چگونه به نویسندگان اجازه دهیم پست های منتشر شده در وردپرس را تجدید نظر کنند

اخیراً یکی از کاربران ما س ifال کرده است که آیا می توانند به نویسندگان اجازه دهند پستهای منتشر شده در وردپرس را ویرایش و ویرایش کنند. ویرایش ها می توانند به بهبود کیفیت پست کمک کنند و به نویسندگان احساس مالکیت در وبلاگ شما را می دهد. در این مقاله ، چگونگی اجازه دادن به نویسندگان برای بازنگری در پست های منتشر شده در وردپرس ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

Allow authors to revise published posts in WordPress

چه زمانی و چرا باید به نویسندگان اجازه دهید پست های منتشر شده را تجدید نظر کنند؟ h4>

وردپرس دارای سیستم نقش و مجوزهای کاربر ، که به شما امکان می دهد نویسندگان و کاربران جدید را به وب سایت خود اضافه کنید.

اگر در حال اجرا چند نویسنده یا وب سایت عضویت در وردپرس ، پس ممکن است بخواهید مشارکت کنندگان برای ایجاد تغییر در مقالات منتشر شده.

وردپرس به شما اجازه می دهد تا به همکاران اجازه دهید پست های منتشر شده خود را ویرایش کنند و آنها را بدون دریافت تأیید از یک ویرایشگر یا مدیر . با این حال ، توصیه نمی کنیم چنین مجوزهایی را به مشارکت کنندگان ارائه دهید. یک مدیر باید پست را بازبینی کرده و تغییرات را منتشر کند ، بنابراین کیفیت تحریریه همیشه در حد و اندازه است.

خوشبختانه یک راه حل وجود دارد که به مشارکت کنندگان اجازه می دهد تغییراتی ایجاد کنند و برای بررسی سرمقاله ارسال کنند. پس از تأیید ، ویرایشگر می تواند تغییرات موجود در پست زنده را به راحتی ادغام کند.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به راحتی به نویسندگان اجازه می دهیم پست های منتشر شده در وردپرس را تجدید نظر کنند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر نمی خواهید آموزش فیلم را تماشا کنید ، می توانید نسخه متن زیر را بخوانید:

اجازه به نویسندگان برای بازنگری در پستهای منتشر شده در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی مدیر ویرایش . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه تنظیمات »مدیر ویرایش TMC در منطقه مدیر وردپرس خود بازدید کنید.

در تنظیمات عمومی ، شما باید گزینه edit_posts را در لیست کشویی “قابلیت ایجاد کپی” و پستهای منتشر شده در “قابلیت پذیرش” انتخاب کنید. به شما این امکان را می دهد تا کاربران دارای نقش کاربر مشارکت کننده یک نسخه تکراری از یک پست منتشر شده ایجاد کنند.

نقش اعلان باید به یک مدیر یا ویرایشگر اختصاص یابد که تغییرات را بررسی کرده و پست را منتشر می کند.

Revision manager settings

پس از افزودن قابلیت ها ، باید به پایین پیمایش کرده و انواع پست ها a را انتخاب کنید > جایی که می خواهید به نویسندگان اجازه دهید تجدید نظر کنند.

Select post types

در مرحله بعدی ، می توانید تنظیمات اعلان را ویرایش کنید تا وقتی مشارکت کننده تجدید نظر در پست را ارسال می کند ، از آن مطلع شوید. شما می توانید الگویی را انتخاب کرده و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

Notification for revision manager

پس از اتمام کار ، روی دکمه تنظیمات بروزرسانی کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون که با تنظیمات تجدید نظر به پایان رسید ، باید از یک حساب کاربری در وردپرس وارد شوید.

پس از ورود به سیستم ، از صفحه ارسال ها »همه پست ها بازدید کنید و موس را به سمت هر پست منتشر شده ببرید. اکنون گزینه “ایجاد پیش نویس ویرایش” را در زیر هر پست مشاهده خواهید کرد.

نکته: شما می توانید هنگام آزمایش تنظیمات برای بازبینی پست ، فوراً بین حسابهای کاربر جابجا شوید.

Create revision draft

هنگامی که یک مشارکت کننده بر روی پیوند ایجاد ایجاد نسخه پیش نویس کلیک کنید ، این پلاگین نسخه تکراری از پست منتشر شده را ایجاد کرده و آن را برای ویرایش باز می کند. یک نویسنده می تواند پست را تجدید نظر کند ، تغییراتی ایجاد کند و آن را برای بررسی ارسال کند.

Submit post revision

پس از ارسال ، سرپرست اعلانی را برای بررسی و انتشار پست دریافت می کند.

اکنون می توانید به حساب مدیر در وردپرس بروید و به صفحه ارسال ها »همه پست ها بروید. در اینجا ، پست تکراری را با پیغامی مشاهده خواهید کرد که نسخه در انتظار برای پذیرش است.

Post revision waiting for acceptation

می توانید روی این پست تجدید نظر کلیک کنید و تغییرات را مرور کنید. پس از بررسی ، روی دکمه انتشار کلیک کنید

Publish revised post

پس از انتشار ، محتوای اصلی پست را نادیده می گیرد و نسخه تجدیدنظر تکراری را به طور خودکار حذف می کند. اکنون می توانید به صفحه ارسال ها »همه پست ها در وردپرس برگردید ، و این فقط پست اصلی را نشان می دهد.

Original post with no revision

به روز نگه داشتن مطالب قدیمی یک روش عالی برای ارزش افزودن به کاربران است و همچنین به رتبه بندی سئو وردپرس را افزایش دهید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه به نویسندگان اجازه دهید پستهای منتشر شده در وردپرس را تجدید نظر کنند. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه جلوگیری از حذف نویسندگان از ارسال ها در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-authors-to-revise-published-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید