ترتیب کاربران در صورت تمایل می توانند کل لیست دوستان خود را وارد کنند.

در ضمن ، این پلاگین را بررسی کنید و ببینید آیا برای سایت شما مناسب است یا خیر. دعوت از دوستان برای ثبت نام پلاگین .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-invite-their-friends-to-register-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید