چگونه به سرعت دسته ای نظرات هرزنامه را در وردپرس حذف کنیم

هرزنامه برای همه وب سایت ها مشکلی در حال رشد است. غالباً سایت های وردپرس تعداد زیادی نظر ناخواسته دریافت می کنند. خوشبختانه ابزارهای مبارزه با هرزنامه نظرات در وردپرس ، مانند Akismet و CAPTCHA . چند ماه پیش ، Akismet برای چند دقیقه کاهش یافت و ما در صف نظارت خود هزاران نظر هرزنامه را دیدیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سریع نظرات اسپم را در وردپرس حذف کنید.

سریعترین راه برای حذف همه نظرات هرزنامه کلیک کردن روی دکمه هرزنامه خالی در وردپرس است. اما در هنگام حذف همزمان صدها یا هزاران نظر ، این عمل ممکن است خیلی طولانی شود و همچنین می تواند وب سرور شما را از بین ببرد.

batch delete spam comments

آنچه ما نیاز داریم یک روش خوب برای مدیریت فرآیند حذف بدون ایجاد فشار زیاد بر منابع سرور است. با تشکر از پیپین ویلیامسون ، اکنون راه حل بهتری وجود دارد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که پلاگین حذف هرزنامه نظر دسته ای . هیچ تنظیماتی برای پیکربندی پلاگین وجود ندارد. به سادگی به نظرات »هرزنامه بروید و دکمه” هرزنامه خالی “را فشار دهید.

این افزونه روند حذف نظرات هرزنامه را اصلاح می کند. به جای حذف همه نظرات هرزنامه یک باره ، آنها را به صورت دسته ای پردازش می کند و 100 نظر را به صورت دسته ای حذف می کند.

با ادامه روند حذف به شما نشان داده می شود. پس از اتمام کار ، به صفحه نظرات هدایت می شوید. این افزونه در حالی که به شما امکان می دهد به سرعت پایگاه داده خود را از نظرات هرزنامه پاک کنید ، بار سرور شما را کاهش می دهد.

Batch processing the spam comment deletion

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند راهی بهتر برای حذف نظرات هرزنامه از سایت وردپرس خود پیدا کنید.

یک استراتژی م toثر برای مبارزه با رباتهای نظر هرزنامه با استفاده از فناوری honeypot ، که سعی می کند ربات های نظر را قبل از ارسال هرزنامه دریافت کند.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای راهنماهای ویدیویی بیشتر وردپرس. همچنین می توانید در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-quickly-batch-delete-spam-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35