چگونه به نویسندگان اجازه دهیم در وردپرس گپ بزنند

هنگام اجرای یک وبلاگ چند نویسنده ، ارتباط بین اعضای تیم بسیار مهم می شود. چندین افزونه وردپرس وجود دارد که به مدیران سایت و نویسندگان اجازه می دهد یادداشت ها و بازخوردها را در منطقه مدیر وردپرس تبادل کنند. اما این یادداشت ها و بازخورد ممکن است مورد توجه قرار نگیرند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به نویسندگان اجازه دهید در وردپرس گپ بزنند.

An author chat page in WordPress admin area

قبل از شروع ، لطفاً توجه داشته باشید که این یک گپ زنده برای نویسندگان در سایت شما است. فقط کاربرانی که به قسمت سرپرست دسترسی دارند می توانند از ویژگی گپ استفاده کنند. اگر می خواهید یک ویژگی گپ زنده را به قسمت جلویی سایت وردپرس خود اضافه کنید ، لطفاً نگاهی به مقاله ما در مورد نحوه افزودن چت زنده رایگان در وردپرس .

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه چت نویسنده افزونه خارج از جعبه کار می کند. می توانید برای مشاهده عملکرد آن ، به سادگی به صفحه داشبورد یا صفحه داشبورد »نویسنده بروید.

Author chat widget on WordPress dashboard

این سیستم چت سبک وزن تمام پیام های چت را در یک جدول جداگانه در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می کند. برای تنظیم یک دوره انقضا برای گزارش های چت ، حتماً از صفحه تنظیمات افزونه “نویسنده گزینه گپ” دیدن کنید.

Author Chat Log

مدت انقضا پیش فرض 30 روز است. اگر نگران افزایش گزارش های چت هستید ، سپس می توانید جدول چت نویسنده را از نسخه پشتیبان تهیه کنید.

به جای استفاده از چت زنده در وردپرس ، از استفاده می کنیم شلیک برای اعضای تیم ما. بسیار کارآمدتر است ، و ما بسیار توصیه می کنیم که آن را امتحان کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ویژگی چت نویسنده را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست 7 بهترین نرم افزار پشتیبانی از چت زنده برای وردپرس . منبع دیگری که به نظر شما مفید خواهد بود ، لیست ما با 21 لیست عالی است افزونه ها برای مدیریت کارآمد وبلاگ های چند نویسنده وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-authors-to-chat-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید