چگونه به کاربران اجازه می دهیم تصاویر را در نظرات وردپرس بارگذاری کنند

تصاویر و نظرات هر دو ابزار قدرتمندی برای افزایش تعامل کاربر در سایت شما هستند. این یکی از دلایلی است که فیس بوک به کاربران اجازه می دهد تصاویر را با نظرات خود بارگذاری کنند. اگر به شما بگوییم که می توانید همان عملکرد را به نظرات وردپرس اضافه کنید ، چه می کنید؟ بسته به سطح سایت و مخاطبان مورد نظر ، این امر می تواند میزان جذابیت کاربران در سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران اجازه می دهد تصاویر را در نظرات وردپرس بارگذاری کنند.

How to Allow Users to Upload Images in WordPress

نسخه ویدیو h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

به کاربران اجازه بارگذاری تصاویر در نظرات وردپرس را بدهید h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه پیوست نظر برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو در قسمت مدیر WordPress خود بروید و به پایین به قسمت پیوست نظر بروید.

Comment Settings

در این صفحه می توانید تنظیمات مربوط به نمایش قسمت پیوست تصویر را در بخش نظرات پست ها و صفحات وردپرس خود مدیریت کنید. این تنظیمات شامل موقعیت فیلد نظر ، عنوان فیلد ، گزینه مورد نیاز ، انواع پرونده ، اندازه پیوست تصویر و موارد دیگر است.

همچنین می توانید به کاربران خود اجازه دهید یک سند ، PDF ، ارائه پاورپوینت ، صفحه گسترده اکسل و موارد دیگر را پیوست کنند. به سادگی گزینه های نوع فایل را در تنظیمات پیوست نظر بررسی کنید.

Allowed File Types

پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

پس از آن به هر صفحه پستی در سایت وردپرس خود بروید ، و یک قسمت بارگذاری تصویر در قسمت نظرات مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

Add Attachment in Comment

تمام تصاویر بارگذاری شده توسط کاربران در کتابخانه رسانه وردپرس شما ذخیره می شوند. اگر می خواهید تصویری را که کاربر بارگذاری کرده حذف کنید ، باید به رسانه »کتابخانه بروید ، تصویر را پیدا کرده و سپس آن را حذف کنید.

توجه: با این کار تصویر از نظر حذف می شود بدون اینکه بر متن نظر تأثیر بگذارد.

خوب است برخی از دستورالعمل های ارسال نظر را در سایت خود اضافه کنید تا به کاربران اطلاع داده شود که چه نوع پیوست هایی را می توانند بارگذاری کنند. برای مثال می توانید صفحه سیاست نظر WPBeginner را بررسی کنید. سپس می توانید پیوندی به در فرم نظرات وردپرس قرار دهید.

با توجه به ماهیت تصاویر ، ممکن است بخواهید همه نظرات را قبل از نمایش در سایت خود تعدیل کنید. این کار را می توانید با امکان نظارت بر نظرات و هنگام تأیید نظر کاربران در سایت شما به آنها اطلاع دهید.

شما همچنین می توانید نمایش تعداد کل نظرات تا کاربران بیشتری را در پست ها یا صفحات وردپرس جذب کنید.

برای تقویت بیشتر قابلیت های رسانه ای در نظرات خود ، می توانید پشتیبانی oEmbed برای نظرات در وردپرس . به شما این امکان را می دهد تا در کنار تصاویر بارگذاری شده ، فیلم ها ، توییت ها ، عکس های فلیکر و موارد دیگر را در YouTube قرار دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به کاربران اجازه می دهد تصاویر را در نظرات وردپرس بارگذاری کنند. همچنین ممکن است بخواهید نکات ما را در دریافت نظرات بیشتر درباره پست های وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-upload-images-with-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید